Pasagerii de la bordul „Serenade of the Seas”, vedete pe rețele de socializare după ce au fost introduși în programul „Ultimate World Cruise” / Călătoria include 60 de ţări
Pasagerii unei croaziere de nouă luni au devenit în mod neaşteptat vedete pe TikTok şi Instagram, în contextul în care mii de persoane le urmăresc călătoria epică şi informaţiile actualizate despre viaţa de zi cu zi la bordul navei „Serenade of the Seas”, informează Reuters conform Agerpres.
Iubitorii de croaziere s-au conectat în număr mare pe reţelele de socializare pentru a urmări aventurile pasagerilor care participă la programul „Ultimate World Cruise” al companiei Royal Caribbean, vizionând imagini cu obiective turistice din cele peste 60 de ţări incluse în această călătorie, precum şi detalii mai banale ale vieţii petrecute la bord.
Nancy şi Mike Jacobs, un cuplu din statul american Michigan, au în prezent peste 63.000 de admiratori pe TikTok.
Conţinuturile distribuite de soţii Jacobs variază de la fotografii realizate în Strâmtoarea Drake dintre Capul Horn şi Antarctica şi până la răspunsuri la întrebări precum „Cum obţineţi reţetele medicale?”.
„Suntem micro-faimoşi, nu suntem faimoşi”, a declarat Nancy pentru Reuters în timpul unei escale făcute la Valparaiso, în Chile.
„Pentru noi, acesta este călătoria vieţii, dar nu ştiam că atât de mulţi alţi oameni vor deveni interesaţi de ea”, a adăugat soţul ei, Mike.
Pentru internauţii care erau curioşi în legătură cu disponibilitatea reţetelor medicale la bordul unei nave de croazieră, Nancy a explicat că a luat cu sine un stoc de nouă luni pentru un medicament şi o reţetă tipărită pentru un altul, care îi este furnizat de cabinetul medical al vasului.
Astfel de mesaje, însoţite de hashtagul „ultimateworldcruise”, au generat peste 360 de milioane de vizualizări pe reţelele de socializare de când nava a plecat în această croazieră din portul oraşului Miami în data de 10 decembrie 2023.
Laura Jackson, directoarea adjunctă a departamentului pentru călătorii din cadrul publicaţiilor Times şi Sunday Times, a declarat că elementul ce a convins publicul a constat în amestecul dintre destinaţiile exotice şi banalităţile de zi cu zi, la care se adaugă viteza şi volumul mesajelor publicate online odată cu instalarea internetului de mare viteză la bordul navei.
„Vrem să vedem oameni spălându-şi rufele, vrem să vedem oameni care stau pur şi simplu pe punte şi îşi petrec timpul în mod plăcut. Practic, este o producţie dramatică dar fără dramă”, a adăugat ea.
În timp ce soţii Jacobs au ajuns abia acum la zeci de mii de admiratori, alţi pasageri erau deja creatori de conţinuturi digitale.
Amike Oosthuizen din Africa de Sud, care are 285.000 de admiratori pe TikTok, publică mesaje despre locurile pe care le vizitează, rutina ei de machiaj şi preparate culinare.
Biletele pentru a vedea Machu Picchu în Peru, Marea Barieră de Corali în Australia şi Marele Zid în China într-o singură călătorie nu au fost ieftine şi au preţuri care încep de la 54.000 de dolari.
Brandee Lake, o femeie în vârstă de 46 de ani din Los Angeles, care se află la bord împreună cu familia sa, a spus că o astfel de experienţă este „nepreţuită”.
„Cea mai bună parte a unei croaziere este că mergi la culcare într-o ţară şi te trezeşti apoi într-o ţară nouă”, a spus ea. Unul dintre videoclipurile ei a fost vizionat de peste 2,7 milioane de ori până acum.
Deşi conţinuturile distribuite online de pasagerii acestei nave de croaziere au fost asemănate cu producţiile TV de tip reality-show, admiratorii care caută următorul „Big Brother” vor fi dezamăgiţi, afirmă soţii Jacobs.
„Chiar nu este vorba despre aşa ceva, noi suntem un grup de oameni cărora le place să călătorească, să întâlnească noi prieteni, să vadă lumea”, a spus Mike Jacobs.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu