G4Media.ro

Ministrul Transporturilor despre metroul din Drumul Taberei: Structura se finalizează în aprilie,…

Sursa Foto: Asociatia Pro Infrastructura

Ministrul Transporturilor despre metroul din Drumul Taberei: Structura se finalizează în aprilie, automatizarea începe ulterior/ I-am cerut sub semnătură noului manager că Magistrala 5 va fi dată în folosință în iunie 2020

Lucrările de automatizări şi siguranţă pentru Magistrala 5 de metrou Eroilor – Râul Doamnei au termen de începere în luna aprilie, iar contractorul are la dispoziţie 6-7-8 săptămâni pentru finalizarea lor, în contextul în care automatizarea nu poate fi efectuată decât după finalizarea lucrărilor de structură, care nu sunt terminate, a declarat marţi ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

Contractul de siguranţă şi automatizări este în prezent executat în proporţie de 40%, ceea ce înseamnă că aproape toate echipamentele specifice au fost achiziţionate, a completat Lucian Bode, la Radio România Actualităţi și citat de Agerpres.

  • „Magistrala de metrou M5, secţiunea Râul Doamnei – Eroilor, inclusiv staţia şi depoul de pe Valea Ialomiţei, este un obiectiv strategic major pentru Guvernul Orban. Din prima zi în care am preluat guvernarea am avut foarte multe discuţii cu antreprenorul, pentru că acolo sunt trei contracte: la partea de structură avem un contract, şi este executat în proporţie de 95%, la partea de finisaje avem alt contract, şi este executat în proporţie de 73%, iar ultima componentă, cea de siguranţă şi automatizare, aici contractul este realizat cam în proporţie de 40%, în sensul că s-au achiziţionat toate echipamentele, aproape toate, nouăzeci şi la sută din echipamente, urmează a interveni, a face efectiv lucrările. La componenta de automatizări, ei nu pot să facă automatizările până când nu se finalizează structura. Înţeleg că în aprilie vor finaliza componenta de structură, şi automat au 6-7-8 săptămâni cei care se ocupă de partea de automatizări să îşi finalizeze lucrările”, a declarat Lucian Bode.

Ministrul Transporturilor şi-a exprimat speranţa că magistrala de metrou din Drumul Taberei va putea fi dată în folosinţă în iunie 2020.

„Eu am în fiecare săptămână – astăzi o să avem a doua întâlnire pe această săptămână – şedinţă de comandament, pentru a discuta cu cei de la Metrorex, cu antreprenorii, pe cele trei contracte, astfel încât ceea ce ne-am asumat, iunie 2020, să poată fi realizat, şi anume să dăm în folosinţă Magistrala 5, extrem de importantă pentru bucureşteni. I-am cerut sub semnătură noului manager (al Metrorex, n.r.) doamnei Miclăuş, i-am zis: ‘Această semnătură e echivalentă cu demisia dumneavoastră, dacă nu se întâmplă’ (darea în folosinţă a M5 în iunie 2020, n.r.). Eu sper să se întâmple”, a adăugat Lucian Bode.

Sursa Foto: Asociatia Pro Infrastructura

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Nu le ajung 2 luni pentru automatizari, asta e sigur!

    • bine macar ca se lucreaza sustinut. au dat drumul si la artera de la raul doamnei pentru masini. la moghioros baga la greu. acum 6 luni o cam frecau. e clar ca cineva i-a bagat in priza.

  2. Traim ca niste vite in praf, noroi si mizerie de 13 ani. Asta suportam noi turma de prosti din drumul taberei. Andrei esti angajat la primarie?? Cum plm spui tu ca se lucreaza sustinut. Sustinut se freaca PULA de 13 ani pe nervii si sanatatea noastră. Si voi constructori fututi sa se aleaga prafu de voi si de banii furati . Daca nu terminati santierul va dau foc la utilaje. Ca eu nu mai pot .

    • Iti impartasesc frustrarea dar nu si limbajul. Este totusi un loc public.
      In alta ordine de idei, avem ce a votat majoritatea. Sa nu uitam ca cei 3 ani promisi au devenit 13 incepand cu decizia lui Ponta care a taiat bugetele de investitii, distrugand sectorul constructiilor si generand sute de mii de someri, care au devenit astfel dependenti de pomenile psd.
      In tot acest timp psd a avut cel mai mare scor din istorie!!!
      Asa ca sa fim seriosi, nu le pasa de doi sobolani prafuitidin drumul taberei, drept dovada ca politicile lor inca functioneaza.

    • o sa iti raspund desi nu meriti: se lucreaza sustinut in raport cu modul in care se lucra acum 6 luni. daca nu stii sa citesti, invata in pula mea. am scris clar asta, ca tu nu ai priceput e problema ta.

      dupa aia: constructia a inceput in 2011, nicidecum de 13 ani sau ce visezi tu acolo. daca vrei sa te ia cineva in seama, incearca sa spui adevarul. argumentul ca daca altii mint, adica autoritatile iti da si tie dreptul, nu tine.

      daca se freca duda de atatia ani, nu aveai tunele nu aveai nimic. asa ca lasa inventiile. fata de cat de mare e lucrarea, mai au putin. trebuie presati insa sa o termine si sa dea drumul, atata tot. evident ca a durat mult prea mult. dar nu e nicidecum frecat duda. frecat duda e pe autostrada bechtel, unde s-a luat banul si nu s-a pus o piatra multi ani.

  3. Ar fi o realizare istorică, în an electoral.

  4. Ha, ha, ha…! În 13 ani e timp berechet cât să fi ajuns la Talpa Iadului cu săpatul, iar voi abia ați săpat câțiva kilometri amărâți..! Și de ce să mai săpați și între Eroilor-Universitate-Pantelimon, că e deja tronson săpat, chiar dacă nu direct, când banii îi puteți folosi pentru Colentina ? Sau v-au tâmpit banii din parandărăt pe care-i învârtiți „cu lopata”.. .?!
    Las’ că-mi picați voi în labe și atunci să vă văd cum faceți galerii în zăcămintele de smoală!