Motivul întârzierii trenurilor pe magistrala București-Constanța: locomotive limitate la 100 km/h
Operatorul feroviar de stat pune la tracțiunea trenurilor de pe Magistrala 800 București-Constanța, modernizată cu peste un miliard de euro și pe care se poate circula cu 160 km/oră, locomotive limitate la 100 km/oră. Din această cauză apar întârzieri pe singurul tronson feroviar din România pe care trenurile ar trebui să ”zburde”, arată o analiză în exclusivitate publicată de ClubFeroviar.ro.
La întrebările adresare de publicația amintită către CFR, legate de întârzierea unui tren care a circulat în data de 8 iulie 2022. compania a răspuns: ”Minutele de întârziere pe segmentul Constanţa – Bucureşti Băneasa a trenului IR 1930 Mangalia – București Băneasa – Oradea care a circulat în data de 7/8 iulie 2022 au fost generate astfel: 2 minute ca urmare a afluenței de călători în stația Medgidia, 8 minute ca urmare a restricțiilor de viteză pe infrastructură și restul de 15 minute ca urmare a limitării temporare a vitezei locomotivei trenului”.
Publicația citată susține că limitarea vitezei trenului nu a fost temporară, așa cum spun oficialii CFR Călători, ci ea era limitată încă din stația Constanța. Este vorba de locomotiva EA 892 a Depoului Ploiești, care a fost pusă la tracțiunea trenului menționat anterior, chit că era cunoscut faptul că ea nu poate circula cu mai mult de 100 km/oră.
”EA limitată la 100 km/oră” – apare în raportul de circulație al trenului IRN 1930 din data de 7 iulie 2022, încă din stația Jegălia de după Cernavodă Pod. Iar limitarea este menționată în raport până la stația Brănești, înainte de intrarea în București Băneasa.
Articolul integral, aici.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii