G4Media.ro

O imagine obișnuită pentru o dimineață la metrou în Piața Victoriei

Sursa: G4Media.ro

O imagine obișnuită pentru o dimineață la metrou în Piața Victoriei

Sute de oameni așteptau luni dimineața în jurul orei 9.30 în stația de metrou Piața Victoriei în direcția Pipera. Deși trenurile circulau la intervale scurte, în fiecare dimineață se formează cozi uriașe din cauza fluxului mare de călători care se îndreaptă către birourile din nordul Capitalei.

Cozile la intrare în metrou se formează și în stațiile de metrou Aurel Vlaicu și Pipera când se încheie programul corporatiștilor. Astfel, între orele 17 și 19 cele două stații în apropierea cărora s-au construit blocuri turn de birouri se sunt supraaglomerate.

Cel mai mare trafic pentru zona de nord a Bucureştiului s-a înregistrat la staţia de metrou Aurel Vlaicu. Aici au fost validate în 2017 aproape 7 milioane de titluri de călătorie, cu 6,5% mai multe decât în 2016 şi cu aproape 26% mai multe decât în 2014, arată datele Metrorex, citate de economica.net.

Potrivit sursei citate, noi clădiri de birouri vor fi finalizate aici în 2019: prima clădire din proiectul Equilibrium de la Skanska şi cladirea C din Oregon Park, dezvoltat de Portland Trust.

Şi la staţia de metrou Pipera au călătorit mai mulţi angajaţi. Aproape 6 milioane de titluri de călătorie au fost validate în 2017, în creştere cu 6,4% faţă de 2016 şi cu 13% faţă de 2014.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Nu e „fail”, nu e super „fail”, nu e nici ultra „fail”.
    Este UBER fail!

  2. Imediat mai raresc si metrourile pentru ca nu ne plac multinationalele sorosiste. Sa mai mearga lumea si la muncile pamantului, nu numai stat pe scaun la birou!
    #placutasuedeza

  3. Cand nu te preocupa viitorul……Nimic pentru viitor,nimic pentru prezent….Iti face impresia ca orasul ,automobilul si metroul au fost inventate de romani si ca pentru prima data in lume apar probleme pe care nu le-au prevazut sau care nu au corespondent in alete orase aglomerate.

  4. Metrorex ar putea implementa un sistem care sa faca metrourile sa circule la fiecare minut.

    Dar e o investitie, iar la noi, in tara maimutelor, nu se dau bani pentru investitii.

    Si nici nu votam, suntem prosti si mandri.

  5. Ma astept la o rezolvare urgenta din partea PSD a acestei probleme si chiar sa vina cu urmatoarea solutie: „pentru a reduce afluxul de calatori vom desfiinta corporatiile”.

    Pe pesedisti cam atat ii duce mintea.

  6. Ar putea moderniza linia de tramvai 5 ca sa aduca la foc continuu calatori intre Stefan cel mare si Baneasa. Nici investitia nu ar fi uriasa si ar putea pune un tramvai la 1 minut pe un sens de mers, daca se blocheaza accesul auto pe linia de tramvai. Tot ce trebuie rezolvat este capatul de linie la baneasa si de facut un rond si la Stefan cel mare. Daca s-ar dori s-ar rezolva in 2 ani si practic ar mai aduce un metrou de suprafata in zona. Dar nu e nicio minte limpede in administratia din Bucuresti. Linia de tramvai sta in paragina, in schimb circula un autobuz 605 care vine o data la 15 minute si sta blocat in traficul auto. Nu mai votati ticalosi si idioti (sic ei care stau acasa de fapt aleg)!

  7. Dragnea e de vina! El si PSD-ul lui cel adormit au facut metroul si j’de miile de buildinguri de birouri din nord. Din cauza hotilor astia se bulucesc saracii de #rezist in fiecare dimineata,seara, etc. Razbunarea chinzului (daca nu stiti bancul mi-e mila de voi).

  8. am avut ocazia sa merg cu metroul bucuresti…in statii mii de calatori,vagoane 1/4 goale…popr de nesimtiti…urca si se opresc in usa…
    in japonia am vazut in statii de metrouri „impingatori”,care impingeau calatorii in vagoane…de ce nu ar fi si in bucuresti ,sau costa prea mult…

  9. Fără… Vanghelie, Capitala se îndreaptă spre un clasic decalaj de dezvoltare Nord-Sud. Nu la Afumaţi trebuie să ajungă mai întâi metroul, ci dincolo de staţia M4 Gara Progresul, câţiva km până la visatul Măgurele Science Park, măcar în proiecte, până în 2045.

  10. Cum ramane cu proiectul TER?

    https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22353513-centura-feroviara-trenuri-urbane-Capitala-legatura-Bucuresti-zona-metropolitana-CFR-metrou.htm

    Ar fi o solutie pentru cei care vin afara orasului sau doresc sa ocoleasca centrul pana in zona de nord

  11. eu ma plang de foarte multi ani – mai precis din 2003-2004 – de aglomeratia la orele de varf din statia de metrou Victoriei. de atunci si pana acum nu s-a facut NIMIC, in timp ce zilnic masele de oameni umplu salile pana la refuz. ce s-ar intampla daca ar avea loc un incident in timpul acelor ore care ar bloca iesirea fie si pentru un minut???… de neimaginat, asa-i??? Capitala nu are administratie, se vede cu ochiul liber. Taxele noastre se duc pe borduri si asfalturi, unde nu trebuie!!! iar bucurestenii rabda, nici ei nu zic NIMIC.

  12. Oameni buni chiar ne facem că nu vedem dragonul care zboară peste București ?!!
    E simplu, in 2008 dincolo de Apărătorii Patriei mergeau 10 sau 15 oameni. Astăzi 2019 dincolo de Ap Patriei metroul e plin, cel puțin pe scaune.
    Simplu in Sudul extrem (cândva platforma IMGB) avem un nou oraș, deja peste Berceni.
    Cine are această viziune asupra orașului, sau este o dezvoltare în haos ?!?
    Vrei cetățeni fericiți asigura condiția minima de acces la muncă . . Vrei dezvoltare în sud, ok faci blocuri dar birouri de ce nu faci ?!?
    Cine gândește că e bine sa locuiești în Oltenița și sa mergi la muncă în Ploiești ?!? Credeți că exagerez ? Poate ca distanta, dar ca timp chiar nu exagerez.
    PS :
    Distanta dintre Berceni și Otopeni este jumate dintre Barcelona și Otopeni. Caz concret, a trebuit să ridic pe cineva care venea din Barcelona, zbura 3 ore, iar eu am făcut cu mașina o oră și jum.

  13. Da ca de obicei:)…
    Solutia e extrem de simpla…mergeti mai repede la lucru.
    La ora 7 nu vezi asa ceva…dar ce sa ii faci daca ajungem pe 9+ la munca ….trebuie sa suferi putina transpiratie.
    O ora pierduta pe zi inseamna 30 de zile lucratoare pe an.
    Merita sa te trezesti mai repede pentru 30 de zile de concediu (sau 8 zile intregi…de 24 ore).