
Modernizarea liniei de tren Brasov-Sighişoara, cea mai grea lucrare de infrastructură de după Revoluţie / Trenurile de călători vor circula cu 160 km/h de la Braşov până la vama Curtici
Două tuneluri cu o lungime de 12 kilometri vor fi săpate în judeţul Braşov. Modernizarea Magistralei feroviare dintre Braşov şi Sighişoara intră în cea mai spectaculoasă etapă, pentru că încep forajele pentru executarea celor două tuneluri cu o lungime totală de 12 kilometri, anunță Agenția de presă Rador, care citează Asociaţia Pro Infrastructură care monitorizează acest proiect de aproape 6 miliarde de lei, fonduri europene.
Practic, pe linia de tren Braşov – Sighişoara, pe secţiunea centrală dintre localităţile braşovene Apața şi Cața, constructorii deviază traseul pe o linie nouă de aproximativ 6 kilometri şi construiesc două tuneluri la Ormeniş de 7 kilometri şi la Homorod de 5 kilometri.
La finalizarea lucrărilor de modernizare, care durează cel puţin 4 ani, trenurile de călători vor circula cu 160 km/h de la Braşov până la vama Curtici pe coridorul European Rin – Dunăre.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2025 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii