G4Media.ro

Peste 400 de branduri, între care Coca-Cola şi Starbucks, și-au retras reclamele…

sursa foto: Pixabay

Peste 400 de branduri, între care Coca-Cola şi Starbucks, și-au retras reclamele de pe Facebook, în cadrul boicotului #StopHateForProfit

Reclamele a peste 400 de branduri, între care Coca-Cola şi Starbucks, au dispărut miercuri de pe Facebook, după eşuarea unor discuţii de ultim moment pentru oprirea unui boicot legat de propagarea urii pe reţeaua de socializare, transmite Reuters, citată de News.ro.

Grupuri de protecţie a drepturilor civile au atras sprijinul multinaţionalelor pentru a presa gigantul de media socială să ia măsuri concrete pentru a bloca propagarea urii, în urma morţii afro-americanului George Floyd în custodia poliţiei şi a mişcării împotriva nedreptăţilor rasiale care s-a extins la nivel naţional în Statele Unite.

Directori ai Facebook, între care s-a aflat Carolyn Everson, vicepreşedintă pentru soluţii de afaceri la nivel global, şi Neil Potts, director pentru politici publice, au avut marţi cel puţin două întâlniri cu advertiserii, în ajunul intrării în vigoare a boicotului de o lună, au declarat trei surse care au participat la discuţii.

Directorii nu au oferit detalii despre modul în care vor combate răspândirea urii, au spus sursele. În schimb, au făcut referire la comunicatele de presă recente, nemulţumindu-i pe advertiserii participanţi la discuţii, care consideră că planurile sunt insuficiente.

Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a acceptat să se întâlnească cu organizatorii boicotului, a spus un purtător de cuvânt.

Unul dintre grupuri, Anti-Defamation League, a anunţat că întâlnirea va avea loc săptămâna viitoare, luni sau marţi.

Grupurile pentru protejarea drepturilor civile, între care Anti-Defamation League, NAACP şi Color of Change, au lansat campania “Stop Hate for Profit” (opriţi ura pentru profit) după ce George Floyd a murit sufocat sub genunchiul unui poliţist care îl arestase.

Grupurile au adresat Facebook 10 solicitări, între care permisiunea ca persoanele hărţuite puternic să poată discuta cu un angajat al companiei şi rambursarea banilor plătiţi pentru reclame de către brandurile ale căror reclame sunt afişate lângă un conținut ofensator care ulterior este retras.

sursa foto: Pixabay

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Bravo, uite ce a adus martiriul Sfantului Cucernic Floyd. O revolutie este necesara, distrugem toate statuile de albi, distrugem toate picturile, decolonizam arta si literatura. Copiii viitorului in vest or sa aiba toate motivele sa se inroleze in armata si sa moara pentru tara. Oricum nu va fi nevoie, avand in vedere ce statut al lumii pacifiste ne asteapta, toate tarile sunt prietenoase si accepta toate ideile si inovatiile si in loc sa se urasca, se ajuta. Traim intr-un paradis. Familii de oameni cu copii multi, parinti care tin la copii si nu se insala unul pe altul, aproximativ toti copiii au ambii parinti acasa, parinti care se ocupa de ei si ii educa Sfantul Floyd fiind un exemplu concret, o religie respectata de toata lumea in stat si un Dumnezeu iubit, o societate multiculturala, in care distrugem toate vestigiile trecutului pentru populatii care nu au un istoric asa de amplu, ne iubim femeile si ele isi iubesc barbatii si merita sa murim pentru tara in care traim, companii si conglomerate detinute miliardari care impart totul cu populatia si sunt cei mai corecti activisti politic, lupta doar pentru binele nostru. Bravo Sfantule Floyd, iti multumim pentru ocazia pe care ne-ai dat-o sa ne trezim odata la realitate pentru o lume mai buna.