Nintendo pierde lupta în instanță împotriva unui mic supermarket numit „Super Mario”
Un mic supermarket din Costa Rica, denumit Super Mario, s-a confruntat cu o provocare juridică din partea Nintendo, care a susținut că numele magazinului încalcă marca sa comercială, transmite Dexerto. Nintendo, cunoscută pentru protejarea agresivă a proprietății sale intelectuale, s-a opus încercării proprietarului, José Mario Alfaro González, de a înregistra marca comercială a magazinului.
În ciuda amenințării juridice, González a ales să lupte în loc să-și schimbe marca. Potrivit Tico Times, numele Super Mario este comun pentru supermarketurile din Costa Rica, însemnând, în esență, „supermarketul lui Mario”. Nintendo of America a contestat cererea de înregistrare a mărcii comerciale a lui González, afirmând că deține drepturi exclusive asupra numelui.
După deliberare, González și echipa sa juridică au decis să continue procesul, obținând în cele din urmă o victorie pe 21 ianuarie. Avocatul său a explicat că acoperirea largă a mărcii Nintendo nu se extindea suficient la comerțul cu amănuntul al produselor alimentare, ceea ce a permis supermarketului să își păstreze numele.
Nintendo este o companie japoneză de jocuri video fondată în 1889, cunoscută pentru dezvoltarea de jocuri populare, precum Mario, Zelda și Pokémon.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.