G4Media.ro

Ministrul Turismului, întrebat dacă litoralul românesc i se pare scump: ”În anumite…

sursa foto: Info Sud-Est

Ministrul Turismului, întrebat dacă litoralul românesc i se pare scump: ”În anumite situații da/ Nu îmi explic cum o parte din români preferă la anumite preţuri, în anumite locaţii, să meargă în concediu. Îşi permit că altfel nu înţeleg”

Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a declarat că i se pare scump pe litoralul Mării Negre şi nu îşi explică cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe. Despre logo-ul de ţară, Cadariu se întreabă de ce timp de 10-12 ani nu a fost folosit.

Întrebat dacă i se pare scump pe litoralul Mării Negre, Daniel Cadariu a declarat, duminică, la emisiunea Insider politic de la Prima TV, că este scump ”în anumite situaţii”.

”În anumite situaţii, da. Şi nu îmi explic cum o anumită parte dintre români preferă la anumite preţuri, în anumite locaţii, să meargă în concediu. Concluzia mea e doar că îşi permit că altfel nu înţeleg”, a declarat Cadariu.

Acesta s-a referit şi la logo-ul de ţară şi s-a întrebat de ce nu s-a folosit timp de 10-12 ani.

”Este logo şi brandul de ţară al României. La vremea respectivă s-au cheltuit 30 milioane de euro, bani europeni, prognoza fiind pe 70 de milioane, dar diferenţa nu s-a mai cheltuit. S-au cheltuit 30 milioane de euro pentru a decide, pentru România, un logo, un brand de ţară şi acţiuni de promovate. Mă întreb de ce de 10-12 ani un bun al României nu este folosit. Am făcut două demersuri. Am emis un ordin în care am instituit obligativitatea ca în toate structurile de primire turistică din România, sunt 18.300 clasificate, vor fi obligate să afişeze logo şi brandul. În paralel am emis un alt ordin de ministru şi am constituit un consiliu de logo naţional, în care am chemat toţi specialiştii, patronate, sindicate, pentru a se pronunţa, cum revigorăm folosirea brandului”, a declarat Daniel Cadariu.

sursa: News.ro, sursa foto: Info Sud-Est

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. De la București la Constanța se fac 2 ore cu autoturismul sau trenul.
    De la București la Mangalia și celelalte stațiuni se fac 3 ore și ceva.

    • Din Arad /Timișoara cu avionul 2 ore Turcia sau insule grecești, 3 ore Egipt 🤦‍♀️.
      Adăugăm preturile si condițiile, deci..suntem prea săraci pentru litoralul romanesc 🤭

  2. Logo-ul litoralului romanesc- mizerie, cocalarism, hotie pe fata.
    Oare cum am putea reprezenta grafic toate astea?

  3. Își permit…. pentru că i-ati umplut de bani și vouchere pe bugetari….
    Așa că indiferent câți bani sunt ceruți pe cazare și alte alea, are balta pește.

    • Ca sa fie traba treaba… Majoritatea cursurilor de „specializare” ale bugetarilor se fac pe litoral, evident cazare cu masa all inclusiv pentru angajatul bugetar si familia lui.

  4. Brandul contează nu investițiile.

  5. Priviți ce clovni ați votat. Sper să vă mănânce PSDNL-ul.

    • G4media are cenzura ei. Nr.de paturi cazare pe litoral depasesc cu mult marimea plajei, in sezon regim de sardele, gunoaie si zgomot. Nu avem statiuni cu sevicii de calitate, sezon f.scurt, mai nou doar weekend, in rest jumulirea clientilor este imaginea de logo pentru litoral. S-a afirmat ca dupa 5 ani de frunza folosita, aceasta va fi schimbata caci este un copy paste grosolan.

  6. Acum nu trebuie sa iti para rau dom’ ministru ca se duce lumea “pa litoral”, cei mai multi merg in grecia si alte alea, ca umbla vorba ca ar fi ieftin si civilizat.

  7. 90% e turism de weekend ca e cel mai simplu sa pleci vinerea si sa te intorci duminica in rest nu prea se merita preturile alea tinand cont de ce ofera. Nici mancarea nu e asa buna. Au mai ramas cluburile si cam atat si daca iti place sa ai muzica la plaja si bautura in rest cocina. Cred ca inca mai gasesti locuri decente pe litoral dar trebuie sa cauti prea mult. Frunza nu s-a mai folosit pt ca a fost o furaciune, o rusine pt tara noastra.

  8. Cheltuie bani cu roaba,ca nu sunt bani munciti,ci bani furati de ei,de parintii sau gasca lor!de la cei care sunt neproductivi ,in timp ce, cei care muncesc nu au bani de vacante de lux, sau deloc!!!cat credeti ca mai tine?

  9. 30 de milioane de euro din bani europeni pentru imaginea furată a unei frunze proiectată de niste designeri pe doar 250 de euro.

    …Pe niste autobuze ecologice! Banii care puteau fi cheltuiți cu rost, au fost în mod evident furați.

    Iar BRAND înseamnă cu totul altceva decât logo, însă ministrul turismului proiectează un nou tun financiar.

  10. Credeam ca o sa explice care ar fi impactul afisarii frunzei în unitatile de cazare. Afara de veniturile celor care vor produce frunza, la preturi fara concurenta.