G4Media.ro

Netflix ironizează referendumul pentru redefinirea familiei: Este alegea ta cu cine vrei…

Netflix ironizează referendumul pentru redefinirea familiei: Este alegea ta cu cine vrei să o faci

Platforma de filme on-line Netflix a ironizat luni referendumul pentru aprobarea revizuirii Constituției în privința redefinirii familiei drept căsătoria dintre un bărbat și o femeie.

Pe pagina de Facebook, Netflix a postat o captură după ecranul de logare pe platformă, cu trei profile distincte: unul aparținând unui cuplu format dintr-un bărbat și o femeie, altul din două femei și un al treilea din doi bărbați.

Sub mesajul ”Who’s watching?” (”Cine vizionează?”), apar trei profile: Alex & Maria, Ana și Cristina, Mihai și George. ”Binging. Este alegerea ta cu cine vrei să o faci. ”, este mesajul Netflix.

Săptămâna trecută, și Coca-Cola România a postat pe pagina de Facebook o imagine cu trimitere clară la referendumul pentru familia tradițională. În imagine sunt vizibile șase sticle de suc aranjate într-un mod sugestiv, câte două, ca și cum ar fi un cuplu. Pe primul „cuplu” de sticle apare nume distincte „Coca” și „Cola”, pe al doilea apar același nume „Coca” și „Coca”, iar la al treilea „Cola” și „Cola”, scrie PaginadeMedia.ro.

Mesajul care însoțește fotografia este „Noi nu vedem nicio diferență”, fiind însoțit de hashtag-ul #samefeeling.

Postarea s-a viralizat rapid pe rețeaua de socializare și a strâns un val de reacții din partea utilizatorilor. În câteva ore a adunat peste 2.100 de share-uri și peste 4.000 de like-uri, mai notează pagina citată.

Luni, comunitatea Declic a lansat luni un spot care îndeamnă la boicotarea referendumului pentru redefinirea familiei drept căsătoria dintre un bărbat și o femeie. Clipul a fost produs de agenția de publicitate Papaya Advertising, autoarea mai multor spoturi cu puternic mesaj social.

Spotul intitulat ”Copiii referendumului”, iar mesajul este ”Pentru ca răul să nu se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă”.

Clipul a fost inspirat de serialul HBO ”Povestea slujitoarei” (”The handmaid’s tale”), realizat după romanul omonim al scriitoarei canadiene Margaret Atwood. Serialul spune povestea unei femei care este nevoită să fie concubină în dictatura teocrată fundamentalistă din viitorul apropiat a Gileadului totalitar, teritoriu cunoscut anterior drept Statele Unite, și unde drepturile femeilor nu mai există (detalii aici).

Citește și: PSD plătește difuzarea unor spoturi “Spune DA la Referendum”, deși Dăncilă le-a spus la Bruxelles socialiștilor europeni ca PSD nu va face campanie

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. felicitari netlix! insa la profilul gay trebuia sa scrieti „morjan si asistat”

  2. Propaganda părtara e foarte puternica, tentaculele sale sunt lungi pentru ca majoritatea firmelor mari din occident au fost spălate pe creier!

  3. Mi-aș fi dorit ca G4Media sa fie imparțial și sa nu prezinte doar știri anti referendum. Pana la urma referendumul este un act al democrației în care fiecare e liber sa se exprime. Prezentând doar știri anti referendum îmi da impresia de manipulare. Citesc zilnic G4Media dar în privința prezentării referendumului sunt dezamăgit.

    • Total de acord cu Ovi. Parca de la G4Media aveam alta asteptare.

    • Subscriu!

      Nu mai zic de armata de „educați” care sare imediat cu insulte dacă iti spui clar punctul de vedere. Nicio diferență între ei și postacii pesede.

  4. Ideologie scraboasa neomarxista, ca și la coca cola…. Tot inainte tovarăși!