Panica uleiului: au existat comenzi online de 1.000 de litri, anunță un director de la Protecția Consumatorului. ”Limitaţi achiziţia doar la strictul necesar, e ca panica hârtiei igienice din pandemie”
Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, recomandă consumatorilor să limiteze achiziţia de ulei doar la strictul necesar, fără să golească rafturile magazinelor, în condiţiile în care în aceste zile au fost văzute acţiuni menite „să iasă din sfera umanului”, respectiv comenzi online şi de 1.000 de litri de ulei, potrivit Agerpres.
„Asistăm în aceste zile la acţiuni sau atitudini menite să iasă din sfera umanului şi aici mă refer la umplerea cărucioarelor cu ulei sau alt produs sau la comenzi fie şi online de 1,000 de litri, făcând astfel imposibila achiziţionarea unei unităţi de către omul de lângă noi. Limitaţi achiziţia doar la strictul necesar şi nu goliţi rafturile magazinelor, dacă produsul nu va este absolut necesar! Hârtia igienica din perioada pandemiei, benzina din pungi, tomberoane sau cărucioarele de ulei nu îndreaptă lucrurile spre achiziţii echilibrate şi consum responsabil. Solidaritate, umanitate şi nu în ultimul rând responsabilitate. Am în casă o singură sticlă de ulei desfăcută şi îmi ajunge, atunci când se va termina voi cumpăra o alta… atât!”, a scris sâmbătă, pe Facebook, Paul Anghel.
Isteria uleiului urmează după cea a carburantului, când, miercuri seara, benzinăriile din Bucureşti şi din toată ţara au fost asaltate de şoferi, speriaţi că preţul carburanţilor va depăşi 10 lei pe litru, aşa cum s-a vehiculat în spaţiul public, traficul fiind dat peste cap din cauza cozilor imense de maşini. (Foto: Fabrica de ulei Gologanu)
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
16 comentarii