G4Media.ro

Peste 4 ore de întârziere la trenul IRN 472 Bucureşti Nord –…

sursa foto: G4Media

Peste 4 ore de întârziere la trenul IRN 472 Bucureşti Nord – Curtici, după ce s-a defectat locomotiva / Ce spune CFR

Trenul IRN 472 Bucureşti Nord – Curtici, căruia miercuri i s-a defectat locomotiva la Periş, înregistrând deja o întârziere estimată la două ore şi jumătate, va ajunge joi la destinaţie cu peste 4 ore întârziere după ce au fost înregistrate probleme tehnice şi în staţia Ploieşti Vest, apoi a fost necesară schimbarea mijlocului de remorcare, acestora adăugându-li-se şi restricţiile de viteză din zonele cu lucrări, transmite News.ro.

Trenul 472 are o întârziere la această oră de 262 minute în Vărădia, cu estimare sosire în Curtici la ora 9.17, precizează reprezentanţii CFR.

”Trenul 472 a înregistrat întârzierea din cauza unor probleme tehnice la locomotivă în apropiere de Periş (+149 min) şi în Ploieşti Vest (+55 min), apoi pentru schimbare mijloc de remorcare în Vinţu (+19 min), şi cca 20 minute din cauza restricţiilor în zona şantierelor de la Ilteu şi Ilia”, explică aceştia.

Trenul IRN 472 Bucureşti Nord – Curtici a fost oprit, miercuri seară, în apropiere de Periş, după ce locomotiva s-a defectat. În tren se aflau aproximativ 300 de persoane, iar din cauza căldurii au fost trimise ambulanţe din Bucureşti şi Dâmboviţa. Două persoane au fost asistate medical, fără a avea nevoie de transport la spital. Trenul a repornit după ce a ajuns o altă locomotivă la acel moment, întârzierea la destinaţie fiind estimată la două ore şi jumătate.

”În jurul orei 19:30 am fost solicitaţi în localitatea Darza unde un tren de pasageri a rămas blocat în urma unei defecţiuni apărute la locomotivă, având la bord aproximativ 300 de călători. La faţa locului sunt prezente 4 ambulanţe SAJ DB şi 2 ambulanţe SAJ Bucureşti, iar de la Garda de Intervenţie Corneşti o autospecială de stingere cu apă şi spumă şi o ambulanţă SMURD. Până în prezent au fost asistate medical 2 persoane la faţa locului, fără transport la spital”, a transmis ISU Dâmboviţa.

Potrivit purtătorului de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, mecanicul trenului IRN 472, care circulă în relaţia Bucureşti Nord-Curtici, a declarat locomotiva defectă în jurul orei 19.35, în apropiere de Periş, iar pentru reînscrierea în circulaţie, operatorul naţional a trimis locomotivă de ajutor din Ploieşti Sud.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. e clar, sigur nu se intampla asta daca aveam trenurile alea cu H2 din PNRR ul lu’ Ghinea (cred ca acuma am voie sa zic de el, dupa ce e pe cale de a fi mazilit)

    • Puteai sa spui si înainte, nu cred ca ți se cenzura mesajul sau te urmarea cineva pe strada când mergeai la munca.
      Ce vroiam s spun este ca trenurile pe hidrogen erau destinate sa înlocuiască automotoarele si locomotivele diesel. Trenul asta internațional mergea cu locomotiva electrica, deci oricum s-ar fi întâmplat.

  2. Reformarea CFR din temelii.Schimbarea parcului de vagoane și locomotive .Refacerea integrala a infrastructurii de cale ferată știindu-se cat de importanta este pentru marfa .Nu exista săptămână fără incidente le CFR

    • Si acum înlocuiește CFR cu „spitalele din RO”, „universitățile din RO”, „justiția din RO”…

  3. Mda, deplasați-vă cu trenul ca să nu poluați. Plecați dar nu știți cînd ajungeți…