G4Media.ro

Oana Moraru: Copiii care intră în grădinițe și clase primare cu probleme…

Oana Moraru: Copiii care intră în grădinițe și clase primare cu probleme de atenție, vocabular sărac, logică dezorganizată, ies din școli și grădinițe tot cu probleme de atenție și de limbaj

“Cât progres se datorează creșterii și dezvoltării naturale? Cât progres vine odată cu programul educațional al școlii?”, scrie Oana Moraru, pedagog și fondator de școală privată, într-un text în care avertizează că școala românească este un “sistem nemonitorizat și necontrolat de funcții de feed-back”.

“Se dau la Capacitate subiecte din ce în ce mai simple nu pentru că am ajuns proști cu toții, ci pentru că nu ai pe ce construi din spate. Doar mimetic. Copiii vin din clasele din urmă cu decalaje deja cronicizate“, susține aceasta.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Sistemul de învățământ din România este, în mult prea mare parte, constituit din găști, sereleuri contra naturii, care au doar interese pecuniare, inclusiv prin intermediul conducerilor numite politic. Vicierea învățământului național și interesele nelegale ale haitei de partid sunt apărate inclusiv prin fuga de responsabilitate a legislativului; fiind păstrate încă ședințele cu părinții – ale căror hotărâri nu sun obligatorii, și nici nu ar avea cum cum, fiind doar manipulări și șantaje continue la buzunarele părinților. Presiunile continue ale (unor) cadre didactice asupra elevilor, la clasa, pentru ca respectivii să meargă la meditații cu profesorul clasei reprezintă o altă față perversă a așa-zisului sistem de învățământ românesc. Bullying-ul pornește de la profesori, fiind acoperit de ”școală”, pentru a nu-i știrbi fictivul prestigiu; prost înțeles, dar și menținut prin înșelăciune și mușamalizarea abuzurilor…
    Părinții (foarte mulți dintre aceștia) achesează la acest sistem mizerabil, crezând că o fac pentru ”binele copilului”, fără să-și dea seama că tocmai propriul lor copil devine victima unui învățământ construit prost, ale cărui rezultate nu pot să ofere orizonturi prea depărtate…

  2. Parca tovarășa a descoperit apa….

  3. Doamna face educatie si nu stie ca nu se pune virgula intre subiect si predicat!?