G4Media.ro

Peste două ore de întârzieri pe două rute CFR după ce un…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Peste două ore de întârzieri pe două rute CFR după ce un tren privat a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași

Peste două ore de întârzieri vor fi înregistrate joi, pe două rute CFR, după ce un tren privat a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași, anunță compania.

Circulația trenurilor pe ruta Cernele – Răcari – Filiași – Țânțăreni a fost închisă temporar în cursul nopții, după ce un tren aparținând Astra Trans Carpatic a provocat probleme.

CFR informează că trenul IRN 78, care circulă în relația București Nord – Curtici, va ajuge la destinație cu o întârziere de 150 de minute, iar trenul IR 1822, care circulă în relația Arad – București Nord, va ajunge destinație cu o întârziere de 130 de minute.

Comunicatul CFR

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că circulația trenurilor pe relația Cernele – Răcari – Filiași – Țânțăreni a fost închisă temporar în cursul nopții, din cauza unui deranjament provocat de un tren privat de călători, care aparține operatorului Astra Trans Carpatic.

Trenul privat de călători a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași, deranjament care a provocat lipsa de tensiune pe relația Cernele – Răcari – Filiași – Țăndărei.

Menționăm faptul că, personalul de specialitate al SRCF Craiova a intervenit încă din cursul nopții cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului, în acest moment fiind în derulare lucrări de remediere și repunere sub tensiune a firului de contact doar între stațiile Filiași și Țânțăreni.

La această oră se circulă cu tracțiune Diesel, pusă la dispoziție de operatorul național doar pe intervalul Filiasi – Țânțăreni.

În intervalul orar necesar remedierii deranjamentului pentru repunere sub tensiune, 2 trenuri de călători au fost oprite temporar, pentru a se asigura front de lucru cu drezina pantograf pe intervalul sus-menționat. Astfel, trenurile IRN 78, care circulă în relația București Nord – Curtici, va ajuge la destinație cu o întârziere de 150 de minute, iar trenul IR 1822, care circulă în relația Arad – București Nord, va ajunge destinație cu o întârziere de 130 de minute.

Menționăm faptul că, până la finalizarea intervențiilor și repunerea sub tensiune a liniei de contact și pe ultima secțiune CF, Filiași – Țânțăreni, trenurile Regio care vor tranzita această porțiune vor fi tractate cu locomotovă Diesel.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...