G4Media.ro

„Ni s-a spus să acceptăm”. Scandal pe Aeroportul Otopeni. Pasagerii unui zbor…

Sursa Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

„Ni s-a spus să acceptăm”. Scandal pe Aeroportul Otopeni. Pasagerii unui zbor au îndurat 7 ore de așteptare până la decolare

S-au încins spritele, vineri seară, pe Aeroportul Otopeni. Zeci de oameni au pornit cu șapte ore întârziere spre Madrid din cauza unui zbor amânat în repetate rânduri, relatează site-ul știrileprotv

Avionul – ce aparține unei companii aeriene low-cost – ar fi trebuit să decoleze vineri după-amiază, dar pasagerii au rămas lângă poarta de îmbarcare până aproape de miezul nopții.

În tot acest timp mulți și-au pierdut răbdarea și au răbufnit. Pasagerii ar fi trebuit să pornească spre Madrid ieri, la ora 16 și 25 de minute. În aeroport, de pe tabela „plecări”, au aflat însă că zborul lor va avea o întârziere de doup ore. Dar termenul s-a tot prelungit și răbdarea oamenilor a ajuns la limită.

Pasager: „Oamenii au întrebat în stânga și în dreapta reprezentanții aeroportuari. Ba că vine un avion la 10 jumătate noaptea, ba că avionul care trebuia să ne ia pe noi e în hangar pentru că are probleme cu un senzor termic. Sunt oameni care stau cu copii mici. Oameni care au pierdut legături. Unii zburau din Madrid către alte destinații”.

Nemulțumiți că nu au primit explicații, s-au strâns în fața porții de îmbarcare pentru un alt zbor către Malta, al aceleiași companii, în speranța că cineva le va oferi răspunsuri și va rezolva problema.

Pasager: „Suntem pe aeroport de la ora 14:30. Din oră în oră tot primeam notificări pe aplicație că zborul este amânat. Am fost redirecționați către o altă poartă, undeva la subsol pe aeroportul Henri Coandă. Oarecum feriți de ochii celorlalți pasageri. A venit un angajat la un moment dat să ne aducă apă și ciocolate. Sunt foarte mulți copii și bebeluși. Am venit cu copiii să mănânce. Practic e a treia masă pe care o luăm aici. Ni s-a spus doar să acceptăm”.

În final, au fost anunțați că avionul va decola în jurul orei 22 și 30 de minute. Dar au pornit spre destinație abia cu o oră mai târziu.

Până în acest moment, compania nu a oferit o explicație pentru cele șapte ore de așteptare din aeroport.

Sursa: știrileprotv

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Toti pasagerii ar trebui sa caute „drepturile pasagerilor aerieni”, sa aleaga una din multele firme de avocatura care ofera servicii de specialitate si sa fie despagubiti.

  2. Rog spuneti numele companiei aeriene, pentru a sti sa o evitam.

  3. Iar WizzAir ? Cand luati bilet la Wizz mergeti la biserica cu o zi inainte. Poate zboara. Sau nu.

  4. NU MAI ZBURATI LOW COST, VA PUNETI SINGURI IN PERICOL

  5. „NU MAI ZBURATI LOW COST…”
    Si daca pe ruta respectiva nu sint alte companii autorizate?
    Din punctul asta de vedere Eurocontrol ar trebui sa pastreze un echilibru intre companiile de linie si cele low-cost pentru ca de multe ori cele l-c obtin licente si aglomereaza rute descurajind companiile de linie sa lucreze pe aceeasi zona. Apoi wizzair, ryan si alte pocnitori te lasa sa zaci in aeroport sau anuleaza complet curse.

  6. unde e schimonositu’ ???