G4Media.ro

Piaţa globală a turismului de lux va ajunge la 2,3 trilioane de…

Sursa foto: Știrile ProTV

Piaţa globală a turismului de lux va ajunge la 2,3 trilioane de dolari până în 2030

Segmentul turismului de lux creşte mai rapid decât orice alt sector al industriei turistice şi se estimează că acesta va atinge o valoare de 2,3 trilioane de dolari până în 2030, potrivit raportului „The State of Tourism and Hospitality 2024”, realizat de McKinsey & Company, transmite Agerpres.

În prezent, 72% dintre turiştii de lux îşi doresc să descopere locaţii noi, iar 80% dintre aceştia sunt sub 60 de ani, cu o creştere accentuată a segmentului tânăr, arată raportul citat într-un comunicat al companiei aLive Experinces.

„Industria turismului de lux evoluează rapid, iar piaţa din România reflectă această transformare. Vedem din ce în ce mai mulţi călători care, după ce au explorat resorturi de top şi experienţe gastronomice excepţionale, îşi doresc mai mult-experienţe care îi conectează profund cu locurile şi culturile pe care le descoperă, într-un mod personal şi relevant pentru ei. Pentru acest nou tip de călător, luxul nu se rezumă la servicii impecabile şi cazare excepţională-acestea sunt deja un standard. Luxul autentic înseamnă acces, educaţie, moştenire culturală, autenticitate şi atemporalitate. Este despre trăiri care îţi schimbă perspectiva, momente care lasă o amprentă profundă”, a explicat Ioana Rucăreanu, fondatoarea aLive Experiences, în comunicat.

Potrivit sursei citate, apetitul românilor pentru experienţe premium este în continuă expansiune, turiştii români fiind tot mai interesaţi de servicii exclusiviste, fie că este vorba de resorturi de cinci stele, călătorii tailor-made sau experienţe unice care combină cultura, natura şi luxul personalizat. Totodată, România are un potenţial considerabil de a atrage turişti internaţionali în segmentul ultra-luxury, prin patrimoniul său cultural şi natural impresionant, care poate fi integrat în experienţe exclusiviste.

În acest context, printre propunerile aLive Experiences se numără experienţe behind-the-scenes (acces exclusiv în ateliere haute couture, laboratoare de inovaţie, fabrici de hypercar-uri, studiouri de film sau producţii cinematografice în derulare), evenimente tematice în locaţii spectaculoase (castele medievale transformate pentru o singură noapte, reşedinţe private, insule retrase sau muzee închise exclusiv pentru un eveniment privat), întâlniri cu comunităţi indigene (imersiuni culturale în ritualuri sacre în Bhutan, explorarea triburilor din Amazon sau Mongolia, alături de culturi indigene), concerte private în locaţii excepţionale (recitaluri private susţinute de artişti de renume mondial în palate istorice, sau spectacole intime în mijlocul sălbăticiei, la apus) sau expediţii cu exploratori renumiţi (experienţe conduse de pionieri care au doborât recorduri mondiale, explorând gheţarii Arcticii sau Antarcticii, junglele Amazonului sau deşerturile Africii).

Totodată, compania propune aventuri cinematografice inspirate din filme iconice (o călătorie James Bond-style, combinând zboruri cu elicopterul, trasee spectaculoase în supercar-uri şi croaziere private pe superyacht-uri, culminând cu un black-tie gala într-un decor spectaculos) şi călătorii educaţionale pentru familii.

aLive Experiences este un curator de experienţe ultrapersonalizate, cu birouri în Monaco şi Bucureşti. Compania operează la nivel global, colaborând cu lideri din industrii diverse – de la aviaţie privată şi yachting, la explorare ştiinţifică, haute couture şi conservare.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.