G4Media.ro

UPDATE Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși…

sursa foto: Colaj Info Sud-Est

UPDATE Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși poate fi descărcat cu câțiva euro de pe internet/ Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată”/ Primăria anunță că retrage logo-ul

Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet, scrie Info Sud-Est. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaște că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicației locale dobrogealive.ro.

UPDATE 16:00 Primăria Constanța susține că retrage logo-ul controversat pentru că ”Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania” (Costa Rica, n.red.).

  • ”În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, a trasmis Primăria Constanța. Mesajul integral, mai jos.

știrea inițială

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca și condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL), a anunțat, vineri, că stațiunea Mamaia are un nou logo.

Achiziția a costat puțin peste 16.000 de euro (fără TVA) și a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin).

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Votati înainte PSDNLUDMR… inteligentilor! 😂

    • Un popor de oameni umiliți care votează aceleași partide de peste 30 de ani. Ne merităm soarta.

    • @UnOarecare _ „Votati înainte […] inteligentilor!”

      Vă rog să vă amintiți că am avut un guvern cât de cât democrat, conform votului pe care îl reproșați cetățenilor…

      Președintele Republicii a răsturnat acel guvern exact în momentul în care se pregăteau concursuri transparente pentru ocuparea funcțiilor de procurori șefi la conducerea marilor parchete.

      Erau la guvernare cei „cu care nu se putea vorbi”, după cum ziceau USL-iștii, adică cei care refuzau să participe la „combinații”.

  2. Firea e peste tot…

  3. Incredibil!! Oricine din domeniu stie ca facut de la zero, de catre un specialist, un astfel de logo costa max 100 EUR…
    Alooo, DNA-ul, pe ei, pe mama lor!!

  4. iar asta in timp ce avem puzderie de bugetari de lux platiti, lunar, chiar, salarii de 16.000 de euro, dar cu performante de 2 lei.

  5. Da, merita sa platesti impozite cand vezi cat de bine sunt folositi banii.

  6. Nu vor, nu vor sa reduca deficitul, indatorarea tarii, nu incurajeaza exportul, nu promoveaza Romania , produsele agricole. Avem fructe sau aveam cum nu aveau nici italienii nici spaniolii. Acum? Turcia, Polonia, banane tot timpul anului. Gasesti mere poloneze in toata Europa, si ciresele se vand cu 15 euro kg. Firmele private multe traiesc din capusarea statului, aceasta este ideea de afaceri. Ca acesti designeri din Cluj. Frunze verzi si valuri.

  7. miroase a dedicatie, DNA e de scormonit aici

  8. Miroase de la o poștă a infracțiune,căci Primăria Constanța a încheiat o tranzacție financiară prin procedura de încredințare directă,la un cost excesiv supraevaluat,asigurând un folos necuvenit firmei din Cluj.Procedura de încredințare directă ar trebui anulată în justiție,iar firma din Cluj obligată să restituie banii.În cel mai rău caz(dacă cei de la primărie nu ar avea o implicare voluntară),firma din Cluj este suspectă de înșelaciune,căci nu a realizat opera de creație așa cum și-a asumat,ci a folosit-o pe cea a altei persoane juridice.

  9. Bine ca doar dupa ce observa presa o retrage … pana atunci totul a fost ok sau cum?!

  10. Au angajat profesionişti, auzi la ei, măi! Profesionişti! :))))) Bine, n-au dat 16 mii de euro pe LOGO, ci doar 800 de euro. Şi totuşi, nişte PROFESIONIŞTI ar fi făcut totul de la zero, nu furat un logo internațional sau whatever, şi pusă culoare peste! Măi, te-apucă şi râsul, dar şi plânsul că nu ştiu unii cum să mai fure din banul public.

  11. Bun! Și banii au rămas dați, sau au fost returnați?