Netflix ia în calcul să afişeze reclame la un abonament mai ieftin, după ce a pierdut abonaţi pentru prima oară în mai bine de zece ani
După mulţi ani în care a susţinut cu tărie că nu vrea reclamele, şeful Netflix pivotează la 180 de grade şi spune că este cât se poate de deschis la ideea unei variante cu reclame şi un preţ mai mic, transmite News.ro.
Reed Hastings, CEO-ul Netflix, a declarat pentru prima oară că reclamele sunt o variantă pe care o ia în calcul şi o opţiune pentru cei care le tolerează, pentru a plăti un abonament lunar mai mic.
Cu alte cuvinte, Netflix va oferi la un moment dat un plan mai ieftin, dar care va include reclame. Nu vor fi probabil la fel de multe reclame ca la televizor, însă, va fi totuşi un abonament plătit, chiar dacă cu un preţ mai mic.
Netflix are nevoie de un an sau doi, spune Hastings, pentru a analiza şi a alege opţiunea cea mai bună în ceea ce priveşte planul cu reclame. Acesta recunoaşte că va fi un pas important pentru serviciul american.
Nu poate fi o coincidenţă faptul că schimbarea de atitudine vine după ce Netflix a pierdut abonaţi pentru prima oară în mai mult de o decadă. Faţă de T4, Netflix a pierdut 200.000 de abonaţi la nivel global.
Mai mult, Netflix estimează că în al doilea trimestru ar putea pierde încă două milioane de abonaţi.
Compania dă acum vina pe password sharing, însă entuziasmul cu care a crescut preţurile în ultimii ani, plus concurenţa mai acerbă şi mai ieftină, au, cu siguranţă, un rol în scăderea Netflix.
sursa foto: Pexels/ Cottonbro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.