G4Media.ro

O profesoară de limba română din Olt, deranjată că elevii ei nu…

Foto: Pexels.com

O profesoară de limba română din Olt, deranjată că elevii ei nu au învățat pe de rost pentru Evaluarea Națională rezumate din cărți sau scrise de ea

O profesoară de Limba română de la Colegiul Național “Radu Greceanu” Slatina și-a arătat nemulțumirea față de elevii ei de la clasă, care nu au învățat pe dinafară pentru Evaluarea Națională rezumate din cărți sau scrise de ea: “Le-am spus: le citiți, le rețineți, le folosiți când faceți teste, le învățați pe dinafară. Faceți orice, numai rețineți, și ei nu au făcut treaba asta și au mers doar cu Domnul Goe și atât”, a spus profesoara la Prima TV Oltenia.

Profesoara de limba română Felicia Alexandru de la Colegiul Național “Radu Greceanu” Slatina s-a arătat deranjată că elevii din clasa ei nu au învățat pe de rost rezumate din cărți sau scrise de ea pentru elevi, în pregătirea pentru Evaluarea Națională.

„Eu le-am dat liste, rezumate de cărți de 4-5 rânduri la fiecare carte, pagini întregi scrise de mine, redactate de mine, tot ca să-i ajut. Le-am spus: le citiți, le rețineți, le folosiți când faceți teste, le învățați pe dinafară. Faceți orice, numai rețineți, și ei nu au făcut treaba asta și au mers doar cu Domnul Goe și atât”, a spus profesoara. 

Ea sugerează și faptul că nu este suficient profesorul de la clasă sau un meditator pentru ca elevii să se pregătească pentru Evaluarea Națională, ci și părinții trebuie să se implice mai mult și să îi verifice pe copii dacă fac testele standardizate din cărți.

“(…) Sunt copii care nu sunt deloc sprijiniți de familie, în ce sens sprijiniți? Mama sau tata nu stau zi de zi să-i verifice dacă au lucrat (n. red. pentru examenele naționale). Sunt foarte multe culegeri pe piață și la matematică și la română, de teste pentru Evaluarea Națională. Unele rezolvate parțial, altele rezolvate total. Câți părinți au cumpărat aceste culegeri și i-au verificat pe copii sau i-au pus să lucreze câte o variantă pe zi?“, a spus profesoara de limba română.

Citește articolul integral pe Edupedu.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Care mai e rolul profesorului daca elevul invata pe de rost niste texte? In loc sa ii faca sa inteleaga, sa rationeze, prin metode cat mai atractive (trebuie sa se tina cont si de varsta frageda a elevilor), ii pune sa invete pe de rost. Ne intoarcem la comentariile de 15-16 pagini memorate mot a mot de pe vremea lui ceausescu?

  2. „Le-am spus: le citiți, le rețineți, le folosiți când faceți teste, le învățați pe dinafară. Faceți orice, numai rețineți” .
    Oare cei care au invatat au folosit ghilimele integral ? 22 de ani de scoala se bazeaza doar pe reprodus, ulterior striga toti plagiat . Suntem o tara unde elitele si aspirantii sunt doar plagiatori, doar lichelele sunt originale , dar ne ofuscam tare rau apoi ca nu stiu ce ghilimele nu sunt puse corect. Astia sunt profesorii aia care trebuie sa se pregateasca pentru ora de maine , trebuie sa caute in dosare comentariile redactate acum 20 de ani.