O platformă globală de joburi, bazată pe Inteligenţă Artificială, a obţinut o finanţare de două milioane de euro pentru extinderea pe piețele din România și Bulgaria
Platforma globală de locuri de muncă nPloy, ce foloseşte un algoritm bazat pe Inteligenţa Artificială, a obţinut recent o nouă finanţare în valoare de două milioane de euro în vederea extinderii pe pieţele din România şi Bulgaria.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis joi AGERPRES, în ultimul an, nPloy a înregistrat pe piaţa din România o creştere de 250% a bazei de clienţi, de la un an la altul.
„Platforma s-a bucurat de o rată de adoptare ridicată datorită funcţionalităţilor sale inovatoare, unice. În special, nPloy se distinge la nivel mondial ca fiind platforma de recrutare cu cea mai eficientă integrare în sistemele de HR. nPloy este integrată cu principalele sisteme ATS (Applicant Tracking System) folosite intern de companii, cum ar fi SuccessFactors, Workday, Lever, şi alte peste 40 astfel de sisteme. Studiile din industrie subliniază un aspect critic: există o scădere de până la 70% a numărului de aplicaţii atunci când candidaţii sunt nevoiţi să treacă printr-un proces complicat de aplicare pe site-urile de joburi. Integrarea strategică a nPloy eficientizează atât procesul de recrutare, cât şi cel de publicare a posturilor, asigurând faptul că niciun candidat nu este pierdut”, se arată în comunicat.
Reprezentanţii platformei de HR subliniază că noul capital de investiţii va fi folosit strategic pentru implementarea unei strategii de marketing ample, cu obiectivul de a creşte baza de candidaţi cu peste 300% în România, în următorii doi ani. De asemenea, compania îşi propune să-şi consolideze poziţia ca alegerea preferată pentru industriile BPO (Business Process Outsourcing) şi IT, dar are în plan intrarea pe o nouă piaţă în 2025.
nPloy este o platformă de recrutare inovatoare care utilizează tehnologia de ultimă generaţie pentru a revoluţiona procesul de angajare, folosind un algoritm bazat pe Inteligenţă Artificială.
Lansat ca un start-up regional, nPloy a reuşit să atragă, deja, peste 170.000 de utilizatori şi mai mult de 1.200 de companii, de la lansarea sa în 2018.
Anul trecut, echipa a reuşit să strângă alte două milioane de euro într-o primă rundă de finanţare, cu obiectivul de a se extinde la nivel european, România fiind prima destinaţie.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank