G4Media.ro

Nicuşor Dan anunţă realizarea unui proiect mare de infrastructură pentru Capitală: conexiunea…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Nicuşor Dan anunţă realizarea unui proiect mare de infrastructură pentru Capitală: conexiunea dintre Prelungirea Ghencea şi Şoseaua Alexandriei, care va duce la închiderea inelului median în zona de sud a oraşului

Primarul general Nicuşor Dan a anunţat că va fi realizat un mare proiect de infrastructură pentru Capitală şi anume conexiunea dintre Prelungirea Ghencea şi Şoseaua Alexandriei, care va duce la închiderea inelului median în zona de sud a oraşului. Edilul a adăugat că deja Companiei Municipale Energetica i-a fost atribuit contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate al obiectivului de investiţii, iar termenul pentru acesta este de 4 luni, după care urmează lansarea în SEAP a achiziţiei pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor, relatează News.ro.

„Lucrăm la un proiect de infrastructură important pentru Capitală, respectiv conexiunea dintre Prelungirea Ghencea şi Şoseaua Alexandriei, care va duce la închiderea inelului median în zona de sud a oraşului. Am atribuit deja Companiei Municipale Energetica contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate al obiectivului de investiţii „Prelungire Str. Braşov între Prelungirea Ghencea şi Şos. Alexandriei”. Proiectul constă în realizarea unei legături rutiere în prelungirea străzii Braşov din sectorul 6, între sensul giratoriu din zona Dedeman Ghencea şi Şoseaua Alexandriei (zona cuprinsă între Penitenciarul Rahova şi Autobaza STB Alexandria)”, a scris Nicuşor Dan, marţi pe Facebook.

El a mai spus că va fi construită astfel o nouă arteră, care va avea 6 benzi de circulaţie, spaţiu verde în zona mediană, care să asigure în viitor realizarea unei linii duble de tramvai, trotuare şi piste pentru biciclete, în funcţie de situaţia din teren.

„Proiectul e necesar pentru fluidizarea traficului în zona de sud-vest a Capitalei, care s-a dezvoltat în ultimii ani prin construirea unor ansambluri rezidenţiale, dar şi a unor spaţii comerciale sau clădiri de birouri. De asemenea, şi localităţile limitrofe precum Bragadiru, Domneşti sau Clinceni s-au dezvoltat din punct de vedere imobiliar, ceea ce a dus la creşterea numărului de locuitori şi de autovehicule. Termenul pentru elaborarea studiului de fezabilitate este de 4 luni, după care urmează lansarea în SEAP a achiziţiei pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor”, a completat Nicuşor Dan.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. Super. Doar ca nu vad cum inchide inelul. Nu trebuie legat si de Str. Luica?
    Plus ca ar mai trebui cateva pasaje ca sa-l poti numi inel in adevaratul sens. Inclusiv la capetele acestei noi artere (pasaj pe sub Prelungirea Ghencea, pasaj pe sub/peste Sos. Alexandriei).

  2. Nu exagerez cand zic ca e prima data cand il critic pe ND: De ce vorbim de transport in comun mereu la timpul viitor ?????? De ce nu se face mai intai linia de tramvai, pe mijloc, si abia apoi, cand aveam restul de bani, sa facem benzile pentru masini! Era o buna ocazie sa incepem schimbare! Cum era acum de ex sa unesti linile de tramvai 41 cu 32? Era minunat! Sunt liniile pe unde tramvaiul circula cel mai bine(repede)!
    Primaria Generala a aplicat aceasi politica si pe Prelungirea Ghnecea: benzile intai si tramvaiul la final !
    In fine, ce sa mai zic…….

    • Nici eu nu inteleg de ce nu se face de la inceput cu piste de biciclete si linie de tramvai. Hai, ca linia de tramvai o fi scumpa, dar faci 2×3 benzi si nu faci de la inceput piste pe o artera noua pe care ai sansa sa o faci?
      Cat despre linia de tramvai… daca faci spatiu verde pe mijloc, sperand sa faci vreodata tramvai, cand va veni momentul sa o faci nu va iesi tambalau ca distrugi spatiul verde?

  3. Este vorba doar despre studii de fezabilitate, dar despre pasajul de la Doamna Ghica , care cred că este realizat aprox 70% , și s-ar decongestionarea traficul nimic . Nu mai spun că lucrarea se degradează , dar de asta nu răspunde Nicușor Dan.

    • Pai daca foloseai goagal ai fi stiut si cand va fi gata pasajul d. Ghica. Facparte din cei carora le pare rau ca l-au votat pe ND dar nu as da vina pe el ca dna Sarma nu s-a tinut de promisiuni, nu a terminat pasajul pana la sf lu aprilie 2020 asa cum a promis si a mai lasat si restante neplatite la lucrare pt ca…. vouchere.

    • @Bat un cui,
      Dar pe cine ai fi votat? Ca lupta era intre ei 2. Si el clar era varianta cea mai buna.

    • Pentru dumneavoastră poate este Nicușor Dan ,varianta cea mai bună , pentru mine Nicușor Dan este doar un ONG-ist HYPERTICĂLOS . Aveți cumva idee cam câți oameni au viețile distruse de Nicușor Dan împreună cu cei care îl susțin?

    • A310 i a spune bre, câți oameni a nenorocit și cum, față de țăranca din Voluntari care mai avea puțin și băga Bucureștiul în faliment?

    • Cand vorbesti de vieti distruse cred ca te referi la oamenii PSD-ului, care tin tara in saracie, in subdezvoltare, in lipsa de infrastructura, de spitale, de investitii sanatoase etc.

  4. Sper sa se faca cat mai repede.Ar ajuta foarte mult traficul in zona respectiva.

  5. Oprescule tu ești?

    • daca ii spuneai „prostule”, faceai o eroare logic de tip ad hominem

      dar sa il faci „oprescule”? nici macar ad hominem nu ti-a iesit

  6. O imitație de bărbat, o imitație de primar. Ambele nereușite.

  7. @PSD+PNL și @A , fac referire strict la persoanele fizice care au fost nenorocite de Nicușor Dan și ONG-urile prietene , prin suspendarea PUZ-urilor . Vă recomand să verificați la sectoare câte dosare ale persoanelor fizice ,nu fac referire la dezvoltatori sunt la direcțiile de urbanism , blocate de TĂRĂMBETELE venit din Făgăraș , care a găsit în București un mod benefic de a se îmbogății , prin metoda activistul civic .