G4Media.ro

Nicușor Dan anunță un regulament pentru parcare radical diferit, care să asigure…

sursa foto: Pexels

Nicușor Dan anunță un regulament pentru parcare radical diferit, care să asigure locuri pentru banda unică și pistele de biciclete. ”Nu o să fie iubită de o parte din oameni, o să fie iubită de alta”

Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a declarat că va prezenta pâna la finalul anului proiectul unui nou regulament de parcare care va asigura spaţii pentru banda unică sau pentru pistele de biciclete, potrivit Agerpres.

„Cercul vicios în care noi ne învârtim de ani de zile este că oamenii nu renunţă la maşină, pentru că transportul public nu merge. Nerenunţând la maşină, o parchează pe prima bandă, legal sau ilegal, în funcţie de caz, şi atunci nu ai loc să pui benzi pentru transportul public. Acesta este cercul vicios în care ne învârtim de ani de zile. O să vedeţi foarte curând o propunere de regulament de parcare. Nu o să fie iubită de o parte din oameni, o să fie iubită de alta”, a declarat Nicuşor Dan, pentru TVR 1.

Edilul general a menţionat că nu poate să ofere informaţii despre acest proiect, care va fi prezentat doar când se va ajunge la un acord în Consiliul General. El a estimat că acest lucru se va întâmpla până la sfârşitul anului.

„O să ne permită să avem spaţii pentru banda unică şi pentru pistele de biciclete”, a mai precizat el. (Foto: Pexels.com)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. O sa faca treaba Nicusor Dan. Anul asta a stopat datoriile, de la anul investitii. Propaganda il va lovi ca n-a facut nimic etc. Abia de la anul putem vorbi de ce-a facut. Dar in tara in care prostovanii dau vina pe USR PLUS pentru halul in care arata aceasta tara, n-ai ce pretentii sa ai.

  2. Am înțeles, suntem răi, parcăm pe prima banda.
    Bine, ne luăm biciclete.
    Dar unde parcăm bicicleta când ajungem la bloc?
    Că nu toți avem uscător la parter. Și chiar dacă am aveam, nu ar încăpea bicicletele tuturor.

    • o duci in casa. ca dupa aia o sa tipi ca ti-a furat-o!! si nu te obliga sa iei bicicleta. o sa incerce sa te determine sa folosesti transportul public in dauna masinii. cam cum e peste tot. la altii cum s-o putea?

  3. Ronald asta cu parul normal crede ca tot ce visează poate fi adevărat: câți km de conducte de termoficare a reabilitat?’ Cum va rezolva problema trenulețelor colorate (ca asta a rezolvat, cum le va colora) in jungla bucureșteană? Cum a schimbat in. Ine data parcurilor din subordine? Câte agenții firice a desființat? Acum va elibera Bucureștiul de mașini parcate ilegal.! Pai in fiecare familie e cel puțin un șofer, care va plânge și un biciclist, care va fi fericit… ei se vor certa între ei și problema va fi rezolvată!

  4. Bucurestiul s-a dezvoltat haotic, iar unii cetateni nu s-ar descurca fara masina, respectiv fara sa o detina si sa o parcheze ilegal.
    Problema parcarii ilegale trebuie rezolvata treptat, putin cate putin. Oamenii care vor beneficia de acea masura, nu or sa fie suficienti, cat sa faca sa fie bine vazuta acea masura.
    Iar altfel riscam sa vina alt primar in 2024 si sa anuleze tot ce se va fi facut.

  5. La unii place, la altii nu place, Nicusor face:))) Adica eu fac ce vreau in numele eco-terorismului nu pentru a rezolva o problema a celor care contribuie masiv cu taxe la buget ci pentru a satisface propaganda neoecomarxista. Soon PSD, soon…

    • ce inseamna eco-terorism? ne omoara ghioceii? de asemenea neoecomarxism inseamna ca a mai existat in trecut un ecomarxism, puteti defini?

  6. Cât timp rețeaua rutieră bucureșteană se intersectează cu rețeaua feroviară și se îngâtuie în tronsoane de tramvai lipsite de benzi auto transportul public de suprafață e mai neatractiv decât mersul cu mașinile personale,intervențiile în situații de urgență se blochează în trafic și mersul pe două roți presupune slalom prin ambuteiaje.Adevărata soluție pentru eficientizarea transportului public de suprafață,a intervențiilor în situații de urgență și a mersului pe două roți constă într-o capitală cu 0 treceri la nivel cu rețeaua feroviară și 0 tronsoane de tramvai lipsite de benzi auto.Restul gen benzi pentru autobuze,piste pentru biciclete etc sunt soluții călduțe.Nicușor Dan vede paiele din ochii rețelei rutiere bucureștene și nu vede bârnele.

  7. Si cu AUDITUL ce se mai aude?

  8. Peste tot sa fie banda exclusiva pentru stb