G4Media.ro

Număr de WhatsApp al Protecției Consumatorilor pentru sesizări urgente

sursa foto: Pexels

Număr de WhatsApp al Protecției Consumatorilor pentru sesizări urgente

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenţă.

Potrivit unui comunicat al ANPC remis luni Agerpres, la acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs.

ANPC precizează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.

„Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal, pentru soluţionarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege”, se arată în comunicat.

Formularul de reclamaţie online se află pe site-ul instituţiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx.

sursa foto: Pexels

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Spectacol!
    Nu poti obliga un functionar public sa faca ceva de capul lui, fara sa-i aprobe șeful. Munca la stat depinde de cheful de moment. Al șefului.
    Ai o problema – apeleaza la un ONG!

  2. Am returnat intr-o stare perfecta ..a 2a zi
    o saltea superioara impachetata in vid ..de 499 lei _ care nu-mi era buna pt spatele operat-nefiind consiliata si instiintata de schimbarea conditiilor de retur si dupa ce ca mi s-a diminuat suma data cu 25% nu mi s-au dat banii ci un card pt, cumparaturi ! Din nefericire eu am nevoie de bani pt a cumpara o saltea ferma dar nu pot de la JisK ..ac. fiind ff scumpe( cele ergonomice 4 -6 mii lei).. Banii mei nu pot fi blocati pe un card( pt a ma forta sa cumpar cv ce nu am nevoie..)blocati de o regula interna ce incalca legea protectiei consumatorului sau legea civila a tarii noastre ! Precizez ca pe eticheta de pe saltea ..sau pe vre-o garantie(care nici nu mi-a fost inmanata ) nu scria nimic cu privire la returnare si nimeni nu ne-a informat in magazin..Solicit sa aveti amabilitatea sa-mi returnai..inmanati suma ..chiar si diminuata .