Pasagerii unui vas de croazieră au intrat în greva foamei după ce cursa de 10.000 de euro le-a fost scurtată din cauza unei defecțiuni la motorul navei
Pasagerii unei croaziere în Antarctica au organizat o grevă a foamei după ce motorul navei a cedat, forțând scurtarea expediției, transmite Euronews.
SH Diana, operată de compania de croazieră Swan Hellenic, a părăsit Cape Town la data de 13 noiembrie pentru o călătorie de 21 de zile în regiunea sudică.
Cu toate acestea, unul dintre motoarele electrice ale navei a suferit o „defecțiune neașteptată”, punând capăt călătoriei de 10 000 de euro.
Nava urmează să ajungă sâmbătă în următorul său port de plecare, Ushuaia, Argentina, pentru reparații.
Aproximativ 170 de pasageri se află în prezent la bordul navei SH Diana, cel mai mare vas de expediție de clasă ice al companiei, care se îndreaptă spre Ushuaia cu o viteză de doar șase noduri, sau 11 km pe oră.
Itinerarul croazierei era programat să includă opriri în locuri emblematice din Antarctica, precum Insula Elephant, Insula Heroina, Insula Paulet, Brown Bluff, Monumentul D’Urville, Yankee Harbour și Insula Deception.
Pasagerii au plătit până la 10 000 EUR pentru călătorie și sunt furioși că Swan Hellenic nu s-a oferit să îi despăgubească integral pentru croazieră.
„Au luat decizia corectă de a nu merge în Antarctica din motive de siguranță, dar Swan Hellenic a gestionat foarte prost situația”, a declarat un pasager.
„Să mergi în Antarctica este o călătorie de neuitat, iar această croazieră specifică a făcut posibil acest lucru pentru mulți de la bord, deoarece este o croazieră de relocare care avea oferte atractive.
„Mulți dintre pasageri sunt foarte supărați, iar ieri situația a devenit neplăcută. Compania trebuie să facă o ofertă mai bună pentru a potoli furia în continuă creștere.”
Un mic grup de pasageri ruși ar fi organizat o grevă a foamei în semn de protest.
Swan Hellenic a oferit o rambursare de 50 % sau un credit de croazieră de 65 % care poate fi utilizat în termen de doi ani.
De asemenea, compania a promis excursii zilnice atunci când nava ajunge în portul Ushuaia, unde pasagerii vor aștepta până la 3 decembrie pentru zborurile de întoarcere.
Directorul general al Swan Hellenic, Andrea Zito, a declarat într-o declarație că rambursarea oferită este „semnificativ mai mare decât cerința legală de aproximativ 30 %”.
Cu toate acestea, el a recunoscut că „cele 3,5 zile pierdute în peninsula Antarctica au fost considerate de majoritatea oaspeților ca fiind un punct culminant al croazierei de 21 de zile”.
„După cum era de așteptat, nu toți oaspeții au fost imediat mulțumiți de această compensație și au încercat să facă presiuni prin discuții la bord și prin cereri adresate căpitanului și personalului superior pentru a obține o compensație și mai mare pentru ei”, a adăugat acesta.
„Câteva persoane au ales să facă greva foamei în semn de protest, ceea ce este mai degrabă contraproductiv. Ne străduim să punem capăt rapid acestei acțiuni.”
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.