G4Media.ro

Nicușor Dan la Antena 3: Traficul e principala cauză a poluării în…

Nicușor Dan la Antena 3: Traficul e principala cauză a poluării în București, trebuie să folosim transportul public

Nicușor Dan, candidat independent susținut de USR la Primăria București, a declarat duminică în studio la Antena 3 că traficul e principala cauză a poluării din Capitală, urmat de nerespectarea legii pe șantiere, dispariția spațiilor verzi și modul în care funcționează gropile de gunoi.

El a spus că Poliția Locală nu își face treaba și nu îi amendează pe administratorii de șantiere de construcții care eliberează cantități uriașe de praf în aer.

În ceea ce privește problema termoficării în Capitală, Nicușor Dan a spus că soluție e înlocuirea rețelei principale de țevi, o investiție cifrată la 1 miliard de euro.

Foto: Captură Antena 3

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

36 comentarii

  1. Care? Metroul arhiplin?

    • Mintea mea refuza sa asculte ceva de la Antena 3. Lătracii Gâdea, Badea și restul împi provoaca instant greață.
      Daca nu l-au luat „la mișto” pe Mucușor Dan atunci e clar: interesul presei de a zapaci pe toata lumea înca se aplica.
      Oricum pe net se bârfește ca la Sector 5 ND a acceptat blatul cu mafia PSD la venirea judecatoruluu Florea primar.

    • Cloudfare, tu la alta postare zici ca nu esti din Bucuresti:)))))).

      Dar, daca totusi esti, poti sa te duci sa il intrebi personal pe Nicusor Dan daca e mana in mana cu Florea maine, 21 ianuarie, ora17, in Parcul Sebastian unde are o actiune pentru Sectorul 5.

      nicusor

    • Foarte de incredere sursa, n-am ce zice :))))))))))))))))))))))))))))).
      Poti sa-i arati chestia asta in care nu scrie de fapt nimic concret si sa-l iei la intrebari, ca un cetatean preocupat de oras, daca esti din acest oras. Sau poate il intrebi cum a reusit sa opreaca, apeland la instanta, atatea nenorociri pesediste?
      Cu siguranta, iti va raspunde.

    • Nicusor Dan macar are curajul de a intra in groapa cu lei (ca sa nu scriu cu kk-t, scuze).
      Care dintre voi ar fi capabil sa respire aerul curat al studioului de la Latrene’ ?
      Aer care i-a otravit deja pe parintii si bunicii nostri.

    • Lipsesc angajații primariei din schema din capul lui ND. Cei reali: lenesi, insubordonați, corupti, aroganti, amenintatori.
      Uniți salvam toata România.
      ND e clar blocat în ideile lui mici

  2. N.D. pare ca este in scadere de imagine ,nu mai convinge .

  3. Trebuia sa se arunce in lupta mai tirziu . A furat plecarea si nu convinge .

  4. N.D. Nu e potrivit pentru poziția de primar. Băieții de la A3 au fost chiar finuți cu el in seara și el, săracul, s-a pierdut cu firea de câteva ori :). Pai dacă ajunge primar, îl zăpăcesc aia (toată mafia) de nu mai știe de el

    • Esti tu sigur de asta dupa cele 163 de procese castigate de Nicusor Dan pentru Bucuresti?

      In iulie 2019, instanta a stopat proiectul imobiliar Kiseleff 45, acolo fiind spatiu verde, iar Firea emitand autorizatia de constructie ilegal.

  5. Imi spunea un betivan,
    Asezat contra perete,
    Fetele din popa nan
    Sunt frumoase dar nu s fete!
    Asta apropo de baietii tai de la a3.

  6. Fii rea!
    E vina ta!
    Bani risipiți pe fantasmagorii,
    Primaria cuib de măgarii!
    Cauta vinovat la trafic aglomerat!

  7. Hai sa fim realisti. Romanul isi iubeste masina, nu il scoti usor din ea. Cresterea taxelor de utilizare (benzina, parcari) nu merg. Ma uit la orasul in care locuiesc. Transportul public e decent, as zice chiar ca lumea pentru un oras american. Sunt 4 linii de metrou in functiune, iar acum se construieste a 5-a. Este incurajat „car-pooling”, se pun chiar la dispozitie masini pentru grupuri de utilizatori. Exista 4 servicii de car-sharing totalizand cam 2600 vehicule. S-au pus taxe in benzina (21 centi pe litru), plus, separat, carbon tax, plus la parcare (cam 30% in plus). Si cu toate astea, numarul de masini private a crescut cu 60% in cca. 20 de ani. Timpul necesar pentru un drum creste cam cu 30% la fiecare 10 ani.
    Pentru Bucuresti eu cred ca trebuie o strategie duala. Creezi transport in comun, dar in acelasi timp faci ce faci sa fluentizezi traficul, inclusiv constructia de parcari. Ar trebui sa nu se mai poata construi nimic daca nu se asigura pe terenul construit numarul de parcari necesar locuintelor/birourilor construite.

    • … si un mesaj pentru Nicusor Dan: Multa minte ai, coane! Daca te duci la antene, poti sa iti bagi antenele acolo unde nu ajunge lumina soarelui. Ca naiba te mai voteaza, mai antenutza!

    • Prima solutie pentru București e o centura decenta, la nivel de autostradă. Dupa aceea discutam de restul.
      Nu vad insa un guvern, oricare ar fi el, dispus sa acorde unui primar cu un bazin de vot atat de mare independență energetica(adica productie si distributie) si cheia transportului (centura).
      Bani s-ar gasi, intrucat Bucuresti poate accesa de sine statator creditare. Nu insa fara modificari de legislație care sa inlesneasca asta.
      Pana la urma deciziile sunt politice.
      Însăși madam Firea a cerut centura Bucuresti si Elcen…dupa cum se vede e un maner prea bun de control din partea guvernului(chiar si al ei).

  8. Daca pielenii latrinei sunt asa siguri de sondajul lor,atunci inseamna ca opozitia trebuie sa-si caute alt candidat daca nicusor este candidatul preferat de ei pentru firea…Musai si urgent!

    • Hai,Corrie, nu fi ingrijorata, ca PNL ul s-a apucat azi de masurat candidati.
      Eu, de exemplu, il prefer pe Ionel Danca, care cica e inclus in acest sondaj.
      Domnul Danca e foarte preocupat de problemele Capitalei :)))))))))))))))))))))))))))))))))), dumnealui avand domiciliul in Ilfov, ca si doamna de acum.
      Candideaza la Bucuresti exact asa cum unii isi fac viza de flotant pentru a-si inscrie copiii la scoli de care nu apartin.

  9. Sigur ca ND vrea sa ajunga la citi mai multi potentiali votanti, e o socoteala gresita – totusi – sa te duci dupa ei si la A3, aia nu stiu decit Firea, Firea.
    Altfel, in pofida incercarilor lamentabile ale unora de pe aici sa ne induca ideea ca omul nu mai convinge, ND a aratat ca poate nu numai sa indice problemele, dar are si idei pentru rezolvarea lor.

  10. Cel mai mare bine pe care ar putea A3 sa i-l faca lui Nicusor este o dezbatere electorala intre el si Gabi Firea.

  11. Nicusor Dan este cel mai slab candidat pe care il poate propune opozitia. Il mananca gasca de Voluntari cu fulgi cu tot.

    • Exact, de aceea ii dau toti la gioale sa-l scoata din cursa.
      Gasca din Voluntari a fost data de nenumarate ori in judecata de Nicusor Dan si, culmea, asa a reusit a stopeze diverse mizerii.

  12. Nu i-o fi rusine sa iasa la A3? sau crede ca o sa ia voturi de la pesedisti?

  13. Este bine ca in sfirsit cineva deschide ochii bucurestenilor: „Traficul e principala cauză a poluării în București”.
    Bucurestenii stiu cu cine sa voteze: hehe , tumbe. tumbe..
    Ciudat, nu am gasit in articol cuvantul coruptie sau first, in sfirsti nu mai avem asa ceva ..

  14. postacii + = postacii PSD

  15. Nicusor Dan a descoperit miezul din dodoasca .
    Dar multi din cei care posteaza ,ori sunt gregari sau sunt plecati pe campii .

  16. Domnule Nicușor Dan, valori ale poluării cu microparticule mult peste normele admise au fost înregistrate în perioade în care traficul din București era într-atât de redus, încât practic se poate spune că nu conta (noaptea, în zile de sărbătoare, în perioada de vacanță școlară).
    Ce studii v-au condus către concluzia că traficul este principala cauză de poluare? Nevoia de bani la bugetul Primăriei Generale, pretextul pentru Taxa Oxigen?
    Priviți spre imensele șantiere descoperite din București, vă rog. Întrega viată a bucureștenilor se defășoară între praf și noroi. În orașele occidentale care au instituit Taxa Oxigen nu există fir praf. Principalele surse de poluare în București sunt mai degrabă maldărele de nisip și pământ neacoperite (precum la d-na Ghica), incinerarea deșeurilor, defrișarea pădurilor Băneasa și Andronache, nu traficul.

  17. Toata lumea acuza traficul. Dar de ce e trafic? Care sunt cauzele? Uitati motive: luati ca reper vacanta intersemestriala, analizati traficul si veti observa ca se circula ca in weekend in oras. Toata lumea plimba copiii prin masinile personale in cealalta parte a orasului daca se poate, ca e scoala mai buna. O alta cauza: mallurile acceptate in interiorul orasului, nu prea gasesti prin alta parte, toata lumea merge la mall cu masina. Taxiurile: la pamant! Se mai si razboiesc cu alternativele. La metrou se imbranceste lumea de cad pe sine! Despre autobuze te urci cu un miros corporal si cobori cu altul! Iar despre numarul masinilor sunt orase care au mai multe l

    • „Toata lumea acuza traficul”
      Îi mulțumesc tizului meu pentru completare.
      Doar că nu toată lumea acuză traficul, ci doar cei care vor să mai ia ceva din banii mei printr-o nouă taxă ineptă.
      România are cea mai mică rată de motorizare din UE, 262 autoturisme la mia de locuitori, jumătate din media europeană, mai puțin decât Bulgaria, care are 443 autoturisme la mia de locuitori.
      Dacă tizul meu Constantin are ocazia să ajungă la Barcelona, sau Madrid, spre exemplu, va observa că numărul mașinilor care trec într-o oră prin zonele centrale, sau la intrările în orașe, este mai mare decât în București. Și totuși, acolo NU există praf.
      Dacă o alee este atât de îngustă încât pe ea încape o singură mașină, atunci când vor exista două care să treacă în același timp, ea va fi supraaglomerată. Iluzia traficului intens este dată de faptul că în România NU există șosele.
      Apoi, dacă dl Nicușor Dan este interesat de calitatea aerului locuitorilor din București, atunci, ar trebui să fie preocupat în primul rând de sursele mari de poluare, respectiv, șantierele, arderea combustibililor fosili, arderea deșeurilor șamd., să sancționeze firmele care sunt mari poluatoare, abia apoi să ajungă la taxarea cetățenilor Bucureștiului.