
Nintendo pierde lupta în instanță împotriva unui mic supermarket numit „Super Mario”
Un mic supermarket din Costa Rica, denumit Super Mario, s-a confruntat cu o provocare juridică din partea Nintendo, care a susținut că numele magazinului încalcă marca sa comercială, transmite Dexerto. Nintendo, cunoscută pentru protejarea agresivă a proprietății sale intelectuale, s-a opus încercării proprietarului, José Mario Alfaro González, de a înregistra marca comercială a magazinului.
În ciuda amenințării juridice, González a ales să lupte în loc să-și schimbe marca. Potrivit Tico Times, numele Super Mario este comun pentru supermarketurile din Costa Rica, însemnând, în esență, „supermarketul lui Mario”. Nintendo of America a contestat cererea de înregistrare a mărcii comerciale a lui González, afirmând că deține drepturi exclusive asupra numelui.
După deliberare, González și echipa sa juridică au decis să continue procesul, obținând în cele din urmă o victorie pe 21 ianuarie. Avocatul său a explicat că acoperirea largă a mărcii Nintendo nu se extindea suficient la comerțul cu amănuntul al produselor alimentare, ceea ce a permis supermarketului să își păstreze numele.
Nintendo este o companie japoneză de jocuri video fondată în 1889, cunoscută pentru dezvoltarea de jocuri populare, precum Mario, Zelda și Pokémon.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank