Pe ce cheltuiește Politehnica București 3,8 milioane de lei: contract de promovare prin panouri și SMS-uri a postului de știri Euronews
Universitatea Politehnica București, condusă de rectorul Mihnea Costoiu, vrea să promoveze postul TV de știri Euronews România, pe care îl deține, printr-o campanie estimată la 3,8 milioane de lei. Un anunț în acest sens a fost postat pe portalul achizițiilor publice.
Postul Euronews are o audiență extrem de scăzută. E pe locul 73 în clasamentul posturilor TV în lunile septembrie și octombrie, , la nivel național, după media pe zi, potrivit Paginademedia.ro.
Achiziția realizată de Universitatea Nationala de Stiinta si Tehnologie Politehnica Bucuresti se va realiza prin licitație deschisă și implică încheierea unui acord-cadru. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5 decembrie.
Iată pe ce urmează să fie cheltuiți banii în cazul semnării acestui contract:
Servicii de publicitate prin distribuire de mesaje tip SMS, valoare estimată 270.000 de lei
Servicii de publicitate prin distributie spot publicitar intr-o retea de ecrane LED, valoare estimată 600.000 de lei
Servicii de publicitate prin Panouri outdoor – 750.000 de lei
Servicii de publicitate prin panouri OUTDOOR STB – 420.000 de lei
Servicii de publicitate prin panouri INDOOR METROREX – 1.836.000 de lei
Politehnica București are printre sursele de finanțare și bugetul de stat.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank