G4Media.ro

Oficial guvernamental: Call-center-ul pentru recensământ a primit peste 12.000 de apeluri în…

Sursa foto: Pixabay

Oficial guvernamental: Call-center-ul pentru recensământ a primit peste 12.000 de apeluri în două săptămâni

Call-center-ul deschis la debutul recensământului populaţiei şi locuinţelor a primit peste 12.000 de apeluri în două săptămâni, a declarat, luni, coordonatorul Unităţii de Coordonare şi Implementare a Recensământului Populaţiei şi Locuinţelor 2021 (UCIR), Silvia Pisică, într-o conferinţă de presă.

„Până în prezent, în două săptămâni încheiate, avem, pe partea de call-center, în relaţie directă cu populaţia, mai mult de 12.000 de apeluri. Este un volum mai redus pe perioada de weekend şi este un volum foarte mare în special la început de săptămână, cum este ziua de azi, o zi de luni. Call-center-ul funcţionează de la ora 7:00 dimineaţa până la ora 10:00 seara, este extrem de activ începând cu orele 8:00 şi până la 6:00 după-amiaza. Între 6:00 după-amiaza şi 7:30 (p.m. – n. r.) se reduce din volum cam la jumătate, probabil că oamenii ajung acasă, iau cina şi se apucă de auto-recenzare. Avem apeluri inclusiv până la cu numai câteva secunde înainte de 10:00 seara. Nu închidem, bineînţeles, preluăm toate apelurile, şi până când nu terminăm nu plecăm”, a afirmat Silvia Pisică.

Coordonatorul UCIR a menţionat că multe persoane vârstnice sună la call-center pentru a se asigura că răspund corect la chestionar.

„Spre surprinderea noastră, sunt destul de mulţi oameni în vârstă care sună sau oameni cu un nivel de educaţie mai puţin ridicat şi au nevoie de lămuriri ca să fie siguri că răspund corect şi că chestionarul lor nu va fi invalidat. Preferă să prevină decât să se auto-recenzeze încă o dată. Prin urmare, le acordăm asistenţa necesară, astfel încât să se poată descurca şi să răspundă corect”, a precizat Silvia Pisică.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Bine ca s-au gandit la autorecenzarea online. Si la ziua libera ca sa-i motiveze pe oameni.
    Am vazut in formular niste intrebari cam alambicate, nu stiu ce succes vor avea cu oamenii foarte in varsta sau cu cei cu educatie scazuta. Oricum sper sa iasa mai bine de data asta, comparativ cu vaccinarea.

  2. Buna ziua,
    Am vândut locuință, locuiesc în proprietatea fiicei mele cu mutație (domiciliul) stabil și am proprietate moștenire unde nu locuiește nimeni.
    Unde mă incadrez pt autorecenzare, rog răspuns.
    Cu stima
    Dan Liviu Mircea