G4Media.ro

Numărul accidentelor grave cu trotinete electrice a crescut de aproape 20 de…

sursa foto: Info Sud-Est/ Cristian Andrei Leonte

Numărul accidentelor grave cu trotinete electrice a crescut de aproape 20 de ori în ultimii 4 ani, 13 decese înregistrate

Numărul accidentelor grave de circulație în care au fost implicați conducătorii de trotinete electrice a crescut de aproape 20 de ori în ultimii 4 ani, transmite Uniunea Națională a Asigurătorilor, care citează datele Inspectoratului General al Poliției Române.

În acest interval de timp, în România, s-au produs 198 de accidente grave în care au fost implicate trotinete electrice. Urmare a acestora, 13 persoane și-au pierdut viața, peste 200 de persoane au fost rănite grav și 12 rănite ușor.

Majoritatea acestor accidente s-au produs din vina conducătorilor de trotinete, principala cauză fiind abaterile săvârșite în trafic, precum neadaptarea vitezei la condițiile de drum, neacordarea priorității vehiculelor, neasigurarea la schimbarea direcției de mers și circulația pe sens opus, potrivit datelor citate.

Cu toate acestea, este de presupus că numărul total al accidentelor rutiere în care sunt implicați utilizatorii de trotinete electrice este mult mai mare, având în vedere faptul că singurele evenimente care sunt evidențiate din perspectivă statistică sunt cele soldate cu victime, soluționate de către Poliție (este plauzibil ca multe dintre accidentele soldate numai cu pagube materiale să nu fi fost declarate).

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

11 comentarii

  1. „în ultimii 4 ani”. Adică de când au început serviciile de „imparteala”. Lime, actualul uber trotinete a început pe 23 mai 2019 printr-un parteneriat cu PMB condus atunci de însăși Firea!

    Problema trotinetelor electrice e ca 99% dintre aia care le utilizează nu au pic de instinct de conservare.

    • DOMNISOARELOR DOMNILOR SI DOMNILOR
      SUNTETI PAPUSATI
      NU AM NIMIC CU TROTINETISTII MOTOCICLISTII SOFERII DE BMW CEI DE DACIA SAU ALTCEVA

  2. Destul de irelevant. Numărul accidentelor, deceselor sau răniților ar trebui raportat la kilometriu-persoană transportate pentru a le putea compara cu mașinile. Neplăcut sa vezi 1000 de trotinetiști pe trotuar dar dacă nu ar exista trotinetele astea probabil că ai vedea 500 de mașini în plus în trafic.

  3. Asta e ca și cum ai spune ca numărul accidentelor de avion a crescut brusc în secolul XX.

  4. Sa nu vorbiti despre agresivitatea soferilor fata de biciclisti si trotinetisti. De cate ori ies cu bicicleta sunt injurat de cate unul. Chiar si femeile devin curajoase. Cand ma sui in bmw pot sa adorm la semafor, sunt atenționat usor cu o atingere de claxon.

    • eu sunt agresiv cu toti n.esimtitii din trafic, fie ca sunt biciclisti sau din specia celor care se „suie in beemveu”.

    • @viv

      Stai sa vezi agresivitatea pietonilor fata de trotinetisti. Mai ales a mamelor cu cărucior, de loc nu se dau la o parte din calea trotinetistilor „livratori”, când spațiul de pe trotuar e îngust…

    • N-au de unde sa stie ca esti posesor de BMW. Cred ca esti ultimul sarman care n-are dupa ce bea apa. Mi se intampla si mie sa observ dispretul din ochii unor soferi cand sunt pe bicla.

  5. Se intimpla ce spuneam ca se va intimpla (si era logic sa se intimple) cind s-a votat legea de i-a scos pe strada pe trotinetisti.
    Solutiiile corecte erau interzicerea sau piste separate, dar nu exista solutie corecta in mintea parlamentarului roman (mai ales ca pistele ar fi trebuit facute, o misiune imposibila la noi).

  6. De ce nu se ia că model circulația trotinetelor din capitalele ” democrațiilor consolidate” ? Ia, spre exemplu Londra, că tot vreți cu toții să ajungeți acolo cu toții. Răspuns?

  7. Interziceți odată mizeriile astea de trotinete. Sunt un pericol public și pe șosele și pe trotuare.