Operatorii STS au preluat în 2020 peste 4,4 milioane de apeluri la 112 , efectuate din greșeală sau pentru a face farse
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) susține că numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greșeală, pentru a cere informații, pentru a face farse ori pentru adresa injurii, relatează Digi24.ro.
„Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde”, au transmis reprezentanții STS, duminică, printr-o postare pe Facebook.
Aceștia susțin că media europeană este sub 12 secunde.
Conform reprezentanților STS, pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgențele către dispecerii agențiilor de intervenție – Ambulanță, ISU-SMURD, Poliție, Jandarmerie sau Salvamont.
„De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgență, în 2020, din greșeală, pentru a cere diverse informații, pentru a face farse ori a aduce injurii”, se mai arată în postare.
sursa foto: STS
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii