G4Media.ro

Modele de teste pentru Evaluarea Națională la clasa a II-a, a IV-a…

Modele de teste pentru Evaluarea Națională la clasa a II-a, a IV-a și a VI-a: Structura subiectelor nu se schimbă, spune instituția care concepe cerințele

Modele de teste pentru Evaluarea Națională la clasa a II-a, a IV-a și a VI-a pot fi descărcate de mai jos. Vacanța de Paști se apropie de final, iar elevii de clasa a II-a vor susține în prima săptămână de la întoarcerea din vacanță evaluarea națională de final de clasă. Evaluarea Națională de la clasa a II-a începe marți, 7 mai 2019, cu testarea la Limba română – Scris. Elevii de clasa a IV-a încep evaluarea pe 14 mai, iar cei de clasa a VI-a susțin testarea pe 22 și 23 mai.

Rezultatele de la Evaluările Naționale la final de clasele a II-a, a IV-a și a VI-a nu se trec în catalog și au ca scop să verifice în ce măsură copiii și-au însușit informațiile pe care programa școlară le-a stabilit ca obiectiv la fiecare clasă. Evaluările ar trebui să îi ajute pe părinți să afle pe ce anume să insiste, în lucrul cu copiii, pe timpul verii. Un alt obiectiv al evaluărilor este de a-i obișnui pe copii cu condițiile de examen, pentru a nu se trezi la final de clasa a VIII-a, când au un examen care le hotărăște traseul școlar, pentru prima oară în fața unei evaluări naționale.

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Va bateți joc și de elevi, și de profesori, și de părinți.
    Atâtea simulări și evaluări dau peste cap procesul de învățământ. Se pierd în total o mulțime de ore de curs, cadrele didactice pierd foarte mult timp cu corectarea acestor lucrări și mai ales cu scriptologia pentru fiecare lucrare, cu statisticile,se pierd ore prețioase de curs stand tete a tete cu fiecare copil sa ii explici ce a greșit la lucrare, chemam părinții la ședințe și le dam plicuri cu rezultatele copiilor la acele lucrări.
    Oare nu mai sunt semnificative tezele si testele, notele obținute de-a lungul anului școlar, atât la scris, cât si la examinare verbala?
    Trebuie sa expunem de atâtea ori întreg orarul unei scoli? Cum sa fie parcursa materia dacă ne batem joc de orele de curs pentru a le inlocui cu niște experimente la care fie nu se pun note(vezi evaluările din luna mai), fie notele puse nu se trec în catalog(vezi simulările).
    Va bateți joc de învățământul romanesc!