Pagina de Media: Consumul de televiziune scade puternic. Peste un milion de români în minus la TV în doar patru ani
Românii stau din ce în ce mai puțin în fața televizoarelor. În doar cinci ani, consumul de programe TV a scăzut dramatic, se aratăp într-o analiză publicată pe paginademedia.ro.
Luna ianuarie (care are, de obicei, unele dintre cele mai mari cote de consum TV) arată, în acest an, cu totul diferit față de acum patru ani.
NAȚIONAL. În serile de ianuarie, în Prime-Time, numărul românilor care se uitau la televizor se ducea, în 2016, spre 9,3 milioane. Cu alte cuvinte, 9,3 milioane de români era audiența însumată a canalelor de televiziune atunci, când încă nu erau pe piață nici Netflix, nici HBO GO, iar vloggerii abia își începeau postările pe youtube (mulți dintre ei încă nici nu erau „pe piață”).
În ianuarie 2020, diferența este notabilă: în prima lună din acest an, erau în fața micilor ecrane 8,2 milioane de români, cu este un milion mai puțini decât în urmă cu cinci ani.
URBAN. Televiziunea a pierdut public, în luna ianuarie, și la orașe. Sunt cu peste 700.000 mai puțini telespectatori în luna ianuarie 2020, față de aceeași lună din urmă cu patru ani.
În total, vorbim de 4,2 milioane de telespectatori la orașe, în Prime-Time, față de aproape cinci milioane în 2016.
COMERCIAL. Publicul tânăr se uită mai puțin la televizor. În ianuarie 2020, numărul celor între 18 și 49 de ani care se uitau seara la TV a fost de 1,45 milioane.
În urmă cu patru ani, în ianuarie, erau aproape 1,9 milioane de tineri în Prime-Time, cu aproape jumătate de milion mai mulți.
Citește analiza integral pe peginademedia.ro
Photo by Burak K from Pexels
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
18 comentarii