G4Media.ro

Ministrul Mediului: În 2022 sigur nu va exista o taxă auto, taxă…

Sursa foto: Unspash/Sergio Souza

Ministrul Mediului: În 2022 sigur nu va exista o taxă auto, taxă de mediu sau taxă de primă înmatriculare. De câteva săptămâni lucrăm la eficientizarea programului Rabla

Ministrul Mediului, Tánczos Barna, a anunţat că în 2022 nu va exista o taxă auto sau o taxă de primă înmatriculare, precizând că de câteva săptămâni se lucrează la eficientizarea programului Rabla, relatează News.ro.

Tanczos Barna a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că în câteva zile va fi finalizat programul Rabla pentru versiunea 2022-2024.

„În 2022 sigur nu va exista o taxă auto, taxă de mediu sau taxă de primă înmatriculare. Printre altele, din acest motiv, de câteva săptămâni bune lucrăm la eficientizarea programului Rabla. În câteva ore, câteva zile, adică săptămâna aceasta se finalizează programul Rabla pentru versiunea 2022-2024. Am promis asociaţiilor de profil o predicitibilitate”, a afirmat ministrul Mediului.

El a explicat că această predictibilitate se referă la chestiuni legate de finanţare şi de avantajele unui asemenea program.

Ministrul Mediului a precizat că în prezent există măsuri de încurajare a celor care doresc să cumpere autoturisme noi.

„În momentul de faţă nu există măsuri de descurajare, există măsuri de încurajare a celor care vor să cumpere maşini noi, inclusiv pentru a susţine industria autohtonă, producţia autoturismelor din România”, a transmis Tánczos Barna.

Sursa foto: Unspash/Sergio Souza

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Cu rablele/cazane/mașini vechi rezolvarea poate fi simpla: funcționarea corectă a Inspecției Tehnice Periodice.
    Acuma dai mita sa treacă cazanul sau să-l înmatriculezi. Mita merge mai sus la cei care îi verifica, adică R.A.R. Conducea R.A.R. e pusa de politicieni, deci acolo se centralizează nivelul următor de mita.
    Și la final noi o sa mai pupam o taxă sau mai multe, pt. ca votam asta.

    • Exact Trx. Și tot pentru ca sa decongestionăm orașele, hai să limitâm dimensiunile și greutatea autovehiculelor, cât și consumul.Să subvenționăm montarea de catalizatoare de ultimă generație și de instalații gpl pe cele existente și să limităm electronic viteza. Ce spui, îți surâde ideea?

    • @Dudu: daca comunitatea respectiva voteaza direct sau indirect treaba asta e ok. nu-mi place, ma mut sau fac campanie contra. Nu sunt un fan a subventionarii, dar scutirea de taxe justificata o aprob.

  2. Am ajuns să privim ciură toate invențiile politicienilor care clocesc tot felul de reguli care să ne scuturs de bani și să ne restrânga opțiunile. Acum vreo 12 ani mă plimbam cu Brera când m-au agățat doi caralii care m-au tras pe dreapta la doi dulăi bătrâni ACR. După zece de minute de balet au ieșit de sub ea cu o lista interminabilă de „defecțiuni” la o mașina de 30 și ceva de mii de km, printre care și poluarea . Am înregistrat discuția cu ei și când le-am pus-o au început sa se clatine descumpăniți. Șmecherii ieftine de buhai lefegiu de stat pus pe arțag. Nu-i mai scoate careva din priză ? C-au devenit de toată jena.

    • Brera?! Pe ce sa ceri de la unii care nu știu decât unu-nouă tî-dî-i?
      Acum vreun an am remarcat în Austria (tara care nu are taxe sau interdicții ecologice) o grămadă de mașini relativ „vechi” în circulație. Și nu era vorba de mașini „colectionabile”. Nu cred ca un Renault 19 ph1 sau Toyota starlet (model 1989) sunt niște mașini deosebite. Însă circulau și, mai ales, arătau CA NOI.

      De fapt problema nu e taxarea ci sărăcia. Vrei un parc auto „eco”? Fa în asa fel încât orice salariat sa își permită un automobil eco.

  3. D-le Barna, luati-o in echipa si pe fosta ministra Graziela Leocadia Gavrilescu (traseista PNL-Alde- PSD – PPU). Madama si echipa au lucrat din greu cativa ani la treburile astea fara sa ajunga la rezultat pentru ca s-a terminat mandatul.

  4. Exact, anonim, au devenit tâlhari la drumul mare.Pe mine, poate nu mă afectează cine știe ce, pentru că am un Prius dar normal ca mă supără pentru că toate serviciile și micile afaceri, ba chiar și câteva mai mari depind de mașini iar pretențiile exagerate nu numai că duc la scumpiri în lanț și lasă oamerni trași pe sfoară pe drumuri, mai ales tineri, dar denotă un jamanfișism, o indiferență jignitoare a unei clase de palavragii buni de nimic față de cei care le plătesc salariile din sărăcia lor, și de care s-au separat complet. Este revoltător pentru un om normal.