G4Media.ro

Nike formează un parteneriat cu Roblox pentru crearea unei lumi virtuale numită…

Nike formează un parteneriat cu Roblox pentru crearea unei lumi virtuale numită Nikeland, pe platforma de gaming a Roblox

Producătorul de articole sportive Nike a anunţat joi că a format un parteneriat cu compania Roblox pentru crearea unei lumi virtuale numită Nikeland, pe platforma de gaming a Roblox, transmite Reuters, citată de News.ro.

Lumea virtuală include clădiri Nike, terenuri şi arene pentru ca jucătorii să concureze în diverse mini-jocuri, de la tag şi dodgeball până la ”The Floor Is Lava”.

Această lume este modelată după sediul din viaţa reală al companiei.

Nikeland va fi gratuit (deocamdată). Compania intenţionează să integreze momente în joc care să imite evenimentele sportive globale.

Exemplele pot include un eveniment de fotbal în timpul Cupei Mondiale sau un meci de fotbal în timpul Super Bowl.

Nike a spus că va continua să actualizeze lumea virtuală pentru a include atleţi şi integrarea produselor.

Persoanele cu accelerometre pe dispozitivele lor mobile vor putea folosi mişcările din lumea reală pentru a-şi alimenta jocul online. De exemplu, acestea vor putea mişca corpul într-o săritură care se va traduce în lumea virtuală, pentru a îmbunătăţi experienţa.

Utilizatorii vor putea, de asemenea, să intre într-un showroom digital pentru a-şi îmbrăca avatarul în articole Nike şi pentru a verifica cele mai recente oferte de produse ale companiei. Articolele ar putea fi modelate după produsele oferite de Nike în viaţa reală sau de la lansările anterioare.

Nike ar putea, de asemenea, să introducă produse viitoare sau să le permită copiilor să creeze împreună articole.

Pe măsură ce metaversul a ajuns în prim-plan, companii precum Nike văd valoarea în capacitatea de a intra în legătură cu o nouă generaţie de sportivi şi de a-i determina să se îndrăgostească de brand, ceea ce se poate traduce în cele din urmă în vânzări în lumea reală.

Sam Poser, un analist care acoperă Nike la Williams Trading, a spus că Nikeland poate avea succes nu numai ca o modalitate de a prezenta brandul devreme copiilor, ci şi pentru informare şi utilizare ca un teren de testare pentru brand. El îşi imaginează că va fi folosit ca o modalitate pentru Nike de a încerca produse noi, pentru a vedea care sunt atractive.

”Dacă ştiu că o grămadă de copii îl poartă pe Nikeland, atunci vor ieşi cu el în lumea fizică”, a spus Poser.

Aceasta nu este prima lansare a Nike cu Roblox. Cele două companii s-au asociat în 2019 cu ocazia Nike Air Max Day.

Nike s-a pregătit în linişte pentru metavers, înregistrând recent o serie de mărci comerciale noi care indică intenţia sa de a produce şi vinde încălţăminte şi îmbrăcăminte virtuale marca Nike.

Mişcarea nu ar trebui să fie surprinzătoare. CEO-ul John Donahoe a ocupat anterior funcţia de director general al eBay şi Servicenow şi a fost adus anul trecut cu misiunea de a transforma compania.

Mulţi s-au aşteptat ca el să se folosească de experienţa sa în sectorul tehnologiei.

Deoarece Nike a simţit în mod acut efectele complicaţiilor din lanţurile de aprovizionare legate de pandemie, în ultimul an, sectorul digital a continuat să fie un punct luminos pentru companie, pe măsură ce obiceiurile consumatorilor se schimbă.

”Digitalul devine din ce în ce mai mult o parte din călătoria de cumpărături a tuturor şi suntem bine poziţionaţi pentru a ne atinge viziunea unei afaceri digitale în proporţie de 40% până în anul fiscal 2025”, a spus directorul financiar Matt Friend în timpul celei mai recente prezentări a rezultatelor financiare ale companiei.

sursa foto: Pixabay

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Vor sa ne faca sa traim in lumi virtuale si sa ne decupleze de realitate, în timp ce unii se or îmbogății si vor considera lumea terenul lor de joacă. In acest timp, noi vom fi în lumea virtuală (metavers). Acesta este „omul nou”, zombificat la maxim de ecrane, lumi virtuale, controlat prin tehnologii, care va putea fi pedepsit atunci cand nu respecta corectitudinea politică sau cand îndrăznește să scoată capul din „lumea virtuala”.

    • Si omul vechi, cel cu WC-ul in fundu curtii dar cu cosul plin la coada la LIDL? Cu ala ce facem?

    • Sau cu dacii liberi care te fura non-stop cu gena hotiei in adn ce facem?

    • „Omul vechi” isi pune si el Wifi in WC-ul din fundul curtii.

    • Nu se putea să nu sară repede proștii cu wc-ul din fundul curții și dacii liberi. Tot felul de panarame comentează pe site-ul ăsta.

    • Nu se putea să nu sară repede „dăștepții” cu wc-ul din fundul curții dacii liberi.