G4Media.ro

PepsiCo va mări probabil din nou preţurile, la începutul anului 2022 /…

Sursa foto: Pixabay.com

PepsiCo va mări probabil din nou preţurile, la începutul anului 2022 / Divizia britanică a PepsiCo a fost afectată de lipsa şoferilor de camioane după Brexit

PepsiCo a anunţat marţi că va mări probabil din nou preţurile, la începutul anului 2022, pentru a compensa problemele tot mai mari din lanţul de aprovizionare, care includ de la deficitul de sticle Gatorade până la lipsa şoferilor de camioane, transmite News.ro, care citează Reuters.

Directorul financiar Hugh Johnston a declarat că în ultimele luni PepsiCo a trebuit să facă eforturi să depăşească problema lipsei de cutii şi sticle Gatorade, odată cu creşterea cererii pentru băuturile sale în restaurante şicinematografe, după ridicarea restricţiilor legate de pandemia de Covid-19.

PepsiCo a mărit deja preţurile băuturilor şi snackurilor sale, în ultimele săptămâni, urmând o strategie adoptată de întreaga industrie a alimentelor ambalate, determinată de impactul creşterii preţurilor materiilor prime asupra marjelor de profit.

”Mă aştept că vor avea loc probabil unele creşteri ale preţurilor şi în primul trimestru al anului viitor, când vom absorbi în totalitate impactul inflaţiei mărfurilor”, a spus Johnston, adăugând că se aşteaptă ca majoritatea perturbărilor din lanţul de aprovizionare să se atenueze până la sfârşitul anului 2021.

Divizia britanică a PepsiCo a fost afectată la rândul ei de lipsa şoferilor de camioane după Brexit, din cauza regulilor de imigraţie şi a opririi, timp de aproximativ un an, a pregătirii şi a examenelor pentru dobândirea carnetelor de şoferi.

Cu toate acestea, Johnston a spus că nu se aşteaptă la un deficit de produse ale PepsiCo în supermarketuri, afirmând că grupul va fi într-o situaţie mai bună până la sfârşitul trimestrului patru.

Compania anticipează că veniturile sale organice vor creşte în anul fiscal 2021 cu circa 8%, comparativ cu estimarea anterioară de 6%.

În trimestrul al treilea, veniturile organice au crescut cu 9%, iar 5 puncte procentuale au provenit din vânzarea de produse cu preţuri mai mari. Costurile au urcat cu peste 10%, alimentate de cheltuielile mai mari pentru distribuţie şi marcheting.

Veniturile nete au crescut cu 11,6%, la 20,19 miliarde de dolari, în trimestrul încheiat pe 4 septembrie, fiind peste estimările analiştilor, de 19,39 miliarde de dolari, potrivit datelor IBES ale Refinitiv.

Sursa foto: Pixabay.com

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Nefiind ceva esential pot sa îl scumpească pana devine produs exclusivist, sa il bea doar bogatanii 🤣

  2. Stirea asta trebuie interpretata altfel: Daca Pepsi, anunta scumpiri, gandeste-te ce inseamna per total.
    Totul, dar absolut totul se va scumpi!
    Energia a sarit cu 20-25%. Materiile prime (in special cele din industria alimentara) se scumpesc si mai mult decat atat, exista chiar dificultati in a gasi cantitatile necesare, Transportul global de marfuri este afectat – termenele de livrare au sarit de la un standard de 3-4 saptamani, la +12 saptamani – iar China e principalul factor „problema”. Marii transportatori navali mai ca nu fac licitatie, pe container!
    Ca sa nu mai zic de inflatie: va ajunge la cote istorice chiar si-n tarile cu apa calda 24/7.
    Deci da, daca Pepsi anunta scumpiri, e groasa!

  3. Faceti-va provizii repede !!!!
    Ca nu se mai gaseste Pepsi in magazine.
    Cum in 2020 nu se mai gasea hartie igienica.

    Un produs „excelent”.
    Cum credeti ca va afecteaza sanatatea ??