G4Media.ro

Nicușor Dan: Traseele de noapte ale transportului public din Bucureşti s-au dovedit…

Sursa foto: Facebook / STB

Nicușor Dan: Traseele de noapte ale transportului public din Bucureşti s-au dovedit a fi un succes / Predictibilitatea, extinderea traseelor şi posibilitatea plăţii călătoriilor cu cardul au dus la creşterea semnificativă a numărului de pasageri

Primarul general al Capitalei Nicuşor Dan a precizat că traseele de noapte ale transportului public din Bucureşti s-au dovedit a fi un succes, iar „predictibilitatea, extinderea traseelor şi posibilitatea plăţii călătoriilor cu cardul au dus la creşterea semnificativă a numărului de pasageri”. Potrivit statisticilor, autobuzele cele mai utilizate au fost cele care ajung în zona Piaţa Unirii – Centrul Vechi, iar dacă va fi necesar va fi crescută frecvenţa de circulaţie a acestora, a adăugat edilul.

„Traseele de noapte ale transportului public din Bucureşti se dovedesc a fi un succes. Predictibilitatea, extinderea traseelor şi posibilitatea plăţii călătoriilor cu cardul au dus la creşterea semnificativă a numărului de pasageri. Autobuzele de noapte au un program clar – un interval de 30 minute între orele 22:30 – 01:00 şi 04:00-05:00 şi 60 minute între 01:00-04:00 – iar traseele au fost extinse astfel încât să poată acoperi zone din toate sectoarele Capitalei: Bd. Ghencea – Valea Oltului, şos. Fundeni – Bd. Lacul Tei, şos. Chitilei – Bd. Ion Mihalache”, a scris Nicuşor Dan, sâmbătă pe Facebook.

El a mai spus că „liniile N1 şi N10 asigură legături conform aceluiaşi program pe inelul principal de circulaţie al Capitalei”.

„Pentru a fi cât mai eficiente, traseele au fost astfel concepute pentru a asigura legături cu Aeroportul Otopeni (autobuzul 783) şi cu Gara de Nord. Potrivit statisticilor, autobuzele cele mai utilizate au fost cele care ajung în zona Piaţa Unirii (Centrul Vechi), iar dacă va fi necesar vom creşte frecvenţa de circulaţie a acestora”, a completat Dan, citat de news.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Tot ce e în atenția/beneficiul cetățeanului e binevenit și de aplaudat 👏🏻👏🏻👏🏻 dar la fel e de amintit și faptul că zilele trecute una dintre călătoare din cauza căldurii sufocate din mijlocul de transport ia cerut șoferului plângând să oprească fiindcă nu dorea să mai continue călătoria….
    Așa ceva e inadmisibil, e o tragere de urechi a acelor care țin în mână această afacere!!!!!!!!

    • Bucurestiul e obisnuit sa mearga fara aer conditionat, din acest motiv au votat sarma, doctori spagari, almanahe, 3 straturi de borduri, puscariasi.

    • Chiar nu l poți numi incompetent pe Nicușor in relație cu cei enumerați mai sus

  2. Numarul de bilete s-a marit din cauza controalelor in civil,domnule primar,nu din cauza platii cu cardul!zici ca traiti jn alte lumi!

  3. E o minciună! Reorganizarea traseelor nu e un succes. Dimpotrivă. Încasările nu justifică aceste trasee de noapte. E un succes faptul că prin reorganizare a reușit să de-a i palmă angajaților STB. Cunoscătorii știu de ce!

    • Ba este un mare succes. Mai ieșiți și dvs din casa noaptea și o sa vedeți ca liniile de noapte sunt cel puțin 30% pline la fiecare cursa în timp ce taxiurile șomează prin centru. Respect STB și Nicușor Dan vrem cât mai multe curse de noapte cum erau și pe timpul lui Firea

  4. Ce vreți acum,să lăudăm guvernul că ne-a lăsat fără bani de taxi,și nu avem decât pentru mâncare,taxe,impozite,și autobuz spre/de la muncă?și că o să ajungem sa mergem pe jos, că e mai sănătos?