G4Media.ro

Nicolae Ciucă și Lucian Bode au cerut la negocieri indexarea pensiilor speciale…

Foto: Ilona Andrei / G4Media

Nicolae Ciucă și Lucian Bode au cerut la negocieri indexarea pensiilor speciale și de serviciu odată cu restul pensiilor / Rareș Bogdan și Kelemen Hunor s-au opus – Surse

Nicolae Ciucă (actual ministru al Apărării) și Lucian Bode (ministru de Interne) au cerut sâmbătă la negocierile cu PSD și UDMR ca și pensiile speciale și cele de serviciu să fie indexate odată cu creșterea pensiilor normale, au declarat pentru G4Media.ro surse participante la discuții.

Rareș Bogdan și Dan Vîlceanu s-au opus însă cererii lui Ciucă și Bode, argumentând că nu există bani și pentru această creștere. I-a sprijinit Kelemen Hunor, președintele UDMR. În plus, Rareș Bogdan a cerut ca vârsta pentru pensionarea specială să crească la minimum 60 de ani, potrivit surselor G4Media.

Ciucă și Bode au fost sprijiniți și de Marcel Ciolacu și Paul Stănescu, potrivit surselor G4Media.ro. Discuția s-a încheiat fără o decizie finală.

Liderii celor trei partide au convenit în zilele anterioare ca pensiile să crească de la 1 ianuarie 2022 cu circa 10%.

Principalii beneficiari de pensii de serviciu și speciale sunt militarii, polițiștii, angajații din servicii, magistrații, parlamentarii. PNL a avut ca punct principal în campania electorală desființarea pensiilor speciale. (Foto: Ilona Andrei / G4Media)

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

203 comentarii

  1. Cat tupeu. Adica sa le dea acelasi procent la imensitatile alea de pensii nejustificate. Uaaaaa! Hotilor! Iesiti voi din parlament cat de curand.

    • Fostii militari, care au iesit la pensie in 1998-2000, au pensii in jur de 3000 lei. Lor nu le-au fost marite/indexate pensiile in perioada PSD si la acest moment, un muncitor dintr-o fabrica are o pensii de aproape 2700 lei. Vi se pare corect ca un om care nu a stiut ce e Pastele, Craciunul, revelionul, la care suna telefonul noaptea si pleca la alarma, sa aiba aceiasi pensie ca un muncitor? Sa nu mai spun ca militarul a invatat mai mult decat muncitorul, a avut o responsabilitate mult mai mare decat muncitorul si, contrar celor vehiculate, militarul a cotizat la pensie.
      P.S Imi asum injuraturile deoarece am scris purul adevar.

    • La ce varsta s a pensionat militarul? Asa de curiosities. Nu de alta dar de la 40 la 65 de ani cand iese la pensie un muncitor prinzi la zile de Paste si de Craciun destule….SI f linistit.

    • Sa vrea sa va mărească pensiile chiar dublu fata de restul.
      Ai dreptate. Ai muncit de te ai rupt, Ai învățat o gramada..meriți cu adevărat.
      Pai ma nesimțitule, tu ieși la pensie ca muncitorul ala amarat la care te raportezi ma? Ala iese la 65 de ani, tu la 45. Paznici la scoli și la instituții v as pune, imbuibatilor, pe toti care luați pensie speciala la 45 de ani. Munciți ba pana la 60 măcar.

    • @Gabi: nu prea mai sunt fabrici in Romania, muncitori in fabrici…nici atat, pensie de 2700 a unu muncitor? Fiti serios, abia atinge 2500 un economist! In ceea ce va priveste, la o pensie de 3000 de lei aferenta anului 2000 presupun ca aveti grad de locotenent-colonel, nu-mi spuneti ca de atunci pensia dvs. nu a „suferit” majorari, ca nu va adresati numai necunoscatorilor, apoi specificati va rog si regimul „special” al cadrelor militare (inclusiv pensionati) si al rudelor de grad I ale acestora in asistenta medicala, plafonul de 1800 lei/luna (in urma cu 3 ani, azi nu mai stiu care este acesta)pentru gratuitati medicamente (altceva decat „compensatele” pentru muritorii de rand), sejururi gratuite in statiuni balneo….Contributivitatea pentru pensie, muritorul de rand a supotat-o/o suporta din propriul salariu, cadrele militare…nu prea, au suportat-o altii prin buget, in ultimii 15 ani (cu aproximatie) o suporta si ei din salariu. Totusi, pentru ce „pensie speciala” cadrelor militare, care au atatea alte facilitati?

    • @gabi, am un amic care a ieșit la pensie la 39 de ani din armată, acum are 54 și 5400 pensie
      Eu am 39 acum, mor de ciuda
      Acum 15 ani când lucram în banca veneau și își făceau carduri de pensie foști polițiști și militari, majoritatea între 37-45 ani, din o rușine

    • @Gabi: s-au indexat toate pensiile tuturor apv. Avem cel mai mare nr. de pensionari apv/ populatie. Noi platim…

    • Se știe demult că o ciumă e o pacoste.
      Când, însă, două ciume își unesc forțele, e dezastru.
      Asta ne așteaptă în guvernarea ciumelor !

    • Totul este justificat la o pensie militara. Nejustificat este faptul că aveau fond de pensii la care ei contribuiau, era pe plus și Băsescu le-a contopit cu cel general pt a da pensii altora. Militarii își primeau pensia din contribuțiile celor care munceau și mai rămâneau și bani suplimentari. Ce va pasa vouă?

    • din contra nu e nimic justificat. au spitalele lor ies la 40 de ani la pensie, au tot felul de sporuri. hai lasati textele. ca e plin de militari cu masini de 100k euro.

    • Pensiile peste 4000 de lei trebuie impozitate, cum poate unul care lucrează sa supraviețuiască cu 1400 de lei pe luna asa va putea și un pensionar cu 4000 de lei pe luna sa supraviețuiască. Pensiile în tara sa nu treacă de 100 de milioane pe luna e mai mult decât suficient.

    • Am priceput ! Trebuie un guvern PSD pentru ca tine cu poporul 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Tupelo politrucilor se vede de 30 de ani. In ultimul timp nu mai cunosc nici cuvantul JENA! Nu le mai pasa de nimeni si nimic pt ca nu are cine sa-i pedepseasca. Mamaliga nu explodeaza niciodata!

    • Vad ca toti se iau de.militari.

      Bre, ei aveau fonduri separate.

      Dar nimeni nu arunca vre-un fulg impotriva

      JUDECATORILOR

      PROCURORILOR !

      De ce oare ?!

    • Daca ai iesit la pensie in 2000 inseamna ca atunci aveai in jur de 45 iar acum ai in jur de 65.
      Cel din fabrica a mai muncit 20 de ani sa ajunga la 65. La aceasta varsta va iesi la pensie. De regula pensia unui muncitor rareori depaseste 2000 lei.
      La pensia actuala ai incasat 3000x12x20 adica 720000 lei. In plus in acesti 20 de ani ai fost inca in putere. Ce sanse are un muncitor sa beneficieze de pensie tot atatia ani cat un special, oricare arcfi acesta?

    • Pusi pe capatuiala….cica.. politicieni,noi ceilalti ne-am nascut exact pentru a contribui la pensiile speciale,si bunastarea „alesilor” ,niste talhari la drumul mare.

    • Catre @ Gabi. Esti un mincinos !. Militarii (in sine) niciodata nu ies la pensie !.
      Cadrele Militare de Cariera ies la pensie ! , ceea ce este cu totul altceva !.
      Orice baiat de peste 14 ani / barbat din Romania este un militar din momentul pubertatii si pana la moarte impartind aceleasi riscuri de a murii in caz de Razboi !.
      Orice barbat baiat/ barbat / batran din Romania este dispozitia Statului Major al Armatei de la varsta de 14 ani si pana la ultima suflare a vietii lui !.
      Armata Romana este formata din vreo 5 milioane de baieti / barbati care la Ordinele Marelui Stat Major pot fi obligati in orice moment arma in mana si sa-si apere tara !.
      In secolul 21 Armata Romana, fara potentialul de vreo 5 milioane de infanteristi baieti / barbati care se pot incorpora imediat, practic nu are nici valoare in fata pericolelor militare a celui de al -IIl-lea Razboi Mondial !.
      Cadrele militare active ca tine e bine sa termine cu pretentiil stupide ca cele 73.000 de Cadre Militare ,,Apara Romania” !.
      In realitate cele 73.000 de Cadre Militare Active sunt in principal doar Organizatori si Planificatori a Operatilor Militare care Vor Apara Romania in Viitor ! !. Iar pentru Planificare si Organizare pe timp de Pace nu sunt nevoie neaparat de Pensii Speciale !. Pensii Speciale sa ia doar militarii care efectiv au luptat in Razboi, au fost raniti, sau urmasii celor cazuti in lupta !.
      Ca idee, cele 73.000 de Cadre Militare Active actuale sunt doar vreo 1,5 % din potentialul mobilizabil de barbati al Armatei Romane !.

    • @Luis, tu tre sa fii ceva pecerist din asta in suflet…adica unul care a muncit in privat pe branci, care a obtinut o functie mai inalta dupa merite si implicit la o leafa in acord cu functia si responsabilitatile functiei sa fie taxat pt nerusinarea de a fi avut un salariu mare? pai mei, comunistule, omul ala a si platit taxe, mai mari decat era muncitorul ala…de ce sa l impozitezi pe ala cu 4000, daca el a muncit 40 de ani si a obtinut pensia pe baza contributiei..mare nerusinat esti…eu daca am leafa de 5000 ar trebui sa fiu taxata la impozit cu 75%, nu? ca nu mi tre si asa mai mult 2000-3000 leafa, asa i?

    • Nu este vorba despre tupeu. Dacă vrem sa respectam legea da trebuie și acelea pensii mărite. Cineva comenta ca un militar are pensie cu ceva peste un muncitor. Da asa este. Iar cei care sar de fund în sus, viata militarului nu se compara cu cea a muncitorului. Este mult mai grea. De aceea iese la pensie mai devreme. Reglementarea poate ar trebui făcută prin plafonarea indexarilor funcție de pensia de baz cu care ai ieșit. Ceva de genul pina la 2000 lei 10 % , între 2001 – 3000 lei ,7% și tota asa.

    • Greșești profund. Din banii aduși la buget de acei muncitori pe care tu îi dosprețuiești ai luat tu salariul și-ți primești acuma pensia oricum mai mare decât a lor. Despre privațiuni să nu mai vorbim.

    • Ma întreb cum de nu va este rușine sa cereți indexarea pensiilor speciale a tuturor puturosilor care dorm în parlament@
      Rusine

    • Pensiile militare trebuiesc indexate anual cu procentul de inflație ,asa este corect !
      Cei care comenteaza habar nu au ce inseamna
      sa lucrezi in armata .
      Tatal meu a fost militar ,e decedat acum,cunosc
      problemele asa nu mai comentati in necunoștință de cauza !!!

    • Trebuie indexate doar pensiile ce nu depășesc 2000 de lei. Dacă există vreuna .

    • Eu știu ingineri cu pensii obținute 2019-2020 de doar 2200-2600 lei….
      Iar muncitor, maistru pensionați în urma cu 10 ani care au ajuns prin indexarea la 4000-4400 lei…..o fi bine???

    • Mai acesta dece ești prost

  2. In loc sa le desfiinteze, Ciuca si Bode vor cresterea pensiilor speciale!
    Sa nu uitam, Ciuca are pensie speciala, iar Bode e la ministru la MAI, alta pepiniera de pensii speciale.

    • Pensiile militare nu sunt in categoria pensiilor speciale. Se numesc pensii ocupationale!

    • @Gabi pensii ocupationale sau Pensii pe Necontributivitate …adica Pensii Speciale…semantica

    • Toate pensiile care nu-s bazate pe contributivitate, acordate de la 40 si ceva de ani, sunt speciale!

    • Gabi: las-o ca macane. Rau de tot. Iesi la 40 de ani cu prima cateva multe salarii si ai pensie si te poti angaja in sistemul de stat. Si mai iei si de acolo candva pensie de la stat. Curat murdar. Cunosc astfel de persoane. Si nu alea ale militarilor nu sunt pe contributivitate. Asta in timp ce 90% din militari se lupta cu bateriile de vin. Speciale trebuie sa aiba doar aia care lupta pe vreun front. Atat. Restul pensie ca orice om normal. Cui nu ii place valea.

    • S-AR PUTEA CA bode SA FIE SI EL VREUN ACOPERIT, CEVA.

      CUM ERA colonelul turcescu, PANA L-AU DESCOPERIT

    • Nu exista in nici lege termenul de lege speciala.

  3. Fără comentarii!

    • Toți cei care îi f grija de armată, sunt ,în general,niște papa lapte care la 18ani,au ales să stea lângă mamița și tăticu,la 30 lângă cursul nevestei și tot asa…Mulți papă-lapte care la cel mai mic zgomot fug ca disperații în cușcă la cățel….Rușine, nu mai gândiți ca niște mameluci,în orice armată moderna ,militarii ies la pensie la 45-50 de ani….Datorita armatei sunteți în cel mai democrat bloc militar!!ATI ales să fiți civili și sa beți lăpticul cald ,rămâneți măcar corecți di respectați dineuri instituție a statului care are veacuri de neacordare…!!ARMATA !!!

    • As Fi curios inafara de cei 2_3000 de soldati care au fost intra-devar pe front resturile military de ce merita niste pensii nesimtite din bani celor care au lucrat 40 sau Mai mult !

  4. Astept sa ne explice postacii pnl ce masura buna ar fi indexarea pensiilor speciale. :))

  5. Cum nu prea sunt bani, e de examinat dacă e fezabil să fie indexate acum doar pensiile speciale, fiind mai puţine, iar restul când se vor roti în sens trigonometric cei doi premieri.

  6. O șansă este să se dezamorseze nedreptatea asta : macar o lași să se ronțăie cu inflația. Ei bine, PNL se pare ca nu e de acord! Votați PNL si altă dată in loc de USR!

  7. Un pensionar special cere indexarea pensiilor speciale.

  8. Sa ii tragem pe rpata
    .
    Este simplu

  9. E clar, pnl partid de sado masochisti :)))

  10. De ce nu, oricum leul valoreaza mai nimic dupa aventurile lui Citu si criza Covid.

    • Copii mosului, care dintre aia care nu mai puteți cu pensiile militarilor vreți sa știți ca militarii au plătit 9% la fondul de pensii deci cu 3% mai mare decât toți cei care contribuie la acest fond? Și, ca să va mai răcoresc un pic sa va reamintesc cele 3 reguli de stabilire a veniturilor din munca: cantitatea, calitatea și importanta muncii depuse. Ce ziceți de asta?

  11. LA JAFUL CARE URMEAZA, TREBUIE SA SATURE „organele”. SA LE TINA DE 6.

  12. Un coloneluț care s-a luptat din greu cu berea si dactilografele iese la 50-55 de ani cu 10000 pensie.Un chirurg care a salvat mii de vieti iese la 65 cu 4000.Coloneluțul mai ia de la Ciuca Batailor un 1000 indexare,doctorul 400.Curat murdar coane Ciuca!

    • Asta in cazul in care chirurgul nu este si…militar! Ca atunci, se schimba kalimera! Oricum, nu va suparati, totusi, chiar nu-i cazul sa-i plangeti pe chirurgii din Romanica! Incercati o alta comparatie, mai plauzibila pentru traitorii de rand ai natiei!

    • Colonelitul despre care vorbești tu sigur nu are 10000 lei pensie, și toată viata a trăit numai din salariu… Spre deosebire de chirurgul tău care poate o avea pensie 4000 dar toată viata a luat șpagă cât pentru 3 generații…. În prezent un colonel ia solda în jur de 7000 iar chirurgul salariu de 20000, plus șpagă zilnica de câteva mii lei pentru operații…. … O fi rău să fii chirurg??? Și nu numai chirurgii….. Chiar nu am auzit niciun medic sa se plângă ca are pensie prea mică.. Oare de ce???

    • ba sigur are. chirurgul ala e discutabil daca a luat sau nu spaga. ca si militarul ia la licitatiile alea de armament spaga poate. si alte licitatii. deci asta cu spaga sa o dam deoparte. dar militarul ala iese la pensie la 40 de ani. chirurgul la 65. corect asa, nu? iar 90% din militari o freaca la un birou. nu salveaza vieti.
      iar la solda aia adauga bani de haine, ratia de hrana care e mai mult de jumate din salariu etc etc. eu zic sa lasi textele ca nu convingi pe nimeni. mai avem si altii cunoscuti prin armata si sumele sunt mari. nicidecum ce inventezi tu acolo. si pt un colonel. ma lasi….

    • a iesit la 40 de ani la pensie cu prima zeci de salarii. chirurgul ala munceste pana la 65 de ani. aia cu spaga nu ai decat sa o demonstrezi si sa chemi dna-ul. iar spaga se ia si in sistemul militar, nu mai abera.
      nici eu nu am auzit de militar sa se planga ca nu are din ce trai.

    • Un chirurgut a umblat o viață întreagă dupa asistente si a avut tot timpul buzunarul plin ca si cântăreții care acum se plâng că nu au pensii. Dacă plăteau contributie dupa plic nu era nimeni ca ei acum.

    • Trolilor,
      Prob.lema este vârsta de pe.n.sion.are și faptul că în cazul milit.arilor și mili.țien.ilor este necon.trib.utivă.
      Este un wha.tabo.ut de man.ual de troli ce încerc.ați. Ce legăt.ură are șpa.ga unora cu pe.n.sion.area militarilor la 45 de ani cu o p.e.nsie la care nu au con.tribuit ?

      Până la 65 de ani un chirurg se înțeapă accidental de zeci de ori, riscând hep.atită B, C, HIV, sifilis, etc. Un militar tipic nu vede gloanțe decât la antrenament în poligon.

    • Ai dracului ce mai comentați pe marginea pensiilor militare. Nu mai puteți de grijă. Dar nici nu vreți să intrați în sistem și să stați voi până la 60 de ani. Tare aș vrea să văd așa ceva, dar e imposibil. E adevărat că cei care au ieșit la pensie la 40 de ani erau șefi și au pensii nesimțite, de 10000 lei și peste. Tălpașii in schimb, au undeva intre 3000 și 4000 lei și nu văd pensia mai devreme de 47 de ani, decât pe caz de boală. Dar asta e pensie mare nu? Legea spune că pensiile se indexează cu inflația șoșocilor. Dar hai să fim toți calici, să mulțumim prostimea, să tăiem pensiile de 4000 și să le facem de 1100. Plângi de grijă că un medic iese cu pensie de 4000. Dar șpaga de sute de mii de euro luată până la pensie? Ai uitat nu-i așa? Sau nu se pune. Sunteți atât de „educați” încât ați plecat după fenta cu pensiile militare și ați devenit furibunzi in a le desființa. Dar de fapt nu realizați că ați fost ghidonati, pentru a scăpa din vedere alte aspecte ale mizeriei făcute de guverne, dovediți că sunteți niște comuniști incurabili. Corporatiști sau ce sunteți voi, egalitariștii lui pește. Toți militarii sunt proști, inculți, vai mama lor etc. Dar la voi va uitați? Vă credeți miezul din pâine? Până la urmă, voi sunteți de râs cu astfel de atitudini. Voi sunteți cei care sunați la 112 și plângeți că vi s-a furat ceva, dar completați cu năduf : ” de ce domle au luat mașina mea că a vecinului era mai valoroasă” ? Sunt de acord cu voi că o pensie peste 6000 de lei deja e mare, că unii nu-și fac treaba, dar în accepțiunea voastră toți trebuie aduși la sapă de lemn, pentru neputința voastră de a forța patronii sa vă plătească muncă la adevărata valoare. Și dacă tot nu puteți mai mult, atunci să moară și capra vecinului. Deh, „bugetarii e niște proști care le plătim noi salariile”. Vorbe de corporatist la costum bleumarin și cu „merțan”, căruia nu i-a picat bine o soluție legală prin care a rămas fără mașină pentru că nu a plătit ratele. Ăștia sunteți, majoritatea.

    • @hercules
      Amice, eu cred ca arunci cu rahat in directia gresita, si cred ca inainte de a face asta ar trebui sa-ti amintesti ca uniforma militara, oricare ar fi ea, este patata cu sangele multor romani nevinovati, iar sangele nu se spala de pe haine orice ai face.Unii dintre voi, esentiali cum sunteti numiti in ziua de azi, au pus mitralierele pe civili acum 30 de ani si au tras in ei desi erau cu mainile goale.Pentru ce s-a intamplat atunci, ar trebui sa fiti mai putin guralivi si sa dati dovada de mai multa decenta.Ca sa va spalati obrazul ar fi trebuit ca in toti acesti ani care au trecut, demnitatea, integritatea, etica si morala voastra sa devina reper intr-o tara care a fost abuzata, jefuita si talharita de politicienii care s-au perindat la conducerea ei in ultimii 32 de ani, dar din pacate nu s-a intamplat, asa ca urcati mai usor cu pianul pe scari pentru ca faceti prea mult zgomot.

    • Bravooo…ma @ciuche…si doctorasu sau doctoctorasa este angajata la Municipal. 8 ore pe contract de munca cu 12000 lei(media). Dar sta doar 2 ore sa ia pliculetele cu sustinerea financiara de la pacienti. Si urmand ca sa isi trimita bolnavii la Clinica particulara. Unde sta cat vrea si mai ia o tura de bani. Pai astia nici NU VOR sa iasa la pensie. Tu ai vrea? Pliculetele alea cu bani nu se impoziteaza nicaieri. Dar cei care le dau sunt bolnavi si sunt nevoiti sa o faca. Ce fel de om este doctorasu’!?

  13. Va dati seama ca asta au spus presei. Se prefac ca unii au fost contra pensiilor speciale.
    De fapt toti au fost de acord sa le mareasca cat mai mult si cat mai repede.
    Planurile astea se fac cu luni si ani inainte.
    Niste p0rci si tradatori

  14. Ce infecți sunt Și câtă infecție arunca in jurul lor pooliticienii ăștia de c…t…

  15. Asa e cand pui un corupt pensionar special prim ministru

  16. baietii iara vreti bani gratis mai? nu-i destul ca aveti imaginea terfelita, mai insistati cu masuri corupte si super nepopulare, misto 🙂 .

    Mult succes in 2024 sau la anticipate!

  17. Pensiile militare nu sunt pensii speciale, apropo de semantica unor inteligenți frustrați de pe aici. Pensiile militare în România s au acordat cam după modelul armatelor occidentale, acolo unde societatea civilă sprijină armata nu o huleste. În altă ordine de idei, frustraților, presupun că observați și analizați cam ce se întâmplă la granița dintre Rusia și Ucraina. Vă doresc o mobilizare…plăcută tuturor ăstora care în spatele unor identitati ascunse vă dați viteji!

    • Andrei, idioții sunt idioți, comentează sa se afle in treaba. Cei care nu au habar cu ce se mănâncă aia, ailaltă, dar isi dau cu părerea.

    • daca nu sunt pe contributivitate, sunt speciale. atat e de zis. iar in rest, nu ai cum sa nu ii hulesti, ies la pensie cu zeci de salarii ca prima la 40 de ani si apoi se pot angaja la stat si are grija statul sa le gaseasca locuri bine platite. asta dupa ce au frecat niste hartii pana atunci. deci sa lasam inventiile. nu ai decat sa le maresti din banii tai cat vrei. e o tara libera.

    • De ce nu v-ati dus voi astia frustrati in acest sistem sa lucrati daca e asa de bine si asa de multe avantaje ?

    • Constantin , nu mai avea cine sa va plateasca salariile, problema se pune altfel , de ce nu v-ati dat demisiile daca nu a fost bine si nu ati avut avantaje ….poate nu stiai ,dar exista si mediu privat.

  18. Suntem pedepsiți de către hunii care n-au ce cauta în conducerea tarii.

    • Problema ar fi ca nu toți,din armata,au avut grad de colonel și pensie cu 5 zerouri.Ca sa nu mai vorbim ca n-au ieșit la pensie la 45 sau 39 de ani din proprie inițiativa, sau ca pensiile „speciale” la militari sunt înghețate de câțiva ani,sau ca în multe cazuri sunt mai mici decât o pensie obișnuită….sau ca un civil a fost liber după 8 ore de servici sau dacă nu,a fost plătit pentru timpul lucrat în plus,sau ca a putut sta liniștit în fata televizorului sau unde a poftit in zilele…sau….

    • Aici ai dreptate. Si armata are talpasii ei, fara doar si poate.

  19. Profesiile nu sunt impuse nimănui, propun pensii speciale tuturor. Am cunoscut un cioban cu o cultură și niște cunoștințe de matematica -fizica ce eclipsează multi speciali. Burebista a făcut mai mult pentru noi in comparație cu voi, propun pensie specială pentru urmașii marelui erou.

    • In toate tarile , civilizate sau mai putin civilizate .politistul si militarul beneficiaza de o reducere a anilor lucrati in sistem si de o pensie corespunzatoare ….Aici sunt o gramada de indivizi invidiosi .De ce nu ati optat pentru asta .lucrand in regim militar . cu consemn la domiciliu . trezindu-va cu alarma si mergand la misiuni la 2 noaptea ? Daca nu sunteti informati mai bn nu sari cu parerea . O zi frumoasa tuturor !

  20. De unde si pana unde au scos 10% indexare la “contributivitate”? Daca e contributivitate, atunci iei cat ai contribuit. Deci 10% asta tot pensie speciala e fiindca vine din burta.

  21. Pensiile militare nu sunt speciale,nu sunt nici măcar de serviciu sunt PENSII MILITARE.
    Informativă si apoi comentați.

    • Distrusule
      E necon.trib.utivă este un privilegiu !
      Deci „specială”.

      Marș la băut la 46 de ani, că te-ai spetit mun.cind.

    • Constituția României nu spune de pensii speciale,ci că drepturile sunt egale pentru fiecare individ, la pensiile speciale este o discriminare față de ceilalți cetățeni ai țării.Daca nu le convine sa fie judecători, militari, polițiști, nu îi ține nimeni acolo obligat,pot să demisioneze, și să plece la privat sa lucreze,dar nu, mulți dintre cei ce merg in armata și poliție, magistratură, merg pentru avantaje și favoruri,nu pentru că le e lor drag de meseria respectivă, deci toate pensiile trebuie să fie după contribuția in timpul activității profesionale, fără favoruri punct.

    • De ce n-ai plecat coane din armata daca era asa de rau? Marsh in mediul privat la patron cu sute de ore suplimentare si pensie de mizerie la 65 fe ani, putori din armata!

    • @ Nicu
      🎯
      Desființat orice tratament ,,special ,, !
      E in esență un furt. Pensie proporțională cu cat ai cotizat la fondul de pensii.
      Am cotizat 10 RON, ce contează ca am obtinut cei 10 RON ca magistrat, militar sau strungar ?

  22. Moartea nu are logică, și nici pretenții!

  23. Dragă G4media,

    Polițiștii și cei din Armată, au pensii de serviciu, nu pensii speciale. Din cauza voastră, a presei, mulți cetățeni necunoscători spun așa ceva.
    Polițiștii și cei din Armată nu au mai avut mărite pensiile de vreo 2-3 ani, cu indexarea așa cum era normal.
    Păi cum să își plătească sănătatea cu pensia de 4000-6000 lei polițiștii și cei din Armată? Adică să aibă pensia și mai mică cu 400-600 lei pe lună pe lângă faptul că nu a mai fost mărită?

    • Problema nu o reprezinta „pensia mare”. Problema e faptul ca celelalte categorii au pensii milt mai mici dupa o perioada de contributie mai lungă. Discrepanță prea mare raportat la celelalte pensii.

    • Dar aia care au pensie 1500 lei cum isi platesc sanatatea? Sau bolile militarilor sunt si ele „speciale” ? Nu v-ar fi rusine…

  24. Domnul Gabi dar pe atunci aveați salarii colosale și erau justificate. De ce sa va dea acum și pensie speciala? Rușine… Copiii și bolnavii mor în tara asta de foame și voi vreți pensii speciale… Rușine. Rușine… Rusine

  25. Toți cei care postează știri false referitor la confuzia că pensiile militarilor ar fi speciale sunt rău intenționați tocmai din necunoaștere.
    Aș vrea că măcar 3 luni de zile sa fie introdus serviciul militar obligatoriu atât pentru bărbați cât și pentru femei ca în Israel, pentru persoanele care au împlinit 25 de ani.
    Așa afla ce înseamnă serviciul militar, și sunt sigur că mulți vor evita sa facă asta, sa fugă , să aducă adeverințe că nu sunt apti medical.😀😀😀

    • Distrusule
      Nu a murit nimeni în 1-2 ani de armată în România , decât de plictiseală.

    • Lasă prostiile cu armata ta . Nu mai suntem ca pe timpuri , să ieși cu bățul în srtradă ca să- i sperii ( pe cine ). Mai un virus , sau mai rău o criză energetică și ne-am dus noi cei nefolositori lumii bogatilor . S-au dus foarte multe maserii si nu mai este nevoie de asa multi muncitori pentrucă … roboții fac roboți

    • Regim ca in Israel ar fi excelent dar urgent

  26. @ Kise Leff,

    Turcescu avea grad onorific fraiere nu beneficiază de niciun drept financiar.
    Eu zic sa o cheme Oprea și pe fata asta care a scris articolul DANIA MARCU, sa-i dea și ei grad,dar nu merită decât „SOLDAT”, mai are de tras până ajunge la nivelul lui Turcescu 😀👏

  27. exact. inadmisibil sa ai zeci de mii de lei si sa mai iei mii la indexare. iar altii sa ia zeci de lei.

  28. cum v-ati activat voi repede! da, stiri false ca militarii iau pensii speciale. ma lasi…

  29. Pensiile peste 4000 de lei trebuie impozitate, cum poate unul care lucrează sa supraviețuiască cu 1400 de lei pe luna asa va putea și un pensionar cu 4000 de lei pe luna sa supraviețuiască. Pensiile în tara sa nu treacă de 100 de milioane pe luna e mai mult decât suficient. Pensiile sa fie plătițe doar în baza PRINCIPIULUI CONTRIBUTIVITĂTII.

  30. @ Andrei, Luis , s.a.

    Pentru voi recomand serviciul militar obligatoriu, indiferent ce sex aveți.😀👏👹

  31. E adevărat ca a-ți învățat mai multe cum sa furați rația de mi care a militarului cum sa din uiți șoferii în trafic și cum sa profitați de orice fără rușine. Rușine!

    • scrie Gica mamă,, ați „(!) sau ți-ai desăvârșit studiile ,precum chîțu , după cercul polar ? Apelativul -Gica ,Gicu- alege-l tu ,nu-mi dau seama ce gen ai , văd doar că te prostituezi moral și vorbești ca un asistat social ,căruia nu-i ajunge pomana ,din cauza pensionarilor miltari ! (care ,unul singur, a contribuit la fondul de pensii ,cât familia ta ,la un loc !) Să vă fie rușine tuturor care ,nu găsiți cauza sărăciei voastre ,numai și numai ,în curtea celor de ,,sub arme ” ! Nu vă doresc să aveți nevoie de noi ,ca de atâtea ori ,în decursul Istoriei ,troglodiților ! Vai de capul și zilele voastre !

    • Fiți atenți ce tupeu.Domnule Ciucă sânt oameni care trăiesc an mizerie,alții au pensii derizorii și voi care jurați pe biblie că veți ajuta și vă veți sacrifica pentru poporul căruia aparțineți .Oare așa o să faceți dreptate?Oare asta semnifică onoarea de a fi militar?Sau ați ieșit la pensie și fiind civil acum jurământul nu mai are valoare.Domnilor guvernatori toți care a-ți jurat pe biblie și la sfârșit a-ți spus_ Așa să ami ajute Dumnezeu.Daca Dumnezeu o sa va bată ce veți face?Nu uitați un lucru că averile nu salvează pe nimeni de la moarte.Cea ce rămâne an urmă este mult mai important .Istoria va spune că de 32ani a-ți furat și a-ți distrus o țară care an 1989 nu mai avea nici o datorie iar voi ne-ați anglodat an datorii pe care nici copiii și nici nepoții copiiilor noștri nu o vor plăti.Asa să vă ajute Dumnezeu cum a-ți ajutat voi această țară.Dumnezeu poate o sa va ierte dar românii nu va vor ierta.Mai ieste puțin și când foamea și (nu am ce mânca) la voi o sa fie va spun că momentul 1907 să apropie dacă nu vă opriți a asupri acest popor an foame,datorii,furturi și a călca en picioare demnitatea umană.

  32. Care am făcut armata obligatorie știm prea bune cum e acolo, mulți au ieșit la pensie analfabeți car mâncau din mâncarea soldaților, militarul nu a făcut nimic în cariera doar sa bea sa frece menta sa doarmă în timpul serviciului iar acum este apt de muncă.

  33. Alooo, fraierimea …până și doamna 🐏 a aflat că nu pot fi anulate pensiile alea…ba chiar a încercat să.i povestească și 🐂ui epic (rareș)…că aia a fost o poveste pentru 🐄🐈🐕🐖🦆🐎🐁
    Canalizati-va atenția pe altceva…ați tras ca 🐂🐂🐂🐂 in jug pe 1000 de lei, la ,, negru”?! 😃 Atât o să aveți! 🤣 pardon, mult mai puțin… Rugați.va sa mărească ciolacii pensia minimă periodic… 🤣🤣🤣

    • Da bravo nu ca nu se pot desființa pensiile speciale ci nu se pot stopa, specialii luna de luna ies la pensie dar gândiți-vă dacă vor da o lege pe baza de contribuție câți vor ieși la pensie???? Asta este noi tragem ca prostii în jug pana la 65 de ani poate chiar mai mult ne bucuram ca luăm ceva

    • Subscriu!

      CCR in 2011 a spus că este neconstituțional sa reduci pensiile indiferent prin ce mod, este un drept câștigat și nu poate fi nici măcar anulat.
      Oricum cu plata contribuției individuale la sănătate și pensii militarilor le-au fost oprite sumele într-un procent prevăzut de lege,deci nu are cum sa mai facă asta din moment ce au contrbutiile au fost reținute cat erau activi.
      ESTE UN ABUZ!!!
      Dar politicienii încă dorm!!!

  34. gandesti ca un militaur. Suna telefonul, ca sa va bateti cu bateriile de vin?
    Apoi, un muncitor, foarte rar are 2700 lei si un militar, foarte rar are 3000lei, pensie.
    Cat despre scoala, usor, au mai trecut si altii prin scoli militare. Sa ne fereasca Dumnezeu de razboaie, ca la armata noastra, nu prea avem sperante.

  35. Nu va e rusine,”specialilor”? Ieșiți la pensie cu valoare enormă raportat la restul contribuabililor, după care unora(destul de multi) vi se asigura locuri călduțe de manageri de societati sau angajați ai unor servicii bine plătite prin primării. Si tot voi va plângeri ca sunteti stresați, ca nu suporteri subordonarea la un program de 8 ore, ca trebuie sa mai faceti un leu „cinstit eliberand verificări false de port arma,etc( o spun din proprie experienta cu astfel de exemplare). Nu pot să vă spun decat RUSINE, deși nu cred ca ati fost de fata cand s- a împărțit respectivul articol.

  36. Stau și mă întreb cei din armată nu au avut sărbători oricum nu au făcut nimic ,doar nu au fost la razboi

  37. Cer indexare pt pensii speciale, amărâții de ei nu au din ce sa trăiască, nu le e rușine! Alții nu au muncit pt tara asta, oameni cinstiți, valoroși, care s-au imbolnavit din cauza corupției, unui sistem mafiot, care au luptat, au muncit in străinătate, din cauza neajunsurilor, au riscat pe cont propriu, neavând cu ce creste copiii, au adus bani in tara, au făcut firme, au creat plus valoare, ca să va dați voi pensii speciale, pt lucru in condiții de stres, pensii anticipate la 45 de ani. Asta numiți voi echitate?!
    Acei oameni, care au produs ceva pt tara asta, pe care statul nu ia ajutat cu nimic, si au trebuit sa plece nu ca au vrut,de disperare, ca nu au avut, umiliți in tari străine, nu pe profesia lor, fără sa cunoască limba, sau integrat, au trimis bani, mulți s-au intors, au făcut firme, au pompat statului lor, miliarde, stat care nu a oferit nimic lor. Unii săracii, au falimentat, s-au uzat, nu mai au poate nimic, unii sant prin spitale de psihiatrie din cauza voastră. De acești oameni, de acești eroi, cine are grija, cine ii cunoaște, ei ce sant, ei nu vau votat, oare nu sant cetățenii speciali ai acestei tari?! Sant sacrificații statului mafiot creat de voi, nici măcar nu-i cunoașteți, cum sai ajutați, cât de mare ar fi impactul bugetar, sa îi identificați, cât mai sant in viata. Nu au avut timp sa ceara drepturi, pensii speciale, sa apară in talk-show uri, sa facă politica, vau votat sa o faceți voi.

  38. Bai postacilor, ce aveți cu militarii și polițiștii, de ce nu vă luați de magistrați care au cu adevărat pensii speciale, și ce pensii !
    Terminați fraierilor cu dezinformarea asta, va place de ziua națională sa vă uitați la ei, nu?!

    • De frica, de aia nu se iau de magistrați!
      Pensii sa de-a și lui Beno😀

    • Traiesc an de an sa vad parada aia la care se afiseaza toti politrucii ce au nenorocit tara asta. Ce sa mai, e fericirea noastra a tuturor sa vedem parada aia de prost gust.

  39. Să iasă militarii la pensie la cel puțin 60 de ani… Să vezi falnica armată română alcătuită din moși și babe cum se luptă cu armata profesionista rusă. Asta se vrea de către agenții ruși sub acoperire din politica românească.

    • Izmenarule,
      Nu spune nimeni să zboare pe MiG la 65 de ani, dar să fie mutat la o tre.abă mai civilă, gen arhivare, gestionare depozite de muniție, instructori etc., sau chiar mutarea pe un serviciu civil este de bun simț.

    • @Mario 3 … N-am nicio treabă cu izmenele tale sau ale altora. Din răspunsul tău înțeleg că n-ai habar despre ce vorbești. Dacă ar fi după cum spui tu am avea o jumătate de armată de arhiviști și sute de depozite create special pentru bătrânii din armată. Aruncă o privire spre alte armate profesioniste in care se înțelege rolul soldatului (nu arhive și depozite de izmene).

    • Cine sa lupte cu armata rusa ma? Deci daca tu ai fost in armata si iti pui problema ca militarii tre sa fie tineri si in putere ca sa se „lupte” cu armata rusa atunci confirmi tot ce zic oamenii astia mai sus. Habar n-aveti de capul vostru.

  40. @ Beno, ( Benone, ai vrea tu)

    Ești frustrat tu care o viață întreagă ai lucrat pe 1000 lei” la negru” ești invidios.
    Fraiere armata a construit Transfăgărășanul și nu numai.
    Pensiile speciale sunt la magistrați care au adaptat o lege specială pentru ei după ce a militarilor L223/2015, pensii de 7000 euro , nu prostii din astea ale militarilor de 3000 de lei!
    Așa că lasă dezinformarea și frustrările.

    • @ Zircon,
      Ai dreptate! Unii vor să bage prostimea in aceiași oală cu isteții 😀

    • Care armata bai ghertoiule ?!!! Poate vrei sa spui despre cei care faceau armata obligatorie adica soldat in termen !!! Cadrele militare cateva la numar fata de talpa tarii frecau tiparul in timp ce soldatii fara niciun beneficiu munceau din greu !

  41. si voi si magistratii sunteti la fel de inutili si de lacomi. Ce tot ii dati cu ziua nationala, mai bine sa vorbim de 22Decembrie, sa vedem cine a tras miliarde de gloante si cine ascunde si dupa 31 de ani, dosarele copiilor ucisi!

  42. @Beno Bine punctat. Toata stima.

  43. Pentru nesatuii care comenteaza ca pensiile militare nu sunt speciale, mai cititi odata titlul. Nu e vina nimanui ca eroul vostru care s-a vandut pe 2 lei vrea sa va bage la oala cu specialii. De ce nu a propus indexarea doar a pensiilor militare? Pentru ca nu poate, pentru ca de fapt chiar daca nu sunt numite speciale, ele de fapt sunt si stie a se va trezi avocatul poporului (alt special) de exemplu care va ataca indexarea la CCR si va cere indexarea tuturor specialilor.

  44. Bună ziua! Pensiile de serviciu, cel puțin ale militarilor (MApN), sun bazate și ele pe contribuție în mare parte. Armata are casă de pensii sectorială unde se strânge cotizația pentru pensie de la cei in activitate. Diferența până la suma finală se achită din bugetul MApN. De ieșit la pensie undeva in jurul vârstei de 40 de ani (mă refer strict la MApN) este o aberație foarte mare, despre care nu înțeleg de ce vorbiți. Un militar iese la pensie la 48-49 de ani, dacă a lucrat in condiții speciale (a fost parașutist, scafandru, încadrat pe nave de luptă, unități izolate sau a deținut o funcție de comandă cu responsabilități foarte mari). Restul, care nu au lucrat in condițiile prezentate mai sus, ies la pensie in jurul vârstei de 55 ani. Nu știu cât sunt de adevărate poveștile cu băutul bateriilor de vin și furatul mâncării de la soldați (povești de acum 20-40 ani), dar știu că încadrea din ultimii ani nu permite militarilor să stea cu degetul in nas. Și aducând vorba despre cei care au pensie de 1400 lei, pot spune că unii dintre ei nu au făcut mare lucru pentru ea.
    Un exemplu: Doi băieți de la țară din aceeași școală generală termină clasa a VIII- a și unul merge la liceul militar iar celălalt la un liceu slăbuț din cel mai apropiat oraș. În clasa a XII-a unul trece examenul de bacalaureat și intră la academia militară iar celălalt nu trece examenul de bacalaureat și rămâne acasă la mămică. Apoi unul termină academia militară și intră în sistemul militar participând la diferite aplicații prin pădure și pe mare, iar celălalt tot acasă la mămică. Într-un final se angajează și cel din urmă la o stație de pompare apă pentru irigații. La momentul pensionării, unul trece în rezervă cu 6000 lei pensie și celălalt cu 1400. Îmi pare rău dar nu pot să plâng pentru cel care a stat la mămica, a mai lucrat pe la negru și într-un final a fost băgat undeva să lucreze. Chiar nu vreau să îmi pun întrebări cum trăiește el din pensie. Sunt foarte multe cazuri de genul acesta și foarte mulți sunt ajutați de stat să primească o pensie mai mare doar pentru că ea este prea mică, nu pentru că el a făcut ceva pe parcursul vieții ca aceasta să fie mai mare. Sper ca cei care citesc să înțeleagă situația expusă, iar pentru cei care nu vor să înțeleagă vreau să transmit sincere mulțumiri pentru faptul că au rupt din tipul lor și au citit această postare.
    P.S: Îmi pare rău pentru cei care au muncit în condiții grele și o pensie mică. Tot respectul și aprecierea pentru ce au făcut în această țară în condiții dificile.

  45. Toți militarii și polițiști, sunt rezerviști până crapă, doar civilii sunt pensionari. Pensii speciale doar la parlamentari și la magistrați. Aici nu e vorba doar de un „Dex”. Gândiți înainte să scrieți inepții……..de asta suntem dezbinați, „vaccinați versus nevaccinați”.

  46. Frustraților, terminați cu dezinformarea!
    Mergeți la muncă , nu la intins mâna!
    Vreți să distrugeți tot, ati dezinformat și cu vaccinarea, de suntem noi și bulgarii fraierii Europei.

  47. Vorbiți numai prostii.Stiiti ceva din auzite când se iesa la pensie la 40 ani și se mai dădeau și salarii compensatorii.Acest lucru sa întâmplat când a fost desființată armata și am intrat în NATO.Varsta de pensionare este 60ani din care se scade ani lucrării in grupa 1 sau 2 ca și în alte domenii de activitate unde au grupă.Nu se mai dă nici un fel de primă la ieșirea la pensie.Primele au fost eliminate și pentru cei în activitate.Numsi frustrați care scriu.De ce nu v-ați făcut militari? Ați participat voi sau copiii voștri la un concurs la Academia de poliție sau alte instituții din sistemul de apărare? Vedeți cum este și după aceea mai vorbiți.Fiecare cu serviciul lui.Fara ura.

  48. Nu confundați pensiile militarilor cu cele ale magistraților.Unele sunt de serviciu iar ale magistraților sunt speciale.Pensiile militarilor nu sunt cât ale magistraților.

  49. Nu toată lumea din armata și poliție au pensii peste 4000 de lei . Majoritatea au în jur de 3000 de lei . Nu vreau sa iau apărarea militarilor dar cu activitățile pe care le desfășoară (nu băutură și dormit cum comenteaza unii ….vremurile alea de când au făcut ei armata au apus demult …) Este o pensie rezonabilă . Așa și pentru polițiștii, la ce activități desfășoară este rezonabilă o pensie de 3000-4000 . Dar nu sunt de acord cu pensii de peste 8000 cum au „barosanii” cum ar fii (colonel,general,magistrat) ….sunt pensii exagerat de marii pentru România .

    • Asa este, desteptule(tilor), au fost multe, multe razboaie. Am facut armata inainte de ’89. Asa ca nu vb de ce viata duceau. Am asistat, din greseala la impartirea carnii rezultate dupa sacrificarea unui porc la GAJ. Ti se facea parul maciuca. Deci, despre ce vorbim ?

  50. Cei care faceti comentarii tendentioase la adresa pensiilor militarilor si politistilor, nu va opreste nimeni sa nu urmati o cariera in domeniu de minim 25 ani plus pregatirea( scoala) si apoi vb de ce si cum, ei au grija ca voi ceilalti sa munciti in liniste si pace. Va doresc succesuri

  51. ca s-au ofuscat foarte tare rezervistii.
    De ce nu ati aparta poporul in decembrie ’89? Ia sa spuneti, ce faceati fiecare, atunci. Si mai cereti drepturi!

    • Bine că ai apărat tu țară! Un prost sau un derbedeu care ai iesit in stradă. Huliganilor, nu stiti ce este aia armată. Cu niste handicapați nu ai ce să discuți

    • Da cine a tras mai in popor in 89? Rezervistii? Aveau ei arme acasa si s-au apucat sa traga in armata? Ce tot aberati aici, singurii militari romani care au vazut razboiul sunt aia care au fost in alte tari (irak, afganistan din astea) Si aia sunt maxim 1-2 mii de bucati. Restul dupa cum ziceau unii mai sus, s-au batut cu bateriile de vin.

  52. Mulți frustrați scriu și emit pretenții. Am lucrat la construcții blocuri , la canal și apoi polițist, așa că știu viața de pe șantier. Pe șantier și la canal se bea in draci, lucru cât mai puțin, că erau mulți și nu se vedea și ce era mai bine era că era destul să ai două clase că trenul. Acum emit pretenții că nu le ajunge pensia, eu zic sa vindeți sticlele pe care le-ați băut și o să vă ajungă. ( NU GENERALIZEZ) . Despre viața din școala de poliție (cea de dinainte de 1989) și din timpul serviciului nu vă mai spun că oricum nu pricepeți.

  53. Specialii de pe aici de sar de c@r in sus ca ei de fapt nu sunt speciali nu inteleg ca de fapt ei pun paie pe foc umbland cu jumatati de adevar. Haideti, spuneti cum se calculeaza pensia militara fata de cea a omului de rand si cum se ajunge ca majoritatea(80%) din personal ies la pensie la 45 desi limita de varsta este de 60 (media fiind 47-49 de ani). Hai sa va vad daca sunteti eroi si luptati pentru tara fiti si corecti si spuneti adevarul.

  54. Ce-or sa ne mai „fericeasca” alde dl general Ciuca si cu Ciolacu de la PSD!!!
    De-acum suntem la cheremul coaliitiei rotative a hotilor!
    J……..r!!

  55. Majoritatea postărilor sunt de la frustrații angajați pe salariul minim de către patronii multimilionari care îi consideră doar niste sclavi care lucrează că să-și cumpere vile și Mercedesuri, vacanțe prin Bali și amante din belșug iar beizadele sparg BMW-uri și mii de euroi prin cluburi. Iar tu frustratule in loc să-i ceri un salariu decent, fricos din fire fiind, te legi de lefurile și pensiile altora (capra vecinului). Înțelege, chiar dacă de mâine militarii vor primi 1 leu pensie, tu tot nu o să vezi 1 leu in plus de la patronii tai!

    • Sunt mic inteprinzator de 10 ani și calculul meu arată că din impozitele plătite pe ultimii 5 ani puteam să-mi cumpăr 3 apartamente în buricul Bucureștiului. Sa ma scuzi ca imi pasa ce se intampla cu banii munciti de mine 10-12 ore pe zi.

    • Mars mah!!!….doar cunosti comanda.

    • @ Dealul de langa Meggido
      Pe ce te bazezi cand faci oamenii frustrați, Colină Mică ?
      Pensia trebuie sa fie proporțională cu contribuția la fondul de pensii.
      Orice altceva este FURT !
      Te-ai duelat cu talibanii sau drogatii din Ferentari, ai dat judecăți de excepție prin tribunale samd ?
      OK, ai avut salariu mai mare si ai cotizat mai mult. Nu-ti convenea sa stai in TAB la Kandahar ? Pai nu te-a trimis nimeni cu forța, puteai sa muncești aici pe șantier.

  56. Văd aici mulți habarniști ,băi fraților pensiile n-au fost majorate din timpul lui Tăriceanu toate indiferent de pensie,ce s-a dat au fost indexării în raport cu inflația. Cât despre pensiile militare ele sunt pensii de serviciu și ele sunt împărțite pe grupe de munca la fel ca la civili.Văd că mulți frustrați habar n-au pe ce pământ traiesc,și uita ca armata a fost prezentă peste tot în economia Romaniei,la deszăpeziri,inundații,catastrofe,cutremure noi am fost acolo.Nu vedeți că, cloaca politică dâmbovițeana asta a vrut învrăjbirea noastră a tuturor.Așa pentru cultura unora sunt colonei foști comandanți de mari unități militare cu pensie de 1750 lei după o munca de 45 de ani în armata,unde este dreptate?Iar un colonel gen Turcescu făcut la apelul bocancilor care n-are nici un fel de pregătire militara are pensie 5000 de lei sau mai mult.

  57. Citeam intr-un comentariu de mai sus: „Trebuie un guvern PSD pentru ca tine cu poporul.”
    Este total gresit. NIMENI nu tine cu poporul.
    A nu se intelege cumva ca vreau sa spun ca vreun alt portid ar fi mai breaz.
    Nu avem portide nici de dreapta si nici de stanga.
    Avem doar niște găști odioase, niste nesimțiți, niște șarlatani, niște inculți parveniți, niște împuțiți, ajunși acolo sus cu un sigur scop – să se căpătuiasca.
    Stiu că se mai spune că ei sânt de fapt oglinda noastră, a poporului care i-a ales. E greșită acastă zicere. Au fost aleși pentru că altceva nu avea de ales acest popor. Si asta pentru ca oamenii de bine, oamenii cu caracter, cu coloană vertebrală, oamenii „meseriași” într-un domeniu sau altul nu se pot amesteca cu jigodiile din pitică.

    Si acum stau si ma întreb daca se va publica ce am scris.

  58. Un nebun arunca o piatra si multi intelepti comenteaza adica daia usor dusi de nas…..
    Problema nu e ca se maresc al tuturor ci unde se scurg banii din buget de fapt si dna vegheaza sa nui prinda de veste….ziaristul are ca misiune intoxicarea natarailor nu investigatiile in slujba tariii.
    Deh dorei teec prin viata degeaba
    Rusine dinu patriciu
    Pardon redactia ati renuntat la misiunea reala traiti degeaba de bagat la matz baga si purcelul….pana la om mai avem si altele de facut pe lumea asta.

  59. Rusine, nehalitilor,
    Lumea moare de foame si voi nu va mai saturati de bani. Sa mai vedeti voi voturi. Cu AUR votam.

  60. Cei care comenteaza in defavoarea pensiilor militare de stat, se vede ca habar nu au. Nu au citit legea pensiilor militare si nici nu cunosc ca asistenta medicala in spitalele militare este adigurata pentru toti asiguratii. Apropo, o sa vedeti ca in spitalele militare, sunt internati mai multi civili.

  61. După părerea celor mulți eu ca fost militar am o singură concluzie, armata trebuie desființată ca nu avem nevoie de ea.Daca iti trebuie armata trebuie sa o plătești fie ca face ceva sau nu.Ori după părerea maselor,armata se lupta cu bateriile de vin și merita o pensie de doi lei la fel ca și ala de a muncit la sapa sau lopată. Atunci când ii cheamă pe tineri în instituțiile de învățământ ale armatei trebuie sa le spună ce ii așteaptă I viata activa și la pensie,ce părere aveți stimabililor?

  62. Pentru toți comentaci care se tin foarte deștepți. Toate tarile civilizate au pentru militari pensii diferite de ale civililor. Or fi aia prosti?!

    • diferite da. mai mari decat ale unui profesor universitar insa nu. Asta e doar la dambovita cu bravii ei razboinici…

  63. A început Ciolaniada.
    Deci măresc cu 10 %și rata inflației o stabilesc la 6-7 %.
    Așa fac de 31 de ani.

  64. Tot vorbiți despre armată și poliție ,că au pensie mare ,că nu fac nimic.Dragii mei eu îmi dau seama că mulți dintre voi nu știu care este menirea armatei în societate(militarul nu are normă în producția de textile ,piese ,etc…),militarul este apărătorul granițelor și intereselor acestui popor.Ptr. cei care nu știu, milit. nu sunt toți ofițeri ,deci lăsați-o mai moale cu pensiile de 4000-6000 lei.Un SGP(cap.cls1-a)cu 32 ani vechime în armată fară grupe de muncă ,vârstă 52 ani iese cu o pensie de aprox.2400 lei,este mult ce ziceți?Ptr. cei intersați porțile M.Ap.N. sunt deschise ptr toată lumea care este pregătită să renunțe la viața grea de a se trezi la ce oră vrea ,să plece în concediu cănd dorește,să-și sărute copilul când plânge și are nevoie de prezența sa și multe altele..succes.

    • Vezi ca e un grafic cu pensiile militare pe net. Cam 6% au pensia sub salariul minim adica aia la care faci tu referire. Media e undeva la 5700.

  65. Bai onanistilor ,da balerinele la ce varsta ies?Cititi prostilor si nu mai mancati rahat!

  66. Ce ziceți fraților de pensiile astea, care sunt mari ale lor sau ale militarilor:
    Magistrati
    20 079 lei 3 689 lei 18 791 lei 4 441
    Diplomați, consuli
    5 735 lei 3 009 lei 2 026 lei 799
    Funcționari parlamentari
    4 847 lei 2 264 lei 2 583 lei 755
    Personal aeronautic civil
    11 313 lei 3 803 lei 7 510 lei 1 411
    Curtea de Conturi
    8 357 lei 4 603 lei 3 754 lei 578
    Grefieri
    4 839 lei
    2 192 lei

  67. Flori nu vreți ” specialilor” ? Vă dau cu soț , luav-ar tata pe toți !

  68. Militarii au pensii medii 5000 de lei, dar ce facem cu magistrații îmbuibați care au pensia medie 20000 de lei și care își decid și singuri prin CCR că de ei nu se poate atinge nimeni, cu aia ce face că ălora nu li se indexează pensia ci linse actualizează de fiecare dată când cresc la activi, acolo e nesimțirea mare in Romania,justiția îmbuibaților!

  69. Domnilor au fost multe com pentru pensi,credeți ca,merita pensi speciale toți care primesc pensiile aceste.Ce au făcut ei din 1989 pentru tara asta sa primească acele pensi???Vad pentru alocațiile pentru copii nu se discuta nimic.Vorbiti numai de pensi,pe lângă pensiile acestea mai adăugați mașinii la scara diurne bani pentru hrana îmbrăcăminte chirie etc…militari aceștia de freacă menta și i-au bani de două ori mai mult decât un muncitor de rând

  70. Nu mai au pic de rusine. Si Ciuca si Ciolacu si toti care sunt cu ei nu mai au nicio rusine. Asta e politica? E HOTIE !Imbuibatii. Nu avem nevoie de ei sa se fuca unde a intarcat mutu iapa. Sa nu.i mai vedem. Netrebnici!

  71. Pai nu sunt desființate de Rares Bogdan!?
    El se tine de cuvânt și tot ce permite ,face!

  72. Ba române tu esti normal? Se reîntorc la furat reprezentantii tuturor ciurucurilor,bombardierilor,pomanagiilor,betivilor,infractorilor,manelistilor, khiurvelor, interlopilor,analfabetilor, incultilor,primitivilor care la mitingurile organizate de ciuma rosie au lasat in urma tone de gunoaie si o mizerie de nedescris-imaginile au facut înconjurul lumii la momentul respectiv-incredibil,halucinant,de neimaginat si închipuit-te crucesti de-a dreptul,asta a-ti votat?

  73. Pentru toti care nu stiu:Pensiile militarilor nu sunt speciale, în toate țările NATO militarii au aceiasi bază de calcul cum e in Romania.Asa ca voi USR mai documentat-va si spune-i romanilor adevărul.Sa vina la tv. Un sindicalist EUROPOL sa le spuna la Ciomoș, Bârna,etc..Ave-ti sânge în voi

  74. Si U.S.R.-istii vor fi fericiti de decizia de majorare a pensiilor speciale intrucat majoritatea dintre ei sunt co.pii/nep.oti de sec.uristi 😂😂😂

    • Ba marmota razi ca un prost ce esti stiind f bine ce debitezi si ingurgitezi-borhot si fecale din gura infractorilor si tembeliziunilor mafiote care-i sprijina pe acesti infractori,si Mos Craciun e mai destept ca tine,crede-ma,cine dracu ti-a bagat tie in dovleacul ala turtit ca cei din usr sunt urmasii sec-ristilor? Ai tu astfel de informatii? De unde le scoti ba cap patrat sau latrii ca sa te bage si pe tine cineva in seama?

    • @Patu Marius ce agresiv esti. Se vede ca am dreptate si asta te doare 😂. Vai, iti pierzi parnosul ca au zburat ploz.ii de sec.urici de la putere. Ghinion !

  75. Macar atat..un mic bravo ptr Raresh.. iar ceilalți…sa ne kk in gurrah lui Ciuca,Dusă si Cioracu..

  76. PSD pnl ciume concurente si colaborante

  77. Hastagistilor !
    Va ascuțit, iar L.O.V.,de militari aveți nevoie odată la 30 -40 de ani.
    Imaginați- va dacă în decembrie 1989,21 12,până la ora 16.00,cine ne -a sprijinit.
    În orice caz,nu Mărieș deoarece,în seara de 20.12 fugise la TM.
    Nu v- ați întrebat,oare de ce rromii în gara de nord se întrebau retoric pe peroane ” 21/22, Cine a tras în noi ?
    Ei ,care preocupărilor ” monitorizau” oficial G. DE NORD..
    În continuare ” numai de bine…”

    • @ Cos.
      Sprijin de la armată ai vazut tu pe 21 Decembrie pana la ora 16. cand te uitai pe fereastra de la etajul 10 in Ghencea.
      La Inter, Piața Romana si restul perimetrului ce inconjoară fostul CC al PCR erau doar trupe de USLA (echipament special), trupe de Miliție (uniforme albastre) si trupe de Securitate (uniforme kaki).
      Armata a aparut dupa spargerea baricadei, in dimineata de 22 Decembrie.
      Vorbești prostii !
      Si lasă-l pe T. Mărieș in pace, e un adevarat Erou !

  78. E de-a dreptul socant si de o ticalosie nemaivazuta ca parvenitii,capusele,trantorii pe bani multi,hotii ce au jefuit si devalizat tara 31 de ani sa primeasca marite pensiile speciale dupa ce au furat,de-a dreptul inimaginabil si de nemaiauzit si vazut oriunde în lumea asta,hotii trebuie recompensati si ghiftuiti dupa ce au jefuit ca-n codru tara? La puscarie ordinarilor,acolo va e locul

  79. Numai un popor de nevertebrate,de râme,de iobagi si de slugi ca românii merita sa le plateasca unor hoti si infractori ce au ruinat si devalizat tara 30 de ani pensii speciale drept recompensa pt asta,în nici o tara de pe planeta asta nu se întampla asta,nici in Rusia bolsevica a lui Putin nu exista asa ceva

  80. Am citit toate comentariile dv.privind pensiile speciale unde a-ti inclus nejustificat și pensiile militare.Va gândiți privind retrospectiv câte sărbători sau evenimente din viata dv ați pierdut?Eu pot sa va spun cca 90 la suta.Oare reticenta asta nu se datorează faptului ca unii dintre dv nu ați fost acceptați în sistem.Cineva ne face putori,cred ca este lipsa de educatie.O putoare nu se trezește la orele02.00 a.m.,nu urmărește dezertori, migranți și evadați.In occident vârstă de pensionare este de 45 -48 ani și statul ii oferă militarului sau asimilatului un serviciu în administrația publica.Eminescu spunea în capodopera lui:Trăind în cercul vostru strâmt,norocul va precede dar eu în lumea mea ma simt măcar educat și cu bun simt.O persoana care înjură și jignește prin rețelele de socializare da dovada de neputință și lasitate.Noi în SNAp al României am fost educați altfel.Unele persoane confunda educația cu educatoarea.

    • Norocul va petrece stimate militar,problema e că mulți militari au intrat pe ușa din dos prin pile și relații, nu au școala militară.Sunt de acord sa li se de-a pensii speciale celor cu Școala militară și Liceu militar!

    • @Stefan: lasa ca si altii se sacrifica. Si eu am pierdut noptile, sarbatorile etc. pentru o pensie de mizerie, lucrand ca asistenta medicala la urgente.

    • Carmen 1, și cine te reține să lupți pt drepturile tale? Ai impresia că pensiile militarilor te împiedică să ai și tu drepturi? Nu te mai uita la capra vecinului! Că așa nu vei obține niciodată nimic.
      Popică, sunt sigur că nu ai încercat niciodată, în mod real și fără pile, să te angajezi intr-o structură militară. Sau nu ești în stare să îndeplinești criteriile specifice.
      Nu știți decât să criticați!

  81. „Bă tată bă,acolo unde domneste prostia si la conducere sunt toti prostii niciodată nu o veti duce bine”-Toma Caragiu

  82. Prea multi deștepți aici!
    Dacă vă plac pensiile militarilor de ce nu ați făcut un concurs cu cei care au fost militari? Trebuia să veniți în școala militară și să ajungeți militari. V-ați făcut șoferi sau pasnici.. meserii de puturoși. Acum comentați că mâncați și voi tot cu o gură…

  83. daca se mareste varsta de pensionare la 60 de ani,nici macar 20% dintre militari nu apuca pensia.cati stiu ca militarilor nu li se platesc orele suplimentare sau sambetele si duminicile?cati stiu ca militarii pot fi chemati oricand la serviciu,fara sa fie platiti?cati stiu ca militarii nu au toate drepturile prevazute in Drepturile omului?si mai sunt multe,dar nu le mai enumar,fiindca e prea mult de digerat pentru unii.

  84. Hércules ai consumat prea multă energie pe gâște ! Ai concis foarte bine. Te iubesc!

  85. Fiecare hotărăște ce cariera urmează in viața . Cum pot eu, care am absolvit doar opt sau zece clase cu chiu cu vai, sa vin acuma și sa spun ca un subofiter ori un ofițer are pensia prea mare in comparație cu mine care am lucrat muncitor necalificat 40 de ani ?! In concepția multor postaci care nu au făcut mare lucru in viața , asta se dorește : să nu li se mai mărească niciodată pensiile militarilor ca le au prea mari și au ieșit prea devreme la pensie și sa se mărească doar ale celor care nici carte și nici meserie nu au învățat ! Corect, nu? Asta se dorește , necalificatul sa aibe pensie de inginer! Dacă vreți pensie de militar de ce nu alegeți cariera militară ? Știți ce presupune asta? Sincer habar nu aveți pentru ca nu v ati mai mira de ce se iese mai devreme la pensie !

  86. Trebuie introduse niște plafoane la pensii și am terminat repede subiectul, o pensie minima și una maxima de 100 de milioane lunar e mai mult decât suficienta. Cel mai important ar fi ca pensiile sa se plătească pe bază de contribuție. Am închis orice subiect dar cum nu se vrea , este un subiect bun ptr campaniile electorale aduc voturi multe și nu se face ordine niciodată la pensii.

  87. Multumim armatei, politiei, politicienilor pentru ca au omorit romanii in lovitura de stat din ’89
    Isi merita pensiile nemuncite, ar trebui desfintati si in locul lor pusi alti oameni.

  88. Pe cei care comentează despre pensiile militare sau pensionarea la 45 de ani nu i-a oprit nimeni să se facă militari, dar pt a fi militar e nevoie de curaj și comentatorii nu îl au și nu l-au avut niciodată, trebuie apoi ca și militar să asculți niște ordine, dar comentatorii nu și-au ascultat nici părinții, acești comentatori despre viața militară nu au habar ce înseamnă privatiunile acestei meserii, ei nu ar fi rezistat nici o zi în această slujbă, rusinic

  89. Este de înțeles frustrarea oamenilor care primesc pensia pe bază de contributivitate. Dar asta se datorează în mare măsură faptului că există pensii așa zis speciale a căror medie este undeva pe la 18.000 lei/lună. Firește ale magistraților. Și la alte categorii se întâlnesc exagerat de mari dar per total media e mai mică. Clar nu e normală situația, pensii mai mari decât salariul avut. Trebuie găsite soluții legale, pertinente și obiective pt.a regla aceste pensii fiindcă mulți cu pensii ” speciale ” decente suferă din cauza celor cu pensii nesimțite.Altfel, intrați în conflict degeaba, civili versus gradați.

    • Nu din cauza magistratilor sau a militarilor au majoritatea romanilor pensii mici, si daca s-ar lua toti banii aia din pensiile speciale si ar fi impartite la restul, tot n-ar fi o crestere semnificativa, procentul este foarte mic.
      Fondul de pensii este pe deficit pentru ca sunt mai multi pensionari decat contributori. Si degeaba maresti salariile la stat ca sa maresti contributia la fondul de pensii pentru ca si salariile alea tot din taxele si impozitele alora care produc se platesc. Deci avem o problema generata de nivelul scazut de trai pentru majoritatea pensionarilor. Insa indexarea pensiilor speciale, militari sau nemilitari tot e o mare nesimtire. Plecasem la drum cu desfiintarea pensiilor speciale si calcul pe contributivitate, acu mai facem categorii speciale…

  90. Nu inteleg de unde a aparut idea ca, militarii ies la pensie la 47-49 de ani. Astea sunt situatii de exceptie, pentru cei care au activat in conditii grele sau de mare risc, cum sunt scafandrii, aviatorii, pompierii si alte cateva categorii la care s-au aplicat cativa ani de reducere pentru varsta de pensionare, ca si la alte categorii similare din viata civila.
    Iar in ceeace priveste cuantumul pensiilor militare, nu se apropie nici pe departe de nivelul celor speciale.
    Eu am lucrat ca militar si am iesit la pensie la 55 de ani, dupa o vechime de 34 de ani de catanie, din care 4 de scoala militara. Viata de militar nu afost asa de usoara, precum insinueaza unii, am facut multi ani munca de teren, plecam lunar in misiune de acasa cate 2-3 saptamani lunar, cu o valiza de lenjerie curata si ma intorceam cu ea plina de rufe pentru spalat, mancam pe apucate si bateam coclaurile pe la diferite obiective sau in campanii agricole. La inundatii si dupa cutremurul din 1977 am fost permanent pe baricade.
    Am fost prezent la misiuni de permanenta in unitate si in obiective, zi si noapte, la toate marile evenimente.
    Nu puteam sa parasesc garnizoana, decat cu aprobare, trecandu-ma intr-un registru special iar eventualele mutari cu familia dintr-o garnizoana in alta, asa cum mi s-a intamplat si mie, se facea numai in interesul serviciului, uneori la ordin si o luai de la inceput cu scoala copiilor, eventual cu serviciul sotiei si mutarea intr-o alta locuinta.
    Sotia cu cei 2 copii se descurcau mai mult fara mine, ea sacrificandu-si si cariera de profesor din cauza
    conditiilor respective.
    Pentru a fi promovat, a fost necesar sa-mi termin studiile superioare, dupa care am facut cursuri postuniversitare si altele de reciclare, totalizand in viata circa 20 de ani de invatamant.
    Nu sunt de acord nici cu blamarea intregului corp de cadre militare, pentru cazurile de exceptie la care fac referire alti comentatori, bautorii inveterati, chiulangii de profesie si cei care se infruptau din bunurile unitatilor unde lucrau, nefiind un apanaj exclusiv al acestei categorii profesionale.
    Consider ca includerea pensiilor militare in categoria celor speciale, a fost o mare greseala, facuta cu intentie, ca sa creieze confuzia ca si altele, cum sunt cele ale procurorilor sau parlamentarilor, pot fi considerate ocupationale prin similitudine, ca sa nu fie excluse de la indexare si sa fie exceptate de la masurile de supraimpozitare.

    • Va vad echilibrat. Daca va plangeti ca ati avut o viata atat de grea, ia spuneti aici, nu ar fi corect ca si sotia dumneavoastra sa beneficieze de o pensie cam la fel de mare? Ca doar a fost in invatamant si v-a crescut cei doi copii singura, fara tata ca dvs erati plecat. Si doamna, fiind profesor a facut la fel de multa scoala ca si dvs, probabil ca are pensia de vreo 3 ori mai mica. Pai e corect?

  91. daca pensiile speciale intra sa fie platite din fonndul de pensii ,ramaneti fara bani,intrati in faliment.cand vorbiti mai si ganditi.ati ramas dezbinati de la basescu si creduli in johanis rares bogdan si alti manipulatori.multi nu stiti cum arata o zi de munca de la 7.00-15.00;15.00-23.00;23.00-7.00,fara sambete si dumineci libere ,fara ore suplimentare platite etc. vorba lunga =saracia omului;

  92. Buna dragii mei .Citesc așa declarația doamnei Țurcan din 26 noiembrie nu mai sunt bani de pensii și alocații și atunci stau și mă întreb pentru pensiile lor speciale sunt ? Și dacă pentru pensiile lor speciale sunt de unde iau banii ? Că am înțeles noi nu ne vom lua pensiile .Asta e .Merg sa lucrez în străinătate că nu pot murii de foame mEu am o pensie de boala și una de handicap .Deci dragii domni și doamne de la Casa De Pensii Cluj draga DGASPC fata merge la munca în străinătate .Doar sa îndrăzniți să îmi tăiați pensiile că iasă mizerabila treaba.Nu voi sta sa mor de foame fara anticoagulante și alte medicamente .Nu sunt eu de vina că fostul prim ministru a lăsat tara fara bani .

    Cu Stima Și Respect

    Cihodaru Catalina – Cluj

  93. Dar ce parere aveti voi cei care nu mai puteti de militari si de pensiile ocupationale ? Daca armata repecta juramantul de credinta fata de popor si comandantul suprem ? mai mancati acum rahat cu tiripliciul?

  94. In ce tara se discuta in felul acesta pe tema salariilor si pensiilor militarilor? Voi, astia, cei mai tari in motivatii, de ce nu ati imbracat orice uniforma, de politist, de militar? Pentru ca ati fost comozi, ati facut afaceri, comert etc, ca fabricile si uzinele le ati vandut la fier vechi. Unii n ati facut nici macar 1 zi de armata! Habarnisti si invidiosi!

  95. Totul se intampla din vina politicienilor. Pensii exorbitante in comparatie cu altele f.mici. Parca sunt doua Romanii: a saracilor si a specialilor. Si sigur nu se va rezolva nimic. Puteau sa o faca macar cu indexarea: nu poti indexa cu 5 procente o pensie de 1000 lei si acelasi procent pentru pensia de 10000 ( chiar mai mult). Sunt sigura ca nici acest guvern ( „guvernul meu”) struțo-cămilă nu va face absolut nimic. Deja Ciuca si Bode se gandesc la indexarea pensiilor lor…

  96. Mda.Multe comentarii unele pertinente altele mai puțin.Dar nu sunt eu în măsură să judec.Dar concluzia mea este că în țărișoara noastră se aplică cu succes tehnica : Dezbină și condu.In loc să ne luptăm împotriva politicienilor care sunt total responsabili de nivelul de trai , ne dăm la picioare unii la alții să atingem standardele de trai cele mai de jos In loc să încurajăm aprecierea muncii fiecărei profesii nu știm cum să ne denigrăm…..suntem români și asta ne definește

  97. Bai habarniștilor! Nu mai puneți botul la vrăjeală politicienilor! Ei sunt cei care nu merită nici 0,5 lei pensie. Tuturor celor care contestă pensiile militarilor, sau vârsta de pensionare, le urez ca atunci când au nevoie de intervenția poliției să vină unul de 50 sau peste 50 de ani și să îi „ajute”. Câți dintre voi ați făcut armata aia de un an? Era greu, nu?… armament, plantoane, deșteptare, totul la ordin….AMR…Dar 20 de ani în acest regim? Ca să nu mai zic de cei care lucrează cu infractori…tot 20 de ani. Voi care vă dați pe spate că e vineri!!!! ca urmează weekend-ul!!!! Dar sunt sigur că vreți o țară ca afara! Știți ce pensii și salarii au cei de afară? Mai ales militarii. Știți ce drepturi au militarii lor? Dar ai noștri nu le au! Vorbiți de drepturile voastre! Cereți-va drepturile voastre! dacă sunteți bărbați, evident! Nu mai fiți geană pe capra vecinului! Vă garantez că nu rezistați în regim militar nici 3 ani! La revedere!

  98. Bai astiade nu aveti loc demilitari voi cannddormeati langa curu muiri la noi suna alarma nu va luati de militari handicapatilor ca daca ati fi fost barbati poate a=ti fi incercat sa gutati din curajul militarului,politistului jandarmului.,s-au a politistului de penitenciar : lasilor;

  99. Da Da Da!!! Frumos, imi place la nebunie sa vad cata ură impotriva celor care traiesc o viata in serviciul tarii, si al vostru prin urmare, cate acuze ca ies la pensie prea devreme, ca au pensii nesimtite, ca sunt speciale si mai nu stiu ce! Dragi concetateni inversunati, va spun cum sta treaba nu din auzite, ci din experienta proprie:
    1. Am lucrat in MApN multi ani, sunt in categoria alora pe care tot voi ii injurati ca sunt mercenari si au plecat in teatre de razboi sa faca bani, si am fost plecat de 8 ori in tari pe care voi le-ati vazut doar la televizor, un total de 4 ani si 5 luni de misiuni in teatru de operatii
    2. In perioadele in care am fost in teatru am avut parte si de momente grele, de genul celor in care iti bei cafeaua cu prietenul cel mai bun dimineata, iar seara il pui in zinc si astepti transportul sa fie dus in tara, nu cred ca la fabrica aveti din astea decat daca nu respectati regulile si masurile de siguranta a muncii.
    3. Am ocupat functii de conducere si am raspuns pentru viata colegilor, si i-am adus pe toti acasa cu scut, nu pe scut.
    4. Speranta de viata a celor care lucreaza in structuri operative toata cariera este undeva pana in 60 de ani, niciunul dintre cei care mi-au fost comandanti si s-au pensionat nu a ajuns macar la 65 de ani
    5. Daca tot aveti ceva de dovedit si sunteti atat de dornici sa aveti maretele drepturi „speciale”, sunteti liberi sa va inscrieti la selectie, gasiti destule informatii pe site-ul MApN-ului si pe site-ul Fortelor Terestre. Dar sunt sigur ca multi nu sunteti capabili sa renuntati la aproape toate drepturile si libertatile garantate civililor prin constitutie pentru tot restul vietii.
    Apropo, spunea cineva pe aici ca doar cadrele militare de cariera se pensioneaza, militarii nu(in acceptiunea sa considerand orice persoana de sex masculin cu varsta mai mare de 14 ani a fi militar). Tin sa afle ca nu se pensioneaza cadrele militare, doar trec in rezerva si pot fi reactivati oricand are nevoie tara. Cat despre cei pe care ii considera el militari, prima data sa corespunda dpdv fizic si psihic, apoi sa faca pregatirea militara de baza, sa depuna juramantul si dupa se pot numi militari.
    Doar am spus adevaruri pe care oricum le ignorati, pentru ca la voi ignoranta este binecuvantare, atat puteti intelege.
    Si pana sa ma injurati pe aici, mai intai ganditi-va daca m-ati injura cand stati fata in fata cu mine, iar eu sunt imbracat in uniforma pe care inca o port cu mandrie si devotament!
    SEMPER VINCIT!

  100. Uitativa ce faceti cei ce va plangeti de pensiile din sist. de aparare, la Romania te iubesc………..voi soc, civ.

  101. Cei care nu sunt militari si sunt cam invidiosi nu au putut si nici nu vor putea fi militari…..nu au nivelul general necesar…. pot fi altceva cu pensii mai mici de ex,

  102. Nu puteti generaliza, doamnelor si domnilor. Eu sunt ofiter in rezerva si nu mai am drept de munca din 2004, in prezent am o pensie de invaliditate de 1249 de lei , va intreb , in cazul meu, dupa 8 ani de scoala militara care mi-au papat toata tineretea , ar trebui sa raman cu aceasta suma? voi ati putea sa traiti cu suma asta pe luna? Ma ingrozesc de ce citesc aici, nu toti militarii au pensii de zeci de mii de lei , sa stiti. Si despre cei ca mine nu intereseaza pe absolut nimeni. Repet, 1249 de lei pe luna. Daca in urma unui eveniment nefericit unii ne-am pierdut capacitatea de munca, nu mai contam, suntem buni de aruncat, nu?

  103. Alimentarea FONDULUI de PENSII este incompleta.Obiectivele economice realizate de actualii pensionari,sau transformat in AVUTIA ROMANIEI. Aceasta avere ,s a transferat la Autoritati Nationale,persoane juridice,persoane fizice. Impozitul colectat de Autoritati pentru acestea este imens. Statul trebuie sa transfere cota parte din impozitele colectate la FONDUL DE PENSII,si vor fi bani permanent.Calculati numai din sutele de mii de apartamente construite .Sute de mii km.conducte gaz,Sute mii km.linii electrice.Sute mii kwh produsi etc etc.