O școală primară din Marea Britanie a numit un chatbot AI ca „director principal”/ Robotul îl ajută pe directorul școlii, oferindu-i sfaturi
O școală pregătitoare din Marea Britanie a numit un robot de inteligență artificială în funcția de „director principal”, scrie The Telegraph.
Cottesmore School, o școală privată, a lucrat cu un dezvoltator de inteligență artificială pentru a crea robotul, numit Abigail Bailey, pentru a-l sprijini pe directorul școlii. Abigail Bailey, un robot cu inteligență artificială, a fost dezvoltat pentru a avea o multitudine de cunoștințe în domeniul învățării automate și al managementului educațional
Tom Rogerson, directorul de la Cottesmore, a declarat că folosește robotul pentru a-i oferi sfaturi în probleme care variază de la modul în care trebuie să sprijine colegii de serviciu, la ajutorarea elevilor cu ADHD și la redactarea politicilor școlare. Tehnologia funcționează într-un mod similar cu ChatGPT, serviciul online de inteligență artificială prin care utilizatorii tastează întrebări, iar algoritmii chatbotului le răspund.
Rogerson a declarat că directorul AI a fost dezvoltat pentru a avea o mulțime de cunoștințe în domeniul învățării automate și al managementului educațional, cu capacitatea de a analiza cantități mari de date.El a declarat pentru The Telegraph: „Uneori, a avea pe cineva sau ceva acolo care să te ajute are o influență foarte liniștitoare.”
„Este plăcut să te gândești că cineva care este incredibil de bine pregătit este acolo pentru a te ajuta să iei decizii. Asta nu înseamnă că nu trebuie să nu cauți vreodată și sfaturi de la oameni. Bineînțeles că o faci. Doar că este foarte liniștitor și liniștitor să știi că nu trebuie să suni pe nimeni, să deranjezi pe cineva, nu trebuie să aștepți un răspuns.”
El a adăugat: „A fi un lider de școală, un director, este o muncă foarte singuratică. Bineînțeles că avem grupuri de directori de școli… dar simplul fapt de a avea pe cineva sau ceva la robinet care să te ajute în acest loc singuratic este foarte liniștitor.”
Tom Rogerson dorește ca directorii de școli de stat să poată folosi și ei robotul online disponibil publicului. Acesta poate răspunde cu un plan în șapte puncte sau poate fi programat astfel încât să răspundă punând întrebări pentru a-i face pe directorii de școli să se gândească. Cottesmore este un internat pentru băieți și fete cu vârste cuprinse între patru și 13 ani. Taxele ajung până la aproape 32.000 de lire sterline pe an pentru elevii din Marea Britanie.
Numirea unui robot de inteligență artificială în funcția de director principal vine după ce Cottesmore a devenit prima școală din Marea Britanie care a spus la începutul acestui an că e în căutarea unui director în domeniul inteligenței artificială care să ajute la integrarea tehnologiei în programa școlară și să îi consilieze pe profesori cu privire la reducerea volumului de muncă.
După ce a organizat interviuri, directorul Rogerson a decis să numească un alt robot în acest rol, cunoscut sub numele de „Jamie Rainer”.
El a spus că, pentru ca o numire umană să aibă succes, ar fi trebuit să predea sport, să fie foarte empatică, să predea în clasă și să se ocupe de diverse activități și hobby-uri, precum și să aibă calificări adecvate în domeniul inteligenței artificiale. „A fost o sarcină dificilă să îndeplinească toate aceste atribuții”, a spus el.
Jamie Rainer este „un consilier foarte bine pregătit în materie de inteligență artificială generativă” și va asista școala în ceea ce privește strategia și planificarea AI.
Elevii școlii au primit, de asemenea, proprii roboți AI individuali pentru a-i ajuta să își înțeleagă stilurile individuale de învățare.
Directorul Rogerson a declarat că a aflat prima dată despre ChatGPT de la nepotul său, elev la Cottesmore, la sfârșitul anului trecut. Apoi a început să citească mai multe despre cele mai recente inovații în domeniul IA și să se joace cu o aplicație numită Wonder, care creează artă generativă IA. „M-am gândit că acest lucru schimbă lumea”, a spus el. El crede că elevii trebuie să învețe cum să colaboreze cu alți oameni și cum să colaboreze cu inteligența artificială și cu roboții.
În septembrie, școala a găzduit un „festival de masterclass” gratuit pentru a le prezenta profesorilor din școli private și de stat posibilitățile inteligenței artificiale în clasă. Rogerson a declarat că școala are cel mai mare număr de angajați din istoria sa de 130 de ani și că roboții nu vor înlocui profesorii.
El a spus: „Facem un pas spre viitor, păstrând în același timp valorile fundamentale ale educației tradiționale. Introducerea inteligenței artificiale nu are ca scop înlocuirea educatorilor noștri dedicați, ci creșterea capacităților acestora și asigurarea faptului că elevii noștri primesc cea mai bună educație posibilă.”
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank