G4Media.ro

Nicuşor Dan: Peste 2.300 de locuri noi de parcare au fost marcate…

sursa foto: Facebook / Nicușor Dan

Nicuşor Dan: Peste 2.300 de locuri noi de parcare au fost marcate în zona Cotroceni

Peste 2.300 de locuri noi de parcare au fost marcate în zona Cotroceni de echipele Companiei Municipale Parking, a anunţat, miercuri, primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, transmite Agerpres.

El a precizat într-o postare pe Facebook că a fost reglementat regimul de parcare cu plată pe aproape 50 de artere, printre care străzile Ana Davila, Dr. Grigore Romniceanu, Dr. Nicolae Paulescu, Dr. Robert Koch, Sfântul Elefterie, Dr. Ştefan Capşa, Dr. Victor Babeş.

În următoarea perioadă, se vor mai trasa peste 2.200 de locuri de parcare cu plată pe alte 23 de artere precum alveola Nicolae Caramfil, străzile Feleacu, Aviaţiei, Popa Savu, Căderea Bastiliei, Iancu de Hunedoara, Vasile Alecsandri, Smaranda Brăescu.

În noiembrie 2023, Nicuşor Dan informa că în centrul Capitalei au fost amenajate peste 30.000 de locuri de parcare cu plată, exprimându-şi speranţa ca numărul acestora va depăşi 90.000.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

36 comentarii

  1. Cum adica noi? Zici ca le-au adus proaspete acuma baietii destepti care capuseaza compania de parcaje din China.Sunt aceleasi locuri de parcare acum cu 5,95 lei/h

    • Marcajele sunt noi, adica făcute sau create (relativ) de curând. La fel cum pare ca este si creierul tau.

    • Ti se pare ca Nicusor Dan e omul care sa construiasca ceva nou? Nu a construit nimic in mandatul precedent si vrei sa construiasca acum. Macar pe privati daca i-ar lasa sa construiasca. Dar nici pe aia nu vrea. Privatii se duc in comunele limitrofe si construiesc. Bucurestiul o sa ramana un oras imbatranit cu cladiri obosite. Sa nu cumva sa vina „mafia imobiliara” sa construiasca ceva.

    • Ce baietii destepti s-au „supi” ca le dau in vileag mismasurile? Am zis sa scriu ca sa aveti spor la cafeluta, ca si asa doar asta faceti.

    • @nano2g, ti se pare ca e o mare smecherie sa trasezi niste dungi de vopsea pe strada? Asta nu inseamna ca creezi locuri de parcare. Locuri de parcare creezi atunci cand faci o parcare subterana, supraterana sau cand schimbi destinatia unui teren (de obicei degradat) in parcare si faci parcari pe terenul respectiv. Asa sa tragi niste dungi de vopsea si sa pui niste parcometre si camere nu e mare smecherie.

    • Alexutule,
      Rechin mic, orice privat cinstit poate să construiască liniștit, dacă respectă Planul de Urbanism General, dacă nu vrea 5 etaje în plus și 50% locuri de parcare în minus.
      Rechinii imobiliari pentru care postezi tu au distrus Bucureștiul.

      Cunoscuții distrugători imobiliari One betonează 100% din terenurile pe care construiesc, iar legea spune că 30% din teren trebuie să fie plantații cu rădăcini în sol (nu ghivece mari de beton).

    • Asa-i Gigele, eu sunt un rechin si tu esti un parlit. Un parlit care refuza sa vada realitatea din jurul lui. Realitatea e ca Bucurestiul este blocat in privinta imobiliarelor. De asta ai si preturile alea exagerate. Nu se mai construieste nimic nou. Nicusor da autorizatie dupa un an jumate, doi ani. Pai in perioada asta cresc preturile la materiale de constructii si cresc preturile cu forta de munca. Incepi cu un pret de 900 de euro pe mp si pana cand iti da Nicusor Dan autorizatie ajungi la 1500-1600 de euro pe mp.

    • Alexutule,
      Nu îmi purta mie de grijă, sînt suficient de bogat cât să dau în judecată rechini imobiliari, primării, și în majoritatea situațiilor am câștigat, chiar dacă justiția e cum e. Poate ți-am anulat și ție vreo autorizatie.
      Te încurci în minciuni. Ce anume începi cu 900 de euro pe metru dacă nu ai autorizație ? Sau muncitorii tăi construiesc fără autorizație ?

    • Du-te Aluxut de aico ca nu tine vrajeala asta ca „nu se poate consyrui in Bucuresti” . Habar nu ai despre ce vorbesti. Incearca sa schimbi si tu textele caci chiar pare ca esti platit de ONE.

  2. Este absolut revoltator ce se intampla in Bucuresti cu parcajele unde niste baieti destepti fac munti de bani din parcaje. Aparent exista o companie municipala care incaseaza banii dar de fapt compania de parcaje subcontracteaza diverse lucrari la preturi astronomice si banii ajung in conturile baietilor detepti.

    • Probabil ca nu ai iesit din țărișoara asta niciodată. Toate țările din vest au așa ceva iar acolo parcarea costa de rupe iar dacă ai depășit cu 1 minut, amenda este foarte mare. Da’ na, așa-i românașul nostru cârcotaș și vrea să fie totul mokka.

    • Danone,
      +1
      Asta e deviza românului, „să i se deie și lui ceva !”

  3. Se tot dau exemple ca asa este in tarile occidentale. Dar situatia este fundamental diferita. In mare parte din orasele occidentale se face o distinctie clara intre parcarea de domiciliu si parcarea de plimbare prin oras (care da e normal si corect sa fie scumpa). De exemplu la Berlin pt parcarea de domiciliu se plateste o taxa de 20 eur pt 2 ani!!! La Paris desi e parcare cu plata peste tot 90% din cladiri au parcare subterana privata. Niciun proprietar nu parcheaza pe tarifele astronomice. In Bucuresti in blocurile comuniste nu sunt parcaje la subsol. Si se face aceasta hinghereala. Sa ne dea gradinile din jurul blocurilor in proprietate si ne facem noi locuri de parcare pe ele.

    • Poate parcarea de domiciliu în propria curte să fie 1 euro pe an la Berlin ! Lasă poveștile, că în Germania plătești parcarea și în orășele de 8000 de locuitori.

    • La Berlin nu ai parcare de resedinta ca-n Bucuresti adica propriul loc rezervat 24/7, n-are nimeni voie sa parcheze pe locul tau. La Berlin dai 20 de eur pe 2 ani si parchezi unde gasesti loc liber, daca gasesti, in zona ta de domiciliu!

      De asemenea ca sa obtii dreptul sa dai acei 20 de eur trebuie sa demonstrezi ca locuiesti acolo, ca esti inregistrat la primarie si nu poti obtine permis pt mai mult de o masina. De asemenea nu poti parca dube, camionete, masina de serviciu, masina lui tata si mai stiu eu ce. Doar automobilul personal, pe numele tau, repet daca ai bafta si gasesti loc!

      Ar fi bun un sistem de genul asta si la noi dar nu vor romanii asa ceva, sa nu mai poata ei sa puna blocatoare, lazi de bere si sticle umplute cu pietre sa marcheze locul lor mostenit din tata-n fiu. Sa trebuiasca romanul sa se invarta de 10 ori in cartier poate gaseste loc si sa mai dea si bani pentru asta, doamne fereste.

    • In sfarsit unul care chiar s-a informat. Bravo Bula! Este adevarat si corect ce spui tu, doar cu o singura exceptie, poti parca ce masina vrei, chiar si pe a lui tactu, in rest celelalte afirmatii sunt adevarate, trebuie sa domicilezi la adresa. Spre deosebire de aglomeratul Bucuresti, la berlin gasesti loc de parcare daca ai autorizatie pe raza de domiciliu. Asta zic si eu, sa se faca o distinctie clara intre parcarea de domiciliu si parcarea de plimbare prin oras indiferent de scop. Pentru o masina/familie nu parc auto, nu parcare camion duba, rulota in care cresc eu porci.

    • Poti sa parchezi masina lui tactu numai daca demonstrezi ca folosesti masina aia permanent/iti da propietarul Vollmacht sa o folosesti. Nu poti sa obtii permis de rezidenta pentru camioane. Si apropo o sa creasca in curand pretul, nu o sa mai fie 20 de eur.

      Si nu inteleg, la Bucuresti nu se face distinctia clara intre parcarea de domiciliu si parcarea de plimbare prin oras? Nu exista parcari de resedinta sau cum?

    • @mijlocash pai fix asa este cu locurile albastre. Spun pentru am abonament. Am ales 3 străzi din zona mea pe care pot parca. Nu este unanim. Ba chiar exista abonament sa parchezi oriunde în oraș atat cât este loc albastru. Astea 2300 de locuri de care se vb în articol sunt locuri albastre.

  4. Sînt disperați rechinii, nici nu și-a început ND noul mandat și deja au început atacurile.
    Ce-i drept, e nașpa să te fi obișnuit cu autorizații de la Firea, Piedone, Negoiță, Baluță, și acum să fii nevoit să respecți legea și Pug-ul.

  5. Se pare ca baietii destepti care capuseaza compania de parcaje gigei cei rai si altii sunt la „munca” pe site-ul g4media. Orice om se poate informa care e politica de parcaje in orice oras din europa, dar daca faci parte dintr-un clan „stii tu” ca toata lumea plateste parcarea in germania ca ai fost tu ine xcursie.

    • Eu stiu cum se plateste parcarea in Germania ca locuiesc acolo. In Berlin umbla cei de la politia locala si noaptea cu lanterna sa vada daca ai permis de parcare valabil. Te arde imediat daca nu ai platit.

      Si repet la parcarea de resedinta nu ai locul tau, parchezi unde gasesti in raza domicliului laolalta cu aia care platesc cu ora. Nu gasesti loc, ghinion, nu intereseaza pe nimeni ca n-ai tu unde sa-ti lasi masina. Ai parcat pe trotuar ti-a saltat-o.

    • Si care e pb intre ce zic eu si ce zici tu? E foarte bine ca politia verifica. probabil e prea ocupata sa verifice si sa ridice masinile marilor infractori automobilisti si le mai scapa cate o infractiune minora,d e exemplu cate un refugiat sirian ce se plimba cu iataganul prin oras. Fiecare tara cu prioritatile ei.

    • Politia locala verifica parcarile. Politia nationala se ocupa de refugiatul cu iatagan. Politia locala nu are competente in domeniul asta.
      Problema intre ce zic eu si ce zici tu e ca tu vorbesti prostii numa ca esti ofticat ca trebuie sa dai bani pe parcare in Bucuresti.

    • da, in Romania de aia nu avem iatagane. Bombardierii din Craiova, Tandarei si unde mai sunt ei sunt strict controlati de politie care nu e ocupata de probleme inferioare, cum ar fi ca nu au mamele cu carucioare pe unde sa treaca cand merg sa puna la pariuri la colt. Ai un talent sa schimbi conversatia din pas adaugat doar doar vei putea sa arati ca din vestul decadent nu ne vin decat probleme. Cand o sa apara prima problema reala pentru fortele de ordine romanesti o sa plangem toti, fie ea cum o fi, cu iatagan, fitil sau vesta cu zurgalai

    • mihaiav, nu pot sa-ti raspund aici cum se cheama un om care citeste un text si nu-l intelege ca ma cenzureaza site-ul.
      berlinezu, eu nu aberez nimic, cunosc situatia mai bine din bucuresti decat o pricepi tu din berlin. politicile administrative trebuie facute pentru cetateni si in beneficiul cetatenilor, nu pentru baietii destepti care trebuie sa se imbogateasca pentru ca vopsirea cu dungi albastre a unei bucati de asfalt costa cat o garsoniera. politicile administrative ar trebui sa tina cont de realitatile orasului in care se aplica, nu de realitatile orasului Paris la Bucuresti si nici invers. E o discutie complicata dar care din pacate e usor poluata de baieti cu interese prezenti si activi pe site.

    • Si care ar fi politicile alea de care vorbesti tu? Ziceai ca sa se faca o distinctie clara intre parcare de domiciliu si cea de resedinta, care e distinctia aia care ar trebui sa se faca si nu se face deja?

      In rest aberezi cu gratie dar nu spui de fapt nimic. O dai ca e discutia „complicata” si sunt „baieti cu interese” . Zi mai bine ca nu-ti convine ca trebuie sa platesti parcarea in Bucuresti si gata, lasa gargara.

    • Vorbesti sa nu adormi berlinezule. Ma intreb care e interesul tau la Bucuresti, daca tu stai in Berlin? Politica administrativa coerenta ar fi urmatoarea: parcarea la domiciliu pt o masina-o familie-o locuinta sa coste putin, „nicht” cum spuneti voi „nemtii”, pt a doua masina sa coste cat o costa si pentru a treia masina sa coste f mult, sa zicem cat ti-ai mai lua o masina in 5 ani. Dupa aia parcarea de plimbare sa coste tot mult adica 10 lei, 15 lei chiar 20 lei pe ora. ca sa descurajez traficuld e plimbare. Dar nu, compania de parcaje, capusata de baietii destepti nu vrea sa rezolbve problemele cetatenilor, vrea o taxa de protectie rezonabila pe care sa o injure toti bucurestenii, sa o aplaude berlinezii dar sa fie la un cuantum care sa poata fi platita de toti si sa ingrase conturile din offshore.

    • Parcarea la domiciliu in Bucuresti costa chiar putin, nicht, intre 600 si 300 de lei/an (adica 120 si 60 de eur/an) in conditiile in care tu in banii aia ai loc rezervat 24/7, nu are nimeni dreptul sa parcheze pe locul tau.

      120 de eur pe an se va face in curand si la Berlin in conditiile in care, repet, acolo nu ai loc de parcare rezervat, nicht, zilch, zero.

      Parcarea de plimbare in Bucuresti este de 10 lei/ora in cea mai scumpa zona centrala (zona 0) deci fix cat iti doreai tu.

      Mai exsta abonamentele pt riverani din zonele supercentrale (zona 0, 1 si 2) care alea sunt cele mai scumpe (300 ron/saptamana) dar tot ieftine sunt in sensul ca in zonele supercentrale in Berlin nici macar nu gasesti locuri de parcare pe strada, singura optiune este sa parchezi in parcari private cu 100 eur/saptamana.

      Asa ca aberezi cu gratie.

  6. „Cu creionul, pe hartie
    O papusa-am desenat
    Am inchis indata ochii
    Si pe tine te-am visat”
    E de la Olimpia Panciu cetire. Care si ea o preluase, fara sa stie insa 🙂 , de la Potemkin (via nenumarati epigoni).
    Atata sfada pentru nimic…

  7. Nus de unde atâta cearta pe forumul asta. Nu prea inteleg pe ce sa cearta lumea 🤣 ca nu sunt locuri de parcare, ca astea trasate nu sunt noi sau ca sunt scumpe? În S4 e mai scump decât la PG și se da mai puțin în schimb. Nus ce se dorește, sa se taie pomi sa va facă vouă locuri de parcare?🤣 keep dreaming boys.

    • Iti fac eu un rezumat:
      1. asa cum e gandita politica de parcaje e mai degraba o taxa de protectie instituita de baietii destepti, nu are legatura cu binele cetatenilor. E de asa natura gandita ca toata lumea sa si-o permita, sa nu rezolve nimic (trafic/aglomeratie, etc) dar sa ingrase niste conturi ale baietilor destepti (80% din incasarile din parcaje se folosesc pentru functionarea companiei, recte pt plata subcontractarilor si salariilor grase de directori).
      2. Nu rezolva problema traficului prin oras (5 lei/h pt plimbare este o suma ridicola, oricine si-o permite)
      3. Politica de parcaje e folosita ca un mijloc de presiune pentru a rentabiliza locuintele care nu se vand ale dezvoltatorilor imobiliari (care desi mult mai prost construite macar vei beneficia de un loc de parcare numai al tau).

    • vorbesti fara sa spui nimic. da exemple de sucontractori si ce te deranjeaza asa mult de faci icter pe aici daca vrei sa spui ceva.

  8. Vad ca multi comenteaza si putini inteleg, unii dintre cei care comenteaza nu au nicio legatura cu viata in Bucuresti, sunt parerologi de internet, expertiza lor fiind ca au fost in excursie in orase din vest (nu ma refer la tine berlinezule). Ce nu intelegeti voi este ca acum clanurile interlope s-au mutat din suburbii in primarii, si-au facut companii municipale si nu mai instituie taxe de protectie cu sabia, le impun cu HCL-ul. Decat sa jupoaie cativa antreprenori de sume mari de bani mai bine incaseaza cu ora de la toti cetatenii. Focile aplauda dar nici nu stiu ce aplauda. Ca asa cred ei ca au vazut in vest.

    • daca te referi la compania de parking a PG esti total pe langa subiect. nus in ce sector stai. eu am abonament la ei pe locurile albastre. in abonamentul ales de mine pot parca oriunde in Buc pe locurile albastre. nu inteleg dc te plangi. am ales abonamentul ala cu toate ca folosesc foarte rar masina in Buc. nici la munca nu ma duc cu ea. pare doar ca ai ceva razboaie cu ND sau PG. daca te referi la alt ceva.. nu cunosc problema. stau in S1 si nu sunt alte companii decat cele ale primariei. cel putin pe strada mea …

  9. Daca nu va convine că plătiți parcare, renunțați la tinichele și mergeți cu STB ul! Atât de simplu! Și așa sunt multe rable pe străzi!

    • Comentariu de interlop care se ocupa cu taxa de protectie. Zi ca nu cu asta te-ai ocupat pana ai intrat in compania municipala! Ia zi, ” Ca va dau si foc la tinichele ca m-am enervat”. Nu-i asa?