Noi studii: școlile au un rol limitat în răspândirea Covid-19, închiderea lor în epidemie nu ar ajuta / E nevoie de mai multe date – Financial Times
O serie de noi studii, rapoarte și analize citate săptămâna aceasta de Financial Times sprijnă constatările inițiale cum că instituțiile de învățământ, dacă aplică măsuri de prevenție, au un rol nesemnificativ în răspândirea Covid-19 și că îmbolnăvirile în rândul copiilor se produc mult mai probabil în afara mediului școlar. Sursa citată realizează o sinteză a acestor cercetări și afirmă că datele în domeniu, deși nici pe departe suficiente, tind să susțină ideea că o măsură de reînchidere a școlilor, așa cum s-a întâmplat în primăvară, ar avea efect limitat în combaterea pandemiei.
Potrivit FT, studii publicate recent în Germania și Norvegia și două analize referitoare la situația internațională ar întări poziția decidenților îngrijorați că închiderea școlilor ar fi păguboasă pentru elevii care pierd din învățare și pentru părinții care nu pot relua munca.
Două studii germane: nu e dovedit că școlile ar determina o creștere a infecțiilor
În Germania, unul dintre studii este o analiză a Institutului pentru Economia Muncii (ILE) din Bonn, care a constatat că numărul de noi cazuri din această țară nu a crescut din cauza deschiderii școlilor, după vacanța de vară. Autorii acestei analize concluzionează că redeschiderea școlilor, în condițiile unor măsuri stricte de igienă și reguli privind izolarea cazurilor suspecte, nu a dus la o creștere a infecțiilor nou confirmate.
Citește articolul complet pe EduPedu.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank