G4Media.ro

Peste 250.000 de americani s-au înscris să primească gratuit un smart tv…

Sursa foto: freetelly.com

Peste 250.000 de americani s-au înscris să primească gratuit un smart tv 4K cu două ecrane/ În schimb, clienții trebuie să urmărească tot timpul reclame pe ecranul mic

Telly, un startup hardware care oferă americanilor televizoare inteligente gratuite și complet susținute de publicitate, susține că 250.000 de persoane s-au înregistrat în primele două săptămâni de la lansare. În primele 36 de ore de la lansare, Telly a declarat că peste 100.000 de persoane s-au înregistrat.

Cifra este un semn clar că consumatorii sunt dispuși să ofere datele lor dacă asta înseamnă să primească un televizor gratuit, despre care compania susține că valorează fiecare 1.000 de dolari, scrie TechCrunch. Televizorul vine, de asemenea, cu un dispozitiv de streaming Android TV fără costuri suplimentare.

„Aceștia sunt consumatori pricepuți care înțeleg că le oferim cel mai inteligent televizor de pe piață și că nu facem decât să perturbăm modul tradițional în care este vândut”, a spus directorul general al Telly, Ilya Pozin

Oferirea gratuită a televizorului este posibilă doar datorită reclamelor care sunt afișate pe cel de-al doilea ecran mai mic, situat sub televizorul 4K de 55 de inci. Telly cere utilizatorului să ofere companiei informații detaliate despre el însuși, cum ar fi numele, vârsta, sexul, adresa de domiciliu și etnia, precum și obiceiurile de vizionare și comportamentele de cumpărare.

De remarcat, consumatorii din Generația Z și din generația Millennial – care sunt cunoscuți pentru faptul că se împotrivesc serviciilor susținute de reclame – au reprezentat două treimi din înscrierile la Telly, a susținut compania.

„[Gen Z și Millennials] sunt în mare parte de neatins… 66% din această categorie demografică nu are televiziune prin cablu. De asemenea, ei nu urmăresc nici streaming-ul cu suport publicitar”, a declarat directorul de strategie, Dallas Lawrence,. El a menționat că o mulțime de consumatori mai tineri sunt utilizatori de „second screen” – telespectatori care se uită la televizor în timp ce folosesc un dispozitiv secundar în același timp. În general, 80% dintre americani folosesc în mod regulat un al doilea ecran, potrivit Nielsen.

Cel de-al doilea ecran mai mic al Telly nu afișează doar reclame, ci acționează și ca centru de control, permițând utilizatorilor să schimbe canalele, să ajusteze luminozitatea, să mărească volumul și multe altele – toate acestea fără a fi nevoie să întrerupă un film sau o emisiune. Deși utilizatorii nu pot opri ecranul de jos, din fericire pot controla luminozitatea, astfel încât să nu fie enervant atunci când urmăresc ecranul principal într-o cameră întunecată.

Utilizatorii pot accesa, de asemenea, aplicații de la terți, cum ar fi Zoom, jocuri și muzică, precum și să adauge widget-uri, cum ar fi scoruri sportive, vremea, acțiuni și știri.

„Reclamele reprezintă o mică parte… evident că sunt acolo pentru că plătesc pentru televizor, dar majoritatea este dedicată îmbunătățirii a ceea ce faci. Pe măsură ce îl utilizați, veți observa că, de fapt, nu vă distrage atenția”, a declarat Pozin.

Anunțurile publicitare apar 24 de ore din 24, 7 zile din 7, în colțul din dreapta extremă. Un alt format publicitar este un ticker de știri care se derulează în partea de jos. În plus, anunțurile sunt interactive, astfel încât utilizatorii pot folosi telecomanda pentru a interacționa cu ele.

„Nu numai că se poate da click pe ele, ci sunt complet tranzacționale”, a adăugat Pozin. „Să spunem că vedeți o reclamă la Pizza Hut în timpul unui meci de sport, puteți comanda o pizza… Veți putea să luați telecomanda și să dați clic pe reclamă, să o implicați și să efectuați o acțiune acolo.”

Unii oameni s-au întrebat ce îi împiedică să acopere ecranul de jos sau să monteze televizorul în așa fel încât acesta să fie ascuns. Telly s-a gândit și la această posibilitate, scrie The Verge, iar interfața software a televizorului face ca această idee să fie nepractică. TellyOS plasează acolo jos elemente cruciale, inclusiv intrările HDMI, informații despre volum, alte setări și bara de aplicații.

Operarea televizorului ar deveni rapid incomodă în orice scenariu în care ecranul de jos este ascuns. „Dacă îl acoperi, chiar nu poți naviga pe ecranul principal”, a explicat Pozin. El compară ecranul secundar cu tabloul de bord al unei mașini și speră că oamenii vor ajunge să îl aprecieze și să îl personalizeze în loc să încerce să îl ascundă cumva.

Pozin a dezvăluit planurile de viitor pentru produs. De exemplu, Telly va fi într-o zi compatibil cu alte dispozitive conectate din casă, cum ar fi camerele de securitate și termostatele. De asemenea, Telly va continua să lanseze actualizări de software și să lanseze noi parteneriate cu aplicații terțe.

Pentru a rezerva un televizor gratuit, consumatorii trebuie să descarce aplicația mobilă a Telly, care le va cere să completeze un sondaj îndelungat care durează aproximativ cinci sau șase minute. Chestionarul îi întreabă pe respondenți dacă sunt înregistrați pentru a vota, venitul anual al gospodăriei lor, alături de întrebări foarte specifice despre activitățile care le plac, cum ar fi sportul, jocurile video, artele și meșteșugurile, gătitul și așa mai departe. Telly întreabă chiar și ce tipuri de mâncare le place să mănânce cei din gospodărie, fie că este vorba de mâncare italiană, japoneză, chinezească sau americană.

Datele colectate acționează ca informații anonime pe care Telly le folosește pentru a oferi consumatorului reclame specifice. De asemenea, acestea sunt vândute unor terțe părți, cum ar fi rețele de publicitate, brokeri de date, furnizori de marketing și companii media.

În majoritatea statelor, rețelele publicitare pot colecta, partaja și vinde cantități mari de date fără a notifica utilizatorul. Cu toate acestea, Telly susține că este una dintre puținele companii care cer permisiunea consumatorilor și sunt transparente în ceea ce privește datele pe care le colectează.

În plus, utilizatorii Telly sunt de fapt „compensați pentru asta”, a declarat Lawrence.

În cazul în care un utilizator nu dorește ca Telly să colecteze și să vândă datele sale, politica de confidențialitate prevede că poate solicita ștergerea datelor (lucru pe care compania îl poate refuza) și poate renunța la vânzarea de date prin completarea unui formular online sau prin trimiterea unui e-mail la support@freetelly.com. În cazul în care utilizatorul optează pentru dezabonare, trebuie să returneze televizorul companiei.

Lawrence ne-a spus că, dacă un utilizator încearcă să modifice software-ul – cum ar fi utilizarea unui blocant de reclame – Telly este în măsură să dezactiveze televizorul.

Telly are o cameră încorporată, care permite utilizatorilor să facă videochat, să experimenteze programe de fitness cu urmărire a mișcării și să joace jocuri arcade. Camera are un obturator fizic încorporat, astfel încât utilizatorul poate alege să închidă camera. Compania a declarat că nu stochează „imagini, înregistrări sau informații biometrice” pe serverele Telly.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...