G4Media.ro

O locomotivă a unui tren marfar a luat foc, vineri noaptea, în…

sursa foto: Captură video

O locomotivă a unui tren marfar a luat foc, vineri noaptea, în Năvodari

Încă un incendiu la o garnitură de tren marfar, potrivit ISU Năvodari.

„Pe timpul nopții s-a produs un incendiu la o locomotivă diesel (în zona compartimentului motor) a unui tren de marfă (fără încărcătură)”, se precizează în comunicatul ISU.

Incendiul a fost lichidat. Nu au fost înregistrate victime.

Circulația feroviară nu a fost afectată.

În prezent se fac cercetări pentru stabilirea cauzei incendiului.

Reamintim că în ultimele zile, pompierii au intervenit în nenumărate cazuri de incendii produse la garnituri de trenuri, mai recent fiind cel din 25 august, când pompierii au fost solicitați să stingă incendiul la compartimentul motor al unui tren aflat în gara Titu. 

Mai jos un scurt rezumat:

O locomotivă a luat foc pe ruta Iași – Timișoara Nord, luni, în jurul orei 17:00, a anunțat CFR Călători pe site-ul oficial. Este a doua locomotivă care ia foc în mai puțin de 12 ore, în România. Traseul a fost reluat cu o întârziere de 150 de minute și cu ajutorul unei locomotive trimise de la stația Cluj Napoca: ”Cauzele care au generat degajarea de fum vor fi stabilite de comisia de cercetare, după sosirea locomotivei în depou”, a transmis CFR Călători.  Traficul feroviar a fost blocat pe raza Sucursalei Regionale CF Timişoara, între staţiile CF Şag şi Vinga (linie simplă electrificată), după ce la locomotiva trenului R 2602 s-a produs un incendiu.

O altă locomotivă a fost cuprinsă de flăcări în urmă cu două săptămâni pe ruta Bucureşti – Piteşti. În niciunul dintre aceste episoade nu au fost răniți.

La sfârșitul lunii iulie, sute de persoane, între care care zeci de copii, au rămas în blocați peste 24 de ore într-un tren care a plecat din Mangalia și a ajuns la destinație, în Drobeta Turnu Severin, abia după ce au fost schimbate trei locomotive.

Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR), decalra că nu sunt suficiente fonduri pentru reparația locomotivelor, dar și că mecanicii cu experiență se pensionează și în urma lor nu mai vine nimeni:

  • „Sunt si vor fi consecinte foarte grave. Atragem atenția că la CFR Călători se face schimbul de generație, mai mult nu se face decât se face, vin prea puțini în locul mecanicilor cu experiență. La locomotivele vechi vor apărea și mai multe probleme dacă acești mecanici experimentați ies la pensie iar Guvernul nu face nimic nici pentru locomotive, nu alocă fonduri pentru repararea lor, dacă nu sunt în stare să achiziționeze locomotive noi pe fonduri europene”, a declarat liderul sindical la Antena3.

Rodrigo Maxim a mai transmis că vor urma două proteste cu 600 de oameni în fața Guvernului României și în fața Ministerului Transporturilor.

 

sursa foto: Captură video

 

 

 

 

 

Sursa foto: arhiva/Captură video

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. PSD/PNL n-au investit 20 de ani, asta s-a intamplat. Vreti sa faca Drula miracole intr-un an?

    • Conform site infoferr sunt și trenuri private ale Astra trans, TFC, regio călători.

    • @gunoi,
      Stii cine a inventat conceptul de „greaua mostenire” pe care il tot frecati voi acum?
      Nu stii, ca pe vreme aia nici macar nu erai pe teava.
      Iti spun eu: Iliescu.
      Care zicea ca ne merge prost pentru ca „greaua mostenire” de la Ceausescu

    • Acest tip de mesaj vanturat in ultima vreme de pluseristi si sustinatorii lor este tipic psd-ist. In 8 luni de zile , in afara de a posta pe FB cum se toarna o roaba de asfalt , ce reforme a inceput Drula in acest minister, in agentiile si companiile din subordine ? Asta-i treaba de ministru , sa ne tina la curent cati metri de asfalt se toarna ?Toti cei care citesc presa diversa stiu ca pm Cîțu la rectificarea bugetara exact asta l-a intrebat pe Drula :unde-i planul de reforma a CFR ? Unde-i planul de reforma a Tarom ? „Trebuie să arătăm românilor că NU putem să mergem mai departe cu aceeaşi RISIPA de bani cu care s-au obişnuit aceste companii pe vremea PDS-iştilor. Nu ne permitem să schimbăm doar directorul, dar să rămână restul la fel, aceleaşi cheltuieli”PS.Cum se face ca acelasi Drula a angajat fosti rezervisti atat la Tarom cat si la Portul Constanta ?

  2. @ Gunoierul
    Nimeni nu cere miracole.
    Dar arata-mi un plan concret de masuri pentru stavilirea dezastrului de pe Calea Ferată.
    Si nu uita ca a trecut aproape un an.
    Vezi ceva ? Doar ,,greaua moștenire,,.

  3. Alo, Regionala? Să știți că șomoioagele lasă urme, chit că de la momentul aprinderii au trecut ore bune! Plus de asta, nea Alifie simte o plăcere nebună să facă pe „pompierul”, in joaca „de-a v-ați ascunselea” cu bobocii „piromani” și să le indese „furtunul” de 2″ pe te miri unde…

  4. Era si timpul, nu mai luase una foc de … saptamina trecuta.
    Trebuie sa remarc numele aluia de la sindicat, Rodrigo Maxim, e din galeria altor ilustri: William Brinza, Riceard Badea, diversii Elvis si unul mic si negru pe care-lstriga nevasta-sa in statia de autobuz „Andersoane, vino ma-ncoa!”

  5. Nu este absolut nimic nimeni nu este de vină este doar anul locomotivelor este anul când locomotivele s-au hotărât să protesteze autoincendiinduse citez din Preasfințitul Dan Barna😂😂😂Este prea sfințit pentru că este prost ca tămâia