G4Media.ro

Pepco a comandat mai devreme mărfurile de Crăciun din China, din cauza…

Sursa foto: Pixabay

Pepco a comandat mai devreme mărfurile de Crăciun din China, din cauza întârzierilor provocate de atacurile de la Marea Roşie / Compania a raportat un declin trimestrial al veniturilor mai accentuat decât estima, după întârzierea sosirii în magazine a stocurilor de vară

Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a comandat mai devreme livrările de Crăciun din China, pentru a se asigura că vor ajunge la timp pentru perioada cheie de cumpărături, a anunţat joi preşedintele executiv Andy Bond, într-un interviu acordat Reuters, transmite Agerpres.

Compania listată la Bursa de la Varşovia a raportat un declin trimestrial al veniturilor de 4,3%, mai accentuat decât estima, reflectând parţial întârzierea sosirii în magazine a stocurilor de vară, din cauza problemelor de transport.

Atacurile în Marea Roşie şi în Golful Aden, zone maritime-cheie pentru comerţul mondial, au făcut să crească vertiginos costurile asigurărilor şi au determinat numeroase companii de transport maritim să navigheze prin sudul Africii, o rută mult mai lungă.

De asemenea, perturbările transportului prin Canalul Suez au continuat şi în 2024.

„Suntem încrezători că vom fi într-o situaţie mai bună de Crăciun deoarece am comandat mai devreme mărfurile. Alţii vor face la fel”, a declarat Andy Bond.

O mare parte din stocurile de Crăciun ale grupului, care în mod obişnuit erau incluse în bilanţ în octombrie, acum vor fi incluse în septembrie.

„Deci, când se va încheia anul nostru fiscal, la 30 septembrie 2024, vom avea stocuri semnificativ mai mari în bilanţ, deoarece am cumpărat în avans mărfurile de Crăciun”, a explicat şeful Pepco.

Acesta a avertizat recent că „pe unele dintre pieţele noastre cheie încrederea consumatorilor rămâne dificilă”, dar a lăudat performanţa Pepco în perioada octombrie 2023 – martie 2024 din CEE (Europa Centrală şi de Est), unde marja brută şi profitabilitatea magazinelor se apropie de nivelul anterior pandemiei. În schimb, performanţa din Marea Britanie a fost „sub aşteptări”.

Firma a anunţat în februarie că va ieşi de pe piaţa austriacă şi a raportat că afacerea din Ungaria a înregistrat pierderi de aproximativ 15,5 milioane de euro în urma unui atac de tip phishing.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează