G4Media.ro

Noile modele de cataloage și carnete de elev pentru anul școlar structurat…

Sursa foto: G4Media.ro

Noile modele de cataloage și carnete de elev pentru anul școlar structurat pe module, publicate de Ministerul Educației / Descarcă noile documente școlare în 2022-2023 pentru toate formele și ciclurile de învățământ, în format .pdf

Noile modele de cataloage școlare și de carnete de elev, pentru anul școlar 2022-2023, structurat pe module, au fost publicate de Ministerul Educației pe edu.ro, la secțiunea “Acte de studii și documente școlare”, vineri, 15 iulie 2022. Astfel, se schimbă aceste documente, pentru toate școlile și pentru toți elevii, scrie Edupedu.ro.

Amintim că, pentru anul școlar 2022-2023, calendarul a fost aprobat de Ministerul Educației pe data de 31 martie 2022, prin ordinul 3.505, iar organizarea acestuia este pe module, fiind eliminată denumirea de „semestre” și împărțirea anului școlar introdusă din anul 1998. Sunt 5 module, despărțite de 5 vacanțe. Structura anului școlar 2022-2023 prevede că prima zi de cursuri este pe 5 septembrie 2022, fiind prima dată în istoria recentă a școlii românești când debutul este atât de devreme, în prima lună de toamnă. Cursurile se încheie pe 16 iunie 2023, potrivit structurii publicate în Monitorul Oficial.

Edupedu.ro redă documentele anunțate de instituție după care se tipăresc actele oficiale.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Intenția strategică pare să fie ca școala să scoată un anumit tip de alegător, ușor de dirijat, iar statisticile să sune bine. Nici părintele, nici elevul leneș sau neserios nu mai primesc feedbackul alarmant care era în vechiul sistem, comunist dar eficient, teza și media trimestrială. Lucrul cel mai grav este însă lipsa celuilalt feedback, al corpului didactic, care acceptă ca pe o poruncă de la niște universitari fără experiență în lucrul cu elevul real, această reformă radicală a evaluării, fără dezbateri notabile în presă sau tv, nici măcar pe net.