Pauza de relaxare. Propuneri de sloganuri alternative pentru Mamaia: Unde Dubaiul întâlnește Mumbaiul
”Mamaia: Unde coceanul întâlnește oceanul / Unde coaja întâlnește plaja / Unde Sanepidul întâlnește stavridul / Unde Dubaiul întâlnește Mumbaiul” – sunt câteva dintre propunerile de slogan pentru stațiunea Mamaia lansate de site-ul de satiră Utopia Balcanică.
Reamintim că noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet, a scris Info Sud-Est.
Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaște că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp.
Foto: Utopia Balcanică
Vezi pe Utopia Balcanică mai multe propuneri amuzante de logo pentru stațiunea Mamaia
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank