Netflix creşte mai mult ca niciodată datorită izolării la domiciliu şi îşi dublează profitul
Compania multinaţională Netflix a anunţat marţi că înregistrează cea mai mare creştere din istoria sa şi că şi-a dublat profitul comparativ cu anul anterior, datorită măsurilor de izolare la domiciliu luate în mare parte a lumii din cauza pandemiei de COVID-19, informează agenţia EFE, preluată de Agerpres.
Astfel, în perioada ianuarie-martie 2020, compania cu sediul în Los Gatos (California, SUA) a avut câştiguri de 709 milioane dolari, faţă de 344 milioane dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut.
În această perioadă, şi mai ales în martie, platforma de streaming a înregistrat 15,8 milioane de noi abonaţi.
Această cifră bate toate recordurile anterioare ale companiei, fiind cu mult peste trimestrul care a avut până acum cea mai mare creştere, respectiv 9,6 milioane noi clienţi la începutul anului trecut.
Compania are încredere că va continua să crească în următoarele luni şi estimează 7,5 milioane noi clienţi plătitori între aprilie şi iunie, dar a avertizat că este vorba, în mare parte, de o conjunctură ce va depinde de ridicarea totală sau parţială a măsurilor de izolare în fiecare ţară.
În plus, reprezentanţii Netflix au subliniat că această creştere este puternic legată de faptul că lumea petrece mult timp în casă şi, ca atare, preconizează că majorarea se va tempera în momentul în care se va reveni la normalitate.
În ceea ce priveşte încasările, compania condusă de Reed Hastings, a facturat în primul trimestru 5,7 miliarde dolari, peste cele 4,5 miliarde dolari din aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce acţionarii săi au câştigat 1,61 dolari pe titlu, faţă de 0,79 în urmă cu un an.
În afară de creşterea notabilă a numărului de abonaţi şi, prin aceasta, a încasărilor, pandemia de COVID-19 şi ordinele de izolare din mare parte a lumii au permis Netflix să-şi reducă semnificativ costurile, printre care pe cele de marketing, mai semnalează EFE.
Astfel, profitul brut al companiei a fost în primele trei luni de 958 milioane dolari, faţă de 459 milioane dolari în perioada ianuarie-martie 2019.
De asemenea, de la începutul anului, Netflix a reuşit să îşi reducă datoria pe termen lung cu circa 600 milioane dolari, aceasta ajungând la 14,17 miliarde dolari.
Pe regiuni, Netflix a câştigat abonaţi pe toate pieţele, cele mai semnificative creşterii fiind înregistrate în Asia-Pacific (plus 63%) şi America Latină (plus 25%).
În pofida avansurilor din aceste regiuni, majoritatea afacerilor Netflix continuă să se concentreze în Europa şi, în special, în SUA.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii