G4Media.ro

Nou record pentru aplicaţii care au ajuns să fie folosite aproape cinci…

Sursa Foto: Pexels.com

Nou record pentru aplicaţii care au ajuns să fie folosite aproape cinci ore pe zi / Cea mai descărcată aplicație la nivel global a fost TikTok, urmată de Instagram, Facebook și WhatsApp

Nou record de utilizare a aplicațiilor la nivel mondial: 4 ore și 48 de minute pe zi cu un cost global în ultimele 12 luni – marcate încă de pandemie – de 320.000 de dolari pe minut, transmite agenția ANSA, citată de Rador.

42% din timpul utilizat este alocat aplicațiilor sociale și de comunicare; în Italia cele mai descărcate fiind aplicațiile legate de urgența Covid-19 (PosteID, IO, Verifcac19, Immuni).

Datele sunt furnizate de raportul pe anul 2021 întocmit de platforma de analiză App Annie, care a analizat care au fost cele mai descărcate aplicații și a examinat comportamentul utilizatorilor atunci când au în mână un smartphone sau o tabletă.

Lucrul cel mai îngrijorător care reiese din raport, este faptul că petrecem din ce în ce mai mult timp din zi în fața afișajului dispozitivelor mobile și pe aplicații. În medie, aproape cinci ore pe zi (mai exact 4 ore și 48 de minute, în timp ce în raportul anterior era de 4,2 ore), plafon depăşit însă în Coreea de Sud și Brazilia.

Timpul este petrecut în principal pe social media (42%) și pe aplicațiile foto și video (25%), 8% este dedicat jocurilor, iar 3% divertismentului.

Tot în 2021, cea mai descărcată aplicație la nivel global a fost TikTok, urmată de Instagram, Facebook și WhatsApp. În top 10 se plasează şi Zoom și CapCut pentru editare video. Jocurile cu cei mai mulți utilizatori lunari din lume au fost: PUBG Mobile, Roblox și Candy Crush Saga, aflat încă în clasamentul Pokemon GO.

În Italia, în 2021 cele mai descărcate aplicații au fost cele legate de pandemie: PosteID, IO, Verifcac19, Immuni, inclusiv Vinted, pentru a cumpăra și vinde haine uzate, inclusiv haine de designer.

De asemenea, utilizatorii din Peninsulă au ales să-şi petreacă mult timp pe reţelele WhatsApp, Facebook, Instagram și Messenger, Amazon, Spotify și Netflix. Clasamentul aplicațiilor pentru care s-a cheltuit cel mai mult este condus de Dazn, Disney +, Google One, Tinder și Netflix.

Dintre jocuri, cel mai descărcat a fost Count Masters. La nivel mondial, paralel cu cererea, creşte şi oferta de aplicații, în 2021 fiind publicate 2 milioane de aplicații inedite (din care 77% pe magazinul Google).

Adunând App Store și Play Store, până în prezent există 21 de milioane de aplicații publicate. Potrivit raportului, în 2021, 233 de aplicații și jocuri au generat peste 100 de milioane de dolari.

În ultimele 12 luni, utilizatorii au cheltuit în medie 320.000 de dolari pe minut, în creștere cu 19% de la un an la altul, pentru un total de 170 miliarde de dolari.

În final, raportul arată că în funcție de generații, există diferențe substanțiale în descărcările și achizițiile de aplicații: Generația Z (persoanele născute între 1997 și 2010) preferă aplicațiile sociale și video, Millennialii (cei născuți între 1981 și 1996) folosesc mai mult aplicațiile de mesagerie, în timp ce Gen X (1965 -1980) nu pare a fi concentrat pe o anumită categorie.

Sursa: ANSA/ Rador/ Traducerea Cătălina Păunel

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...