Mișcare curajoasă pentru platforma digitală Brio, una dintre puținele companii românești de testare a performanței elevilor: se listează pentru o campanie de equity crowdfunding
Brio, o platformă de testare a performanțelor elevilor fondată de psihologul și antreprenorul Dragoș Iliescu, face un pas pentru atragerea de capital prin intermediul unei campanii de equity crowdfunding derulate prin platforma SeedBlink.
Equity crowdfunding reprezintă o metodă prin care antreprenorii strâng de capital prin cedarea unei cote din acțiuni către investitori individuali, în schimb, finanțează proiectele de dezvoltare.
Brio este una dintre primele platforme digitale românești care oferă soluții fundamentate științific pentru îmbunătățirea performanței în educație. Practic, compania e specializată în testarea standardizată a performanței școlare prin testele educaționale dezvoltate intern. Testele sunt dezvoltate de experți pentru a urmări programa școlară românească, dar utilizează aceeași metodologie ca și platformele internaționale recunoscute în domeniu. Testele în sistem BRIO sunt teste digitale standardizate prin care elevii români din clasele I–XII își pot evalua obiectiv cunoștințele la principalele materii școlare și își pot îmbunătăți performanța la examene.
Compania a fost fondată în 2014 de prof. dr. Dragoș Iliescu și mentorul său, profesorul american Thomas Oakland (1939–2015). Profesorul Oakland a fost unul dintre pionierii mondiali ai testării educaționale și a făcut prima investiție în dezvoltarea produsului BRIO în 2014.
Dragoș Iliescu este dctor în psihologie, fost președinte (și actual vice-președinte) al Comisiei Internaționale de Testare (ITC), fost președinte al Asociației de Psihologie Industrială și Organizațională (APIO), profesor universitar în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației din Universitatea București, autor și co-autor a peste 100 de lucrări științifice, dar și antreprenor.
În 2018, familia Pavăl, care deține Dedeman, anunța o investiție în această companie.
SeedBlink este o platformă de crowdfunding dedicată start-up-urilor româneşti din IT și a fost dezvoltată de foștii bancheri Andrei Dudoiu și Ionuț Pătrăhău și antreprenorul Iulian Pădurariu.
Deocamdată nu sunt clare detaliile listării Brio.
Foto: Dragos Iliescu / Facebook Psyence
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
7 comentarii