Polemică în Spania din cauza unei campanii anti-rasiste organizate de Poştă: Timbrele de culoare închisă costă mai puțin decât cele de culoare deschisă
O campanie a oficiului poștal spaniol născută cu scopul de a conștientiza problema rasismului a ajuns în doar câteva ore în centrul unei furtuni: problema constând în faptul că mulți cred că în realitate, campania ar transmite mesajul opus, scrie La Stampa citată de Rador.
Aşa cum a explicat compania poștală publică, ideea este de a reflecta prin timbre al căror preț variază în funcție de culoare – cel mai deschis costă 1,60 euro, cel mai închis 0,70 euro – o „realitate nedreaptă și dureroasă care nu ar trebui să existe niciodată”.
Campania, intitulată „Timbre pentru egalitate” și care se bazează pe sprijinul ONG-ului antirasist SOS Racismo, a fost lansată pe 25 mai, cu ocazia primei comemorări a morții lui George Floyd, ucis de polițiști în Statele Unite State.
Pe rețelele de socializare iniţiativa a suscitat mii de reacţii, de la cei mai critici, care consideră că transmite un mesaj „rasist”, până la cei care cred că faptul care a generat o dezbatere publică este eficient pentru a da mai multă vizibilitate problemei discriminării rasiale.
Sursa: La Stampa/ Rador/ Traducerea Cătălina Păunel
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.