G4Media.ro

O mașină s-a răsturnat pe Transfăgărășan. Trei pasageri se aflau în autovehicul,…

ISU Arges

O mașină s-a răsturnat pe Transfăgărășan. Trei pasageri se aflau în autovehicul, unul dintre ei a murit

O mașină cu trei persoane s-a răsturnat duminică pe Transfăgărășan, în apropiere de cabana Capra, informează ISU Argeş. Echipajele de intervenție au intervenit cu două autospeciale şi o ambulanţă SMURD, plus un echipaj SAJ. Șoferul și-a pierdut viața.

Mașina în care se aflau trei bărbați a ieşit de pe partea carosabilă, s-a răsturnat de câteva ori şi s-a oprit mai jos pe carosabil. Șoferul a fost aruncat din mașină şi a murit, transmite Digi24.

Echipajul SMURD de la Cota 2000 a descarcerat un pasager şi a acordat îngrijiri medicale bărbaţilor, transportându-i la spital.

Pe drum, cele două victime au fost predate unui echipaj SAJ şi echipajului SMURD de la Detaşamentul de Pompieri Curtea de Argeş.

La prima evaluare, un bărbat de 29 de ani prezintă suspiciune de fractură la membrul inferior drept şi un traumatism la membrul superior drept, iar celălalt, în vârsta de 19 ani, acuză dureri la coloană în zona lombară şi la membrele inferioare.

Sursa Foto:ISU Aregeș/Digi24

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

26 comentarii

  1. Așa cum am mai auzit de la idioți, cauza accidentelor în Romania este lipsa autostrăzilor, nu șoferul. Ăsta nu avea nici centură.

    • Una nu o exclude pe cealaltă. E clar ca daca ai mai multe autostrăzi scad si nr accidentelor cu victime: benzi mai late, separatoare de sens… In cazul unui accident sunt afectați doar cei de pe benzile din acelasi sens iar viteza este pe jumate

    • Kata, evident, comportamentul riscant este mai puțin penalizat când ai loc, pe autostradă. Dar cauza accidentului este comportamentul riscant, nu lipsa autostrăzilor. Poți fără el, pe orice drum. Nu te obligă nimeni să încerci să câștigi unul sau două minute, pe care le pierzi la primul semafor.

    • De unde stii tu bai boul baltii ca nu purta centura ? Ti-am mai spus si nu vrei sa crezi: esti limitat intelectual.

    • Aceeasi aluzie care pune la indoiala necesitatea autostrazilor pe toate site-urile sub aceasta stire desi accidentul de azi nu e reprezentativ pentru ce se intampla pe soselele din Ro.
      Evident ca este propaganda pesedista care incearca sa convinga ca nu avem nevoie de autostrazi deoarece acest argument va fi folosit impotriva PSD in campanie. Este si dovada ca postacii pesedisti posteaza „opinii” sinofile si antiamericane, este de ajuns sa cautati ce a imprastiat „Miki”pe acest site.
      Cele mai multe accidente cu victime se produc din cauza patrunderii pe contrasens pe drumurile nationale unde nu exista balize separatoare.
      @Miki, tot „comportamentul riscant” a produs si acest accident?
      https://www.g4media.ro/accident-rutier-deosebit-de-grav-10-oameni-si-au-pierdut-viata-dupa-ciocnirea-dintre-un-tir-si-un-microbuz.html

    • Autostrazile sunt foolproof, sa fie clar. Zi cat la suta dintre accidentele grave au loc pe autostrazi, in UE, nu la noi, ca nu prea avem autostrazi. Iti zic eu, vreo 8%. Deci sunt idioti aia care cer autostrazi?

    • @Padre, după comentariul tău deduc ești mai greu de cap de felul tău. Partea cu „a fost aruncat din mașină și a murit” ți-a scăpat, nu?
      Șansele de a muri într-un accident se dublează fără centură, mai ales când te rostogolești ca ăsta. Asta a fost testată și retestată din anii 70 încoace, dar bănuiesc ca tu ai altă opinie, nu? Să nu-mi zici ca ești din ăla care crede că centura este un „lanț de câine” și că „nu te leagă nimeni”. Spoiler, nu mai este cool să nu porți centură ca în anii 90. Acum ești văzut ca un idiot de toți cei care au puțin bun simț.

    • Padrone, băbăiatule, de unde ai scos-o pe asta cu centura? E logic că nu purta. Centura te ține legat în scaun, indiferent de orice! Rulând pe un DN de rahat românesc (spun de rahat pt că numai la noi pe DN-uri, mai ales la câmpie, am văzut șanțuri de scurgere a apei, betonate, neacoperite, foarte adânci, total nejustificate, un real pericol pt momentele când din varii motive trebuie să părăsești brusc partea carosabilă) îmi apare un bizon de pe contrasens brusc în față, intrând în depășire fără să se asigure. Pentru a încerca să evit coliziunea frontală, trag brusc de volan dreapta. Impactul cu kktul de șanț provoacă o răsturnare a mașinii de 7 ori. Centura mi-a salvat viața. Masina s-a oprit cu roțile in sus, eu am ieșit singur din ea, nevătămat. Ghici ce se întâmpla dacă nu aveam centura?!

    • Pentru animalele cu buletin de genul lui klonutzr si steff: eu am intrebat doar de unde stie boul baltii ca nu purta centura cel care a decedat. Nu am negat niciodata importanta capitala a centurii. Sictir.

    • @Padre – Nu stiu de unde stiu ceilalti ca soferul nu purta centura (poate pentru ca a fost aruncat din masina?) dar pot sa-ti spun eu ca NU purta centura pentru ca a fost aruncat din masina! Masina a cazut (rostogolit) aproximativ 50-60 de metri aproape pe verticala, masina se oprise intr-o stanca mica la marginea soselei, iar corpul soferului a fost gasit pe partea cealalta a soselei, la baza peretului. Inca un amanunt, de unde a cazut masina (cu un zig-zag mai sus, adica cel putin 50-60 de metri mai sus) pur si simplu, intr-un viraj a mers drept si a plonjat in gol. Prima urma de franare se poate vedea doar pe mica portiune de pietris de la marginea drumului.
      PS: Stiu toate astea pentru ca am avut ghinionul sa fiu in preajma locului la foarte scurt timp dupa accident, ca sa incheiem orice fel de polemica.

    • Cand te rastorni cu masina, stalpul de care e prinsa centura se poate indoi spre tine, caz in care centura de siguranta devine mai larga si poti zbura din masina si daca aveai centura pusa. Vorbesc aici de centura clasica, in 3 puncte.

    • Cine esti tu Miki? Cat de genial ești? De te crezi îndreptățit sa faci evaluări. Bunul simț te-a ocolit! Daca aveam autostrăzi poatw mai plecai și tu p-afara sa vezi ce înseamnă civilizație

  2. Niste protectii de metal macar in curbele periculoase nu se pot monta?

    • @Miki
      Foarte correct!

    • Cum spunea cineva: mers cu atenție și cu gândul ca poți ajunge mai târziu dar ajungi sănătos. Parapeții pot salva vieți când șoferii au o problema, nu când sunt neatenți! In plus montarea unor astfel de parapeți ar îngusta și mai mult calea de rulare. Pe Transfagarasan nu o sa se facă autostrada!

    • @Mushu, protectiile de metal mentionate mai sus se monteaza in afara platformei drumului si sunt obligatorii pe drumurile cu serpentine.
      Transfagarasanul este drum turistic, nu este prevazut cu toate masurile de securitate, de aceea nu poate fi abordat la fel de catre soferi sau comparat cu un drum national.

    • Îți spun eu ca sunt din zona, existau parapeți de pe vremea lui ceașca, se culcau la pamant iarna ca sa nu ii rupă avalanșelor, însă Deștepții de drumari in loc sa repare parapeți (sa pună șuruburi de ex la încheieturi) au sudat balamalele de la parapeți și avalanșelor din ultimile ierni au rupt parapeți cu totul..deci înălțimile rând statul e de vina aici, in al doilea rând șoferul pentru ca fie nu avea cauciucuri bune, fie avea viteza și cel mai probabil nu avea centura, ca altfel nu avea cum sa zboare din scaun..

  3. Cu centura pusa nu zbura din masina !sic

  4. Multumim , selectie naturala ! Multumim de asemenea ca nu au fost implicati alti nevinovati .

  5. George, ai dreptate cu privire la gardurile de protecție. Totuși, pe Transfagarasan sunt multe porțiuni unde “in afara caii de rulare” este prăpastia, deci tu, șoferul, trebuie sa fii propriul tău înger păzitor. Cum spui, este drum turistic, ca si Transalpina, ca și multe drumuri din Elveția și Franța, care nu au nici ele garduri de protecție. Dacă te grăbește, mergi pe autostrada, dacă alegi drumul turistic înseamnă ca vrei sa vezi ce este de văzut, deci mergi încet si te operați unde poți (legal) ca sa admiri, nu o calci la blana pe ploaie ..” ca tu ești șofer nu mămăliga”.
    Și am văzut și trimiterea la un alt articol și pot sa îți spun ca tot neatenția – unul din șoferi pare sa fi fost foarte obosit, tot conduita inconstienta este! A! Și vezi, apropo de autostrăzi, ca ieri spre mare și azi spre Arad au fost niște carambolaje cu victime: tot conduita neadaptată și inconstienta! In marea majoritate a cazurilor mor oameni, din păcate mulți dintre ei corecți si nevinovați, din cauza unor alți oameni care fie nu sunt atenți, fie cred ca sunt altceva decât oameni! Păcat de cei care mor, vinovați sau nu, ar fi putut sa își trăiască viețile in continuare, bravada sau graba nu justifica mortile inutile!

    • Exact ca-n scenariul cu mastile anti-covid….! „Vitejii si desteptii” nu poarta masti…ei au tot dreptul sa-mprastie pandemia afectand multi corecti si nevinovati…! Desteapta-te romane…din somnul de prostie….!

  6. Teribilismul la români:))))

  7. Ai noștrii se accidentează și pe autostrada, de boi ce sunt. Ultimul idiot care a intrat în parapeți pe A2 conducea un Panamera. Era în drum spre mare…praf s-a făcut….

    • Vezi ca nu sti ??? Eu am trecut pe acolo si nu era praf iar masina era un Panarama 🤪🤪🤪🤪

  8. ca intotdeauna vinovati sunt altii, nu noi ca suntem prosti. nu era parapet, nu era X, era Y. texte.

    nu poti ajunge pe TF din greseala, realizezi cand ajungi pe el ca trebuie sa fii atent ca ala nu e drumul tau obisnuit pe care mergi cum vrei tu. si tu ce faci? nu porti centura si nici nu esti atent. cand o sa ne asumam vina, o sa facem un mare pas spre a nu mai face greseli stupide. cat timp dam vina pe cauze externe tot vom face accidente stupide.

    am facut TF-ul de mai mult de zece ori la volan. atentia trebuie sa fie totala pe drumul ala de la bun inceput. mai era si zi.

  9. Selectie naturala. E un drum frumos si nu are nevoie de parapeti daca nu te crezi la raliu.