G4Media.ro

Netflix investește 2,5 miliarde de dolari în următorii patru ani în conţinuturi…

Sursa Foto: Captură video

Netflix investește 2,5 miliarde de dolari în următorii patru ani în conţinuturi produse în Coreea de Sud

Netflix a anunţat marţi că va investi 2,5 miliarde de dolari timp de patru ani în conţinuturi produse în Coreea de Sud, ţară care s-a impus ca o putere culturală internaţională, scrie AFP, citată de News.ro.

„Netflix este încântat să confirme că va investi 2,5 miliarde de dolari (2,3 miliarde de euro) în Coreea, inclusiv în crearea de seriale coreene, filme şi programe fără scenariu în următorii patru ani”, a declarat, într-un comunicat, şeful gigantului streaming Ted Sarandos, după întâlnirea cu preşedintele sud-coreean Yoon Suk Yeol la Washington.

„Acest plan de investiţii este dublu faţă de suma totală pe care Netflix a investit-o pe piaţa coreeană de când ne-am lansat (platforma) în Coreea în 2016”, a adăugat el.

În ultimii ani, conţinutul sud-coreean a devenit din ce în ce mai de succes la nivel internaţional, precum filmul premiat cu Oscar „Parasite” sau serialul Netflix „Squid Game”, în paralel cu un boom tot mai mare al K-popului şi a unor grupuri precum BTS.

Netflix are „încredere deplină” în industria creativă sud-coreeană, a spus Sarandos, care a subliniat şi succesele globale ale dramei sud-coreene „The Glory” şi reality show-ului „Physical 100”.

Peste 60% dintre utilizatorii Netflix au vizionat cel puţin un program din Coreea de Sud în 2022, potrivit datelor companiei.

Netflix, care a cheltuit peste 750 de milioane de dolari (678 de milioane de euro) pentru a dezvolta conţinut sud-coreean între 2015 şi 2021, a declarat anterior că va creşte producţia de programe sud-coreene, fără a oferi mai multe detalii.

Yoon, care a sosit luni la Washington pentru o vizită oficială de şase zile, a salutat ceea ce el a descris drept o întâlnire „foarte semnificativă” cu Sarandos, potrivit unei transcrieri furnizate AFP de biroul preşedintelui.

El a mai spus că investiţia masivă va fi „o oportunitate grozavă pentru industria de conţinut coreeană, creatori şi Netflix”.

Yoon este de aşteptat să vorbească cu omologul său american, Joe Biden, miercuri.

Preşedintele sud-coreean călătoreşte în Statele Unite pentru a încerca să consolideze legăturile cu Washingtonul, pe fondul cooperării militare consolidate dintre cei doi aliaţi în faţa ameninţărilor nucleare din Coreea de Nord şi a creşterii testelor de arme din partea Phenianului.

Yoon a sosit în Statele Unite însoţit de peste 120 de lideri de afaceri sud-coreeni, inclusiv CEO-ul Samsung, Lee Jae-yong, îngrijorat de Legea de reducere a inflaţiei (IRA), un plan de investiţii american faraonic care oferă miliarde de subvenţii pentru industriile verzi.

Această călătorie în Statele Unite este de mare importanţă pentru Yoon, cred experţii, deoarece liderul sud-coreean se confrunt[ cu scăderea popularităţii în ţara sa. Concetăţenii săi sunt din ce în ce mai nervoşi cu privire la angajamentul american de descurajare extinsă pentru a preveni un posibil atac asupra aliaţilor săi.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Mda, cred ca o sa renunt la abonamentul asta. Pur si simplu nu mi se mai potriveste.