G4Media.ro

Parizerul pentru copii Martinel Mortadella de la Reinert a fost retras de…

Sursa foto: comunicat ANSVSA

Parizerul pentru copii Martinel Mortadella de la Reinert a fost retras de pe piață, pentru că ar putea fi contaminat cu metale, din cauza unei defecțiuni a mașinilor de producție

Parizerul pentru copii Martinel Mortadella de la Reinert a fost retras de pe piață, pentru că ar putea fi contaminat cu metale, din cauza unei defecțiuni a mașinilor de producție, anunță ANSVSA:

„The Family Butchers retrage preventiv următoarele produse – nu există niciun pericol pentru sănătate:

  • Martinel Mortadella 90g, toate produsele existente cu termenul de valabilitate până la data de 05.07.2021 inclusiv
  • Martinel Mortadella din carne de pasare 90g, toate produsele existente cu termenul de valabilitate până la data de 01.07.2021 inclusiv”

Clienții care au cumpărat produse cu data de valabilitate menționată, le pot returna în magazinele lor de cumpărături cu restituirea prețului de cumpărare chiar și fără prezentarea bonului de casă, precizează ANSVSA.

Declarația companiei:

„Cerințele de calitate pentru toate produsele salamuri pentru copii din sortimentul Martinel sunt extrem de stricte. Noi verificăm în mod regulat toate etapele de lucru din producție. În cadrul controalelor noastre am constatat actualmente, că la câteva produse Martinel s-a ajuns la deprecieri. Astfel, nu putem exclude faptul că, datorită unei defecțiuni la mașini, au ajuns pe câteva produse cantități foarte mici de praf de metal. Evident, am dispus imediat verificarea de către experți independenți, care ne-au confirmat că nu există niciun pericol pentru sănătate.

Totuși, am decis din responsabilitate socială corporativă, să retragem preventiv produsele în cauză din comerț și să dăm consumatorilor posibilitatea unui schimb. Regretăm incidentul și ne cerem scuze tuturor clientilor pentru neplăcerile create. Sperăm că dumneavoastră rămâneți în continuare fani fideli ai mărcii Martinel și vă dorim sa va bucurati in continuare de Martinel și prietenii săi.”

Sursa foto: comunicat ANSVSA

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Cum adica parizer pentru copii? Daca e ceva ambalaj cu spiridusi e pentru copii?… hmm… asa s-or explica si existenta lui irinel columbeanu

  2. Asta cu parizerul pentru copii e ca și aia cu produsele bio. Pentru naivi :))))))). Pui pe eticheta produs bio și uite așa îți permiți să pui și preț mai mare , deși produsul ăla nu e la fel ca alte produse cu mult mai ieftine . Iar parizerul pentru copii e din cauza cererii . Cererea și oferta , astea fac piata. Daca exista părinți disperați care vor tot ce-i mai ” bun” pentru ai lor plozi, atunci comercianții apar cu diverse produse , desigur că pentru copii :)))))))))). La cat mai multi naivi

    • ANSVSA, ANPC – unii obisnuiti sa primeasca o atentie si apoi sa se prefaca ca muncesc (daca au bani de combustibil pentru harburile lor, de obicei contabilitatea foloseste la altceva acele fonduri).
      La fel ca la ANAF (cu legea secretului fiscal) – ar trebui sa fie transparentizata maxim activitatea acestor institutii.
      Cu anonimizare, cu ce vor – da vrem sa stim ce fac zi-de-zi acei agenti ai lor… AntiFrauda!